Mulla on haave ja se on tämä
Sovin miehen kanssa tapaamisen meren rannalle tai metsään. Minulla on päällä pitkä mekko, alla ei mitään. Olen siis ilman alusvaatteita. Olemme sopineet että mies vain nuolee minua ja lähtee kun multa tulee. Hän tulee ja polvistuu, nostaa hameeni ja aloittaa nuolemisen ja imemisen. Tulen. Mutta hän ei lähde vaan hän aloittaa sormettamisen, Hei eihän me sovittu tällaisesta mutta en sano mitään koska tuntuu hyvälle, hän nopeuttaa sormettamista kunnes se on jo ns hakkaamista mutta tuntuu niin.. ja tulen. Olen ihan loppu. Hän haluaa että istun hänen naamalle hieromaan pi..uani hänen kasvoihin, tämä kiihottaa minua niin. Riisun mekkoni ja olen ihan alasti. istun hänen naamalle ja aloitan ratsastamisen, hän tarttuu minua reisistä ja painaa minua tiukemmalle hänen naamaa. Ja tulen. Hän pyytää minua luokseen koska pian on aamu ja ihmiset alkaa liikkumaan. Suostun. Hän kourii rintaani kun kävellään ihan hiljaa hänen asunnolleen mutta hississä hä nostaa mekkoani ja vapauttaa ison kyrvän housuistaan, se on kivikova, hän nostaa minut syliin, ja survoo kalunsa sisääni. Ei päästä hänen kerroksessa hissistä pois. Vaan mennään pesutupaan ja hän riisuu minut alasti ja nostaa pesukoneen päälle ja aloittaanuolemisen, imemisen ja välillä puree kevyesti. Joku voi siis tulla ja siinä olen alasti, jalat levällään hja hänen pää jalkojeni välissä. Puen ja koitetaan uudestaan mennä hänen asunnolleen, hän sormettaa minua koko matkan ylös. Hänen asunnollaan hän riisuu minut, tunkeutuu sisääni, nai minua lujaa ja päästää lastina minuun. siinä makaan ja tunnen kuinka sperma valuu ( kiihotun siis siitä) Hän ei vielä lopeta vaan avaa verhot ja asettaa minut sängylleen mahalle, hän tulee sisälleni. Hän haluaa molempia. Hän haluaa lopuksi vielä sormettaa minua, olen aivan loppu mutta hän ei välitä. Hän sormettaa rajummin kun metsässä. Huudan kun tulen. Puen ja lähden pois.
Se on mun haave...
Unelma Metsässä
18
323
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ihana haave 🤩 voisin toteutaan tuon sinulle. +60ukm
- Anonyymi00002
Älä erehdy. On miehen kirjoittama aloitus.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä erehdy. On miehen kirjoittama aloitus.
Täyttä paskaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täyttä paskaa
Kukas muu muka kuin sinä itse.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kukas muu muka kuin sinä itse.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00017
Minne laittaa viestiä?
- Anonyymi00007
Jos haaveen toteuttaminen, osittain tai kokonaan kiinnostaa, niin laita mulle viestiä
Mies 48 hki
Lassie1977(a)proton.me- Anonyymi00010
Idiootti heti tyrkyllä kun joku trolli hönö jauhaa tuubaa
- Anonyymi00011
Kiitos, ei ole teollisuuden ja en ole mies. Kaikki kirjoitukset täällä ei ole trolleja. Jos kuitenkin olet sitä mieltä niin pidä se itselläsi, eikö?
Tuo on haaveeni,todellakin. Asunto tosin voisi olla hotellihuone.- Anonyymi00013
Tosin voisit mennä niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tosin voisit mennä niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaaha
Heippa Söpöliini , eiköhän jutella ja kun olet valmis me voidaan toteuttaa sun unelma !
Mä olen taitava suustani joten tulet tosi monta kertaa kans !!
Oletko valmis ?
Harry- Anonyymi00020
Uuuups... ihana unelma...tosin 61v isokyrpäinen 22/6 Mies oon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971261
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1031019- 61877
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k38850Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi54842Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.127794- 3778
- 60626
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant45564Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33526