Rakastan sua niin paljon. Kiitos viimeisimmästä 😉
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kuinka rakkaus alkoi, lauloi Tapani Kansa?
- Anonyymi00002
Alkoiko se ensin kavereiden profiileilla kysellen? Rakas.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Alkoiko se ensin kavereiden profiileilla kysellen? Rakas.
Joku häiriintynyt tämä kyselijä varmaankin on, samaa mieltä puolta sivusta. Kauhee hoppu näillä sutkautella viimeisiä sanoja
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joku häiriintynyt tämä kyselijä varmaankin on, samaa mieltä puolta sivusta. Kauhee hoppu näillä sutkautella viimeisiä sanoja
Maito kaatui jo. Nyt sanoisin että nauttikaahan shoystä 😉
Ei sillä, on tässä rakkauttakin, vaan sinne suuntaan mihin pitääkin. - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Maito kaatui jo. Nyt sanoisin että nauttikaahan shoystä 😉
Ei sillä, on tässä rakkauttakin, vaan sinne suuntaan mihin pitääkin.Onhan niitä kivojakin poikia joo, jotka saattais saada rapsutuksen korvan takaa, stalkkaajiin millään tavalla assosioituvat tuskin vaikka kuinka emojien perään huohottaisivat. Sivusta
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onhan niitä kivojakin poikia joo, jotka saattais saada rapsutuksen korvan takaa, stalkkaajiin millään tavalla assosioituvat tuskin vaikka kuinka emojien perään huohottaisivat. Sivusta
Emojeitakin siis hieman lavasteltu
- Anonyymi00014
Ai kansan Tapsa? Vai oliko Rautavaaran Tapsa enempi kansan mies?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai kansan Tapsa? Vai oliko Rautavaaran Tapsa enempi kansan mies?
Menehän käivänä täyttämään vaikka sudokua
- Anonyymi00005
Arvostaisin, jos olisit laittanut viestin suoraan.
- Anonyymi00006
En harrasta sellaista, sen sijaan rakasteven miehiä siellä astraalitasolla missä tämä naisia leikkivä palstasuppokin teitä jätkiä vedättää..
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En harrasta sellaista, sen sijaan rakasteven miehiä siellä astraalitasolla missä tämä naisia leikkivä palstasuppokin teitä jätkiä vedättää..
No vedättää etten sanoisi, mutta vedättääkö tämä henkilö eniten itseään vrt kiitos viimeisimmästä- arvostaisi jos laittaisit viestiä suoraan, siis ei hele missä haaveiden maassa tämä lillii
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No vedättää etten sanoisi, mutta vedättääkö tämä henkilö eniten itseään vrt kiitos viimeisimmästä- arvostaisi jos laittaisit viestiä suoraan, siis ei hele missä haaveiden maassa tämä lillii
Aloitushan oli ihan legit stuff homegiiiirl 😉
Eikö täällä stana saa rakastaa rauhaza perrrkele. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloitushan oli ihan legit stuff homegiiiirl 😉
Eikö täällä stana saa rakastaa rauhaza perrrkele.Eisevväliä mulle aikakaan. Sivusta se toinen ihan kreisi, älkää itkekö itteenne uneen eräät
- Anonyymi00012
Minä kirjoitin kiitokseni suoraan hänelle oikeassa elämässä. Suosittelen samaa sinullekin!
- Anonyymi00013
Kiitos!Tänään menin syvemmälle siellä se oli se torillakin vihjeenä annettu asia ja tiedätkö ,se ei haittaa,oikeastaan se asia on hyvä minun kannaltani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841710
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39872En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526- 19521