Hei naapuri

Anonyymi-ap

Hiippaile tänne kun heräät. Tekisi mieli sua.

44

672

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oot jo pitkään halunnut tulla mun hoidettavaksi.

• Anonyymi00002

Et sä kyllä herää vielä ainakaan tuntiin.

• Anonyymi00003

Jo vain kun mä herään sit hiippailen naisen luokse jonnekkin mihin lie? mies

En tiedä missä asuu nykyään nainen, yli 20 km on etäisyys.

• Anonyymi00004

Minne pitää hiippailla? Milloin nähtiin viimeksi?

• Anonyymi00005

Olisit tullut ennen töihin lähtöä. 😉

• Anonyymi00045

Tiiät että joudun lähteen niin aikaisin töihin, ettei siinä oikein ennätä.... pus.

• Anonyymi00006

Hei skootterilla pöljä ilme naamalla ajeleva naapurustoissa ajelija- oliko tämä nyt nerokas veto kotonaoloaikojen kellottamiseen. Mikä siinä on muuten ideana- selvittää koska joku on netissä vai mikä? Pääasia että olo on puuhakas ja illuusio sellainen eteenpäin vievä

• Anonyymi00007

Näin muuten isommankin mopon eilen, ei sillä että yhdistäisin automaattisesti mihinkään farssiin, mutta kuitenkin

• Anonyymi00008

Taas? 😉

• Anonyymi00009

Hienoa että kysyit, ei ole mikään ruudinkeksijä tämä toinenkaan, jonka puolesta yrität puhua mumisemalla palstaäijän avauksen kautta sekavaa ja suttuista maalitusta. Ruma ja itseriittoinen yhtä lyhee ku levee melkein. Kuitti

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hienoa että kysyit, ei ole mikään ruudinkeksijä tämä toinenkaan, jonka puolesta yrität puhua mumisemalla palstaäijän avauksen kautta sekavaa ja suttuista maalitusta. Ruma ja itseriittoinen yhtä lyhee ku levee melkein. Kuitti

Vähän pienempi potta päähän ois riittänyt

• Anonyymi00011

Onkohan niillä edes laillista asumista siellä päämajassa minne kipitti karkuun

• Anonyymi00013

Sielläkö sitä alfapeeveepeetä kokkaillaan

• Anonyymi00012

Todennäköisesti oli croissantti.

• Anonyymi00014

N 165 cm ja risast eli puoliamatsonia noin puoli päätä lyhempi, ristiverinen, päässä lippalakki kun kuljailee vähän liiankin läpinäkyvästi puhelin kourassa tuijottamassa toisten ulko-ovea (ei näy edelleenkään läpi), veikkaan että kalju, ruumiinrakenne tanakka ilme kuin sketsihahmolla eli äärimmäisen typerä, larppaa olevansa jotakin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

N 165 cm ja risast eli puoliamatsonia noin puoli päätä lyhempi, ristiverinen, päässä lippalakki kun kuljailee vähän liiankin läpinäkyvästi puhelin kourassa tuijottamassa toisten ulko-ovea (ei näy edelleenkään läpi), veikkaan että kalju, ruumiinrakenne tanakka ilme kuin sketsihahmolla eli äärimmäisen typerä, larppaa olevansa jotakin

No täsmäsikö data vai nej, salakielen puhelijat?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No täsmäsikö data vai nej, salakielen puhelijat?

Joku ajanut sun yli? Soitan jos näen. Saahan sitä ihastuilla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joku ajanut sun yli? Soitan jos näen. Saahan sitä ihastuilla.

Niin se in hienoa että olet auttanut käveleviä jukebokseja toistamaan tätä fantasiaasi kylillä, on heilläkin joku rooli

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin se in hienoa että olet auttanut käveleviä jukebokseja toistamaan tätä fantasiaasi kylillä, on heilläkin joku rooli

Pitikö moneenkin hanuriin työntää kolikko btw

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Pitikö moneenkin hanuriin työntää kolikko btw

Nyt mä tajusin täähän on veronkiristystä ihan itse verotoimistosta. Kuka sä oot kurkataas vähä henkilöön. Teitähän onkin viime aikoina ollut taas tusinoittain, ilmeisesti potkuaalto taas jättänyt narsistin pitämään puljua pystyssä..

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nyt mä tajusin täähän on veronkiristystä ihan itse verotoimistosta. Kuka sä oot kurkataas vähä henkilöön. Teitähän onkin viime aikoina ollut taas tusinoittain, ilmeisesti potkuaalto taas jättänyt narsistin pitämään puljua pystyssä..

Te ootte niitä pommiattentaatti-rikollisia? Vieläkö siellä joku on? Anteeksi nyt ei serbiasta paljoa kuulu kavereiltasi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Te ootte niitä pommiattentaatti-rikollisia? Vieläkö siellä joku on? Anteeksi nyt ei serbiasta paljoa kuulu kavereiltasi.

Joo joo... Hrvastka?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Joo joo... Hrvastka?

30 vuotta pidelly aasinsiltaa auki? Mitään muuta ole keksinyt? Pohoo soomee ja?

• Anonyymi00024

Miten tiluskaupat noin muuten? Parhaat kulmapaikat ja vähän omistuksia kiristellään avaimia viedään armeijan ajoneuvoista ja lavastellaan roskakatoksia liekkeihin taas?

"Tee töitä joilla on arvoitus." Juu tässähän sitä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miten tiluskaupat noin muuten? Parhaat kulmapaikat ja vähän omistuksia kiristellään avaimia viedään armeijan ajoneuvoista ja lavastellaan roskakatoksia liekkeihin taas?

"Tee töitä joilla on arvoitus." Juu tässähän sitä.

Meillä punaisella laserilla mitattu rajat jotta luulette tätä ihan velikulliksi luullaan koko paikka?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Meillä punaisella laserilla mitattu rajat jotta luulette tätä ihan velikulliksi luullaan koko paikka?

Hävisitte tän pelin samallla tyylillä yli 20 vuotta sitten. Ootte avusteisesti vielä pystyssä ettenä ole oppineet vieläkään mistään mitään.

• Anonyymi00027

Vastinvalvonta katsoo näitä konsensuksiksi kun historiakontekstit on niin mitättömän ohuet ettei millään näy edes raamia. Nuori lajissaan.

• Anonyymi00028

Mitään 300 vuotta odotella että oma järki syttyy kirjasarjasta.

• Anonyymi00030

Hik!

Anteeksi Hki.

Hik!

• Anonyymi00031

Voit kyllä illallakin hiippailla.

• Anonyymi00032

Et tullut illallakaan.

• Anonyymi00033

Hiippaile itse illalla

• Anonyymi00034

Hän voisi olla jälleen kerran selkäni päällä :) Painautuneena :’) Syvästi :’)

• Anonyymi00035

Droool! :Q

• Anonyymi00036

Vieläkö on tarjous voimassa?

• Anonyymi00039

On.

• Anonyymi00037

Joku tunniste kiitos😊

• Anonyymi00038

Sul on jo seuraa tupa täys? Eikö ne kelpaa?

• Anonyymi00040
    • Anonyymi00041

Mitähän sun vaimo mahtaisi ajatella vai otetaanko se mukaan? Ei ollenkaan huono idea vai mitäs tuumaat?

• Anonyymi00042

Ei ole vaimoa. Edelleen kutsu voimassa. 😉

• Anonyymi00043

Oot kyllä herkullisen muodokas nainen, tahtoisin tutkailla sinua lähempääkin

• Anonyymi00044

vtuttaa olla näin sutistinen toope

• Anonyymi00046

Näet mun silmistä, kun tulen ja otan sitä,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1713
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1146
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      763
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      729
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      547
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      50
      522
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe