vaikka minä haluaisin parisuhteen ikäiseni miehen kanssa, sen mahdollisuus on äärimmäisen pieni, koska olen demiseksuaali ja demiseksuaali ei voi harrastaa seksiä kuin vain harvojen kanssa ja vain silloin jos miehen tuoksu sopii nenääni! Sen mahdollisuus että niin kävisi on todella pieni, sen tiedostin jo monia vuosia sitten! Siksi olen sitä mieltä, että pelkkä ystävyyssuhde 70v miehen kanssa olisi minulle parempi vaihtoehto! ! Ei enää tämän ikäisenä jaksa etsiä ketään vuosien ajan! Mielekkäät keskustelut ja yhteiset harrastukset tekisivät elämästä hyvän!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Yhteen hiileen ns. puhaltaminen tuntuu hyvältä ajatukselta!
- Anonyymi00002
Siksi tansseihin meno ei ratkaisisi mitään. koska siellä miehet etsivät naisia ja minulle sanottiin etteivät miehet edes hae tanssimaan naista, jonka he tietävät vain käyvän tanssimassa, mutta eivät miestä etsimässä! Siksi en enää koskaan menekään tanssimaan!
- Anonyymi00003
Jaha. Olet siis elänyt miehien kanssa jotka ovat istuttaneet sinuun ajatuksen että seksi olisi jotenkin velvollisuus. Jätä tuollaiset uudet termit kuin demiseksuaalisuus kokonaan pois. Ole vaan sinut itsesi kanssa, ja päätä että harrastat seksiä silloin kuin sinulla on sellainen olo. Etkä ole kenellekään mitään seksipalveluksia velkaa. Voi sanoa että "nyt ei kiinnosta". Ilman että tarvitsee mitään määritelmiä sitä perustellakseen. Sinun kroppasi, sinun halusi.
- Anonyymi00004
Sinulle ei ole palstaäijää naiseksi maalaileva banaali ”herrasmies” lohjeta ikinä, toivotaan että tämä banaali vttuilu korjaa tämän tilanteen. T naiselta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulle ei ole palstaäijää naiseksi maalaileva banaali ”herrasmies” lohjeta ikinä, toivotaan että tämä banaali vttuilu korjaa tämän tilanteen. T naiselta
Että minä vihaan tätä vttunaamaa niin. TT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241522
- 106907
- 69881
- 95811
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2127788Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett117781Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai41736- 77610
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50604Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.218558