Ennen ei ollut näin, mutta tänä päivänä tilanne on muuttunut:
https://luontokertoo.blogspot.com/2025/12/kun-rakkaus-on-pahempaa-kuin-viha.html
Joskus rakastaminen on parempaa kuin vihaaminen
12
189
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Rakastaminen on aina parempaa. Rakkaus tuottaa ja suojelee elämää ja johtaa kaikenlaisiin hyviin asioihin. Viha tuhoaa kaiken ja johtaa tuhoon ja kuolemaan. Siitä vaan valitsemaan.
- Anonyymi00006
Muttei aina?
- Anonyymi00002
Mitä ihmettä sekoilet? Vihaaminen ei koskaan missään maailman vaiheessa ole ollut parempaa kuin rakastaminen.
- Anonyymi00003
Upea kirjoitus! Ja niin osuva. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät sen sanoman ♥️
- Anonyymi00004
Samaa mieltä!!!!
- Anonyymi00005
Tietenkin on. Rakastamien on aina parempi vaihtoehto, kuin vihaaminen, mutta ei minua siltikään saa vihaamaan vähempää, jos spiritualismi yms. hömpötyksiä tai henkisyysyhteisöjä yritetään ujuttaa elämääni. Kyseiset porukat ovat niitä yhteisöjä, joiden osaseksi minua ei saa raahattua kirveelläkään uhaten.
- Anonyymi00007
Rajat pitää muistaa
- Anonyymi00008
Aviomieheni on fly
- Anonyymi00009
On vähän äkkipikainen luonne, se on kun suuttumus tulee päälle, niin siinä saattaa olla jarrukin vähän päällä, mutta tarkoitushan siinä on hakea hyvin nopeaa ratkaisua, mikä ei tietenkään kannata. Sen lisäksi se tunnehan on aivan äärimäisen epämiellyttävä. Jotenkin tuli mieleen, kun näin tässä yksi päivä, miten kaksi pikkutyttöä heitteli isoja kiviä alikulkutunneliin, semmoistakin tapahtumaa voi ehkä vähän miettiä.
- Anonyymi00010
Ehkä voisi vielä sen mainita, että aika piankin toisesta päästä tuli lenkkeilijä...
- Anonyymi00011
Aviomieheni on pamppu
- Anonyymi00012
Kyllä minä täysin puhtaasti vihaan jokaista, joka ehdottaa huoltoasemia,kauppakeskuksia, kaupanalan tai hoiva- ja puhtaanapitopalveluita. Tai yrittää ujuttaa "ystäviä" elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398