Taas tuota samaa paiskomista 😂
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Ikkunan laittaminen kesällä auki on sinusta paiskomista?
Krypta Tn panija pidä pää kiinni.- Anonyymi00002
:D Sä oot kyllä. <3 Tunnistan aina.
- Anonyymi00003
Oletko juuri sinä peräkärrymies?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko juuri sinä peräkärrymies?
En Tn on perä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Katso The Green Inferno ja opi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen kyllä oksentanut monasti sen h&tsun ollessa siellä,se lemu!
- Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Katso The Green Inferno ja opi.
Näyttelijät tunnistaa kyllä kaukaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen kyllä oksentanut monasti sen h&tsun ollessa siellä,se lemu!
No mutta sittenhän vatsa on pysynyt sisällä jo vuoden jos toisenkin. Mahahapot jo tasaantuneet?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No mutta sittenhän vatsa on pysynyt sisällä jo vuoden jos toisenkin. Mahahapot jo tasaantuneet?
Mutta se silmien kirvely.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näyttelijät tunnistaa kyllä kaukaa.
Eiks oo nättejä tyttöjä ja poikia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00005 kirjoitti:
En Tn on perä.
Ei oo ku Roi perä.Sama asia.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei oo ku Roi perä.Sama asia.
Roiskeläppää.
- Anonyymi00004
Bulgarialainen mielenosoitus 😆
- Anonyymi00006
Sinä olet kiinnostunut muttet saa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sori, en ole homo. Tässä on kyse vihasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sori, en ole homo. Tässä on kyse vihasta.
Mihin vihasi liittyy?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
eiffel type of shi t mun tehtäväksi tässä maailmassa on lietosoa sek suaalista vapautta ja rietastelua kauniissa vartalossani heilutellen pimperoa hikisiä lanteita tanssilavoilla mutta menin rikki ja nuorena. lukuisia viha viestejä inhoa hyljeksimistä ja silti moni halusi kokeilla.
nykyään olen vain esiintyvä taitelija. ja yksinäinen kokija jota olen toki ollut aina. osaan minäkin silti rakastaa. sydämessäni on asunut useita vuosia sama ihminen. melkein kymmenen vuotta. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
eiffel type of shi t mun tehtäväksi tässä maailmassa on lietosoa sek suaalista vapautta ja rietastelua kauniissa vartalossani heilutellen pimperoa hikisiä lanteita tanssilavoilla mutta menin rikki ja nuorena. lukuisia viha viestejä inhoa hyljeksimistä ja silti moni halusi kokeilla.
nykyään olen vain esiintyvä taitelija. ja yksinäinen kokija jota olen toki ollut aina. osaan minäkin silti rakastaa. sydämessäni on asunut useita vuosia sama ihminen. melkein kymmenen vuotta.Onko sama ihminen vastannut takaisin kaipaukseesi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onko sama ihminen vastannut takaisin kaipaukseesi?
rakastaa minua
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin vihasi liittyy?
Sinuun ja sinun toisten elämää häiritsevään tahalliseen toimintaasi jonka tehtävänä on häiritä toisten unta ja muutenkin kiusata päivittäin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
rakastaa minua
Mitäpä vttua täällä juuri ikävä palstalla ditte riehutte?Menkää tuonne missä ei oo liikenne muutenkaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitäpä vttua täällä juuri ikävä palstalla ditte riehutte?Menkää tuonne missä ei oo liikenne muutenkaan.
raketin lailla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
raketin lailla.
Yks koiristasi Tn seurasi minua vuosi sitten toiseen kaupunkiin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Yks koiristasi Tn seurasi minua vuosi sitten toiseen kaupunkiin.
*Yksi koiristasi,Tn,seurasi
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin vihasi liittyy?
Se on itse tehnyt virheen eikä niele sitä koska on se ego!
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinuun ja sinun toisten elämää häiritsevään tahalliseen toimintaasi jonka tehtävänä on häiritä toisten unta ja muutenkin kiusata päivittäin.
Ohi!Makaan koomassa kaikki päivä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ohi!Makaan koomassa kaikki päivä.
Sitäpaitsi kaikki tietämäni ihmiset katsoi Jalkapalloa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin vihasi liittyy?
Minä kuvittelen että minua estetään Tn kanssa olemasta yhdessä salaisessa paikassa mikä olisi halvin ja helpoin vaihtoehto toteuttaa sitä ns.perhe-elämää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00014 kirjoitti:
Silloin kun tämä alkoi ei varmasti kuulunut mitään,eikä näin ollen syy ollut mikään melu.Syy on projekti naittaminen ja eräälle naiselle kuka liittyy ralliasioihin pedataan paikkaa missä on helppo ja silmiltä pois elää sala perhe-elämää koska raha ratkaisee näillä.
Miehellä on pelko menttää vakituinen työ ja kustannukset kahden asunnon loukosta tulee liian kalliiksi ,omakotitalon kustannuksen varsinkin talvella tulee kalliiksi. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Silloin kun tämä alkoi ei varmasti kuulunut mitään,eikä näin ollen syy ollut mikään melu.Syy on projekti naittaminen ja eräälle naiselle kuka liittyy ralliasioihin pedataan paikkaa missä on helppo ja silmiltä pois elää sala perhe-elämää koska raha ratkaisee näillä.
Miehellä on pelko menttää vakituinen työ ja kustannukset kahden asunnon loukosta tulee liian kalliiksi ,omakotitalon kustannuksen varsinkin talvella tulee kalliiksi.Näimpä nainen muuttaa takaisin päin väliaikaisesti.Yhteinen perhe-elämän mökki nyt alkuun muutamaks kuukaudeksi pois silmistä.Tänä aikana katsotaan onko työpaikkaa miehellä enään jos ei ja maailmantilanne muuttuu väkivaltaiseksi maasta pois yhdessä.
- Anonyymi00017
En tiedä mistä ihmisestä täällä maalitetaan joten sanon tämmösen epäilyn.
Moottori urheilun harrastajan unelma paikka ei vapaudu näillä jutuillasi.- Anonyymi00018
Unelma anelman paikka on ollut ennen auki muttei se kiinnostanut ennen Super mainostajaa.
- Anonyymi00025
Se pomo on se iso mies kuka ei osaa ajaa autoa.
- Anonyymi00028
Perussuomalaisella vanhalla ukolla vtuttaa kun ei oikein toimi.
- Anonyymi00031
+Keskusta+Kokoomus.
- Anonyymi00032
Onneksi koulut alkavat myös.
- Anonyymi00036
ei oppinu kirjottaa aikanaa ku keskitty kaikkeen kivempaan :Dd
- Anonyymi00035
Ihan oikeasti kuka sinä lie olet.
Dinua nyppii rohkeuden puute.Et uskalla koska teit virheen.Tulet olemaan siinä virheessäsi koko loppu elämös ellet uskalla myöntää virhettäsi. - Anonyymi00037
Katsohan menikö naine kylpyyn vai mitä?Valmistautumaan arki aamupäivän sessioon ,eikö niin, hänellä on loma.
Syksyllä sitte vuokratussa kesämökissä ennen ulkomaan reissua sitten.Palataan konnuille ns.- Anonyymi00038
Sinne siis ritariässänä kun paikka ei vapautunut vieläkään salaisiin perhe- elämän iloihin.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinne siis ritariässänä kun paikka ei vapautunut vieläkään salaisiin perhe- elämän iloihin.
Rahaa palaaa aivan vtusti ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää254998On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35740- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah193604Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59456