Ennen ei ollut näin, mutta tänä päivänä tilanne on muuttunut:
https://luontokertoo.blogspot.com/2025/12/kun-rakkaus-on-pahempaa-kuin-viha.html
Joskus rakastaminen on parempaa kuin vihaaminen
12
189
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Rakastaminen on aina parempaa. Rakkaus tuottaa ja suojelee elämää ja johtaa kaikenlaisiin hyviin asioihin. Viha tuhoaa kaiken ja johtaa tuhoon ja kuolemaan. Siitä vaan valitsemaan.
- Anonyymi00006
Muttei aina?
- Anonyymi00002
Mitä ihmettä sekoilet? Vihaaminen ei koskaan missään maailman vaiheessa ole ollut parempaa kuin rakastaminen.
- Anonyymi00003
Upea kirjoitus! Ja niin osuva. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät sen sanoman ♥️
- Anonyymi00004
Samaa mieltä!!!!
- Anonyymi00005
Tietenkin on. Rakastamien on aina parempi vaihtoehto, kuin vihaaminen, mutta ei minua siltikään saa vihaamaan vähempää, jos spiritualismi yms. hömpötyksiä tai henkisyysyhteisöjä yritetään ujuttaa elämääni. Kyseiset porukat ovat niitä yhteisöjä, joiden osaseksi minua ei saa raahattua kirveelläkään uhaten.
- Anonyymi00007
Rajat pitää muistaa
- Anonyymi00008
Aviomieheni on fly
- Anonyymi00009
On vähän äkkipikainen luonne, se on kun suuttumus tulee päälle, niin siinä saattaa olla jarrukin vähän päällä, mutta tarkoitushan siinä on hakea hyvin nopeaa ratkaisua, mikä ei tietenkään kannata. Sen lisäksi se tunnehan on aivan äärimäisen epämiellyttävä. Jotenkin tuli mieleen, kun näin tässä yksi päivä, miten kaksi pikkutyttöä heitteli isoja kiviä alikulkutunneliin, semmoistakin tapahtumaa voi ehkä vähän miettiä.
- Anonyymi00010
Ehkä voisi vielä sen mainita, että aika piankin toisesta päästä tuli lenkkeilijä...
- Anonyymi00011
Aviomieheni on pamppu
- Anonyymi00012
Kyllä minä täysin puhtaasti vihaan jokaista, joka ehdottaa huoltoasemia,kauppakeskuksia, kaupanalan tai hoiva- ja puhtaanapitopalveluita. Tai yrittää ujuttaa "ystäviä" elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379