kroppainen sulle. Pidän laihoista en reitevistä jne jne.
m - n
Oon vähän liian hyvän näköinen ja
33
402
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Juu, en usko että kukaan reitevä nainen pakottaakaan sinua kimppaan itsensä kanssa.
- Anonyymi00002
Miten niin. On käynyt niin ja oli kauhea kokemus
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etkö osaa kieltäytyä? 😆 Nainen vie ja sinä vikiset 🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ai. Koeta pitää jo ajoissa sopiva välimatka niin vältyt ongelmalta jatkossa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Etkö osaa kieltäytyä? 😆 Nainen vie ja sinä vikiset 🤣
Näen ikuisesti painajaisia kyseisest naisest.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näen ikuisesti painajaisia kyseisest naisest.
Harmi jos et pystynyt pitämään välimatkaa. Koeta pysytellä kauempana tulevaisuudessa.
- Anonyymi00003
Sivusta. Jos olisi ollut mulle, niin saman olen todennut toisinkinpöin; ei liian komeaa ja hyvä kroppaista mulle.
- Anonyymi00004
Meillä voi olla eri käsitys hyvännäköisyydestä, ja se on fine.
- Anonyymi00005
Jos nyt ensin opettelisit edes kirjoittamaan oikein ja keskittyisit vasta sen jälkeen noihin ulkonäköasioihin.
- Anonyymi00010
Ei se mitään. Onhan sulla sun vaimosi. Pidä hyvää huolta hänestä.
- Anonyymi00025
Ellei aloitus ollut vaimoparalle...
- Anonyymi00011
Parempi niin. Minäkin tykkään että mies on miehen kokoinen voimakas ja lempeä karhu. En tee mikkihiirellä mitään.
- Anonyymi00029
Ylipainoiset yleensä haluavat miehen olevan erityisen kookas.
- Anonyymi00012
Vitsi olen niin hyvännäköinen. Vitsipä hyvinkin, peilisi on sinun uskollinen rakastajatar 😁
- Anonyymi00013
Ei se ole minulle mikään ongelma, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa, halut loppuneet jo aikoja sitten!
- Anonyymi00014
Cubbut jää mulle, niistä mä tykkään kun on josta ottaa kiinni.
M33 - Anonyymi00016
mun roikkorintoja en pskakasamiehelle läpsyttele
- Anonyymi00018
En tee tuolla tiedolla mitään
- Anonyymi00019
Minusta fiksu voi vetää aloituksesta paljonkin tietoa itselleen. Esim. tuon tyyppisistä ihmisistä on hyvä pysyä elämässään kaukana.
- Anonyymi00020
Sori. Me laihat ei haluta sua.
- Anonyymi00021
Silti jatkat viestittelyä ja nähdään säännöllisesti... Nuoremmat kiinnostaa...
- Anonyymi00022
Näen jo kuvan tästä omahyväisesti aloittajasta, joka hymyilee kuin nainen peilille ja lausuu: Olen kaunis! Olen rohkea! Vartalo on hyvin hoikka ja pituutta on kertynyt liikaakin. Ei ole kaverilla miestisuja, sensijaan on pienet rinnannipukat noin 20 cm päässä toisistaan. Vartalon kruunaa sixpack, eihän lihakset kovin hyvin erotu, mutta minkäs mahtaa kun lihakset eikä oikein partakaan kasva. On vissiin jatkuvaan liikaa naishormonia kehossa. Mutta olen siis niin hyvännäköinen!!!
- Anonyymi00023
Se on kuule armeija pikkupojille ja vähän haasteellisempi elämänkoulu meille tosinaisille. Täti voi tulla ja näyttää jos uskallat katsoa.
- Anonyymi00024
Miks kukaan edes kirjottais tuommosta? Mitä järkeä yrittää satuttaa toisia ihan turhaan? Ihmiset on outoja. - random salimies
- Anonyymi00026
Silti ikävöit 🤪
- Anonyymi00027
On terveellisempää kerryttää rasvaa reisiin, kuin vatsaan.
- Anonyymi00028
🤔 ei kyllä reitevät on nykyään muotia.
Ei laihat ja hoikat naiset
T: normaalipainoinen N - Anonyymi00031
Luulet itsestäsi liikaa.
- Anonyymi00032
No voi voi. Onneksi kelpaan juuri tällaisena hänelle, nuoremmalle fiksulle miehelle ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00033
Juu etkä muutenkaan oo mun tyyppiä.
- Anonyymi00034
Mitä sun vanhemmat on sulle sanonu kun luulet itestäs liikaa. Se nainen on upea 🥰
- Anonyymi00035
Reitevä? Jos on reidet ja muotoja ei aina automaattisesti ole lihava. Itse en ole lihava, enkä ylipainoinen, mutta en myöskään tikku, pitää muistaa, että kyse on naisesta ja usein syystä on myös hieman muotoja. 😁
- Anonyymi00036
Reitevä, lanteikas hoikalla vyötäröllä on se kaikkien tavoittelema ihannenainen. Mutta hyvä, jos joku tykkää poikapepuistakin. Naisten vartalot on miehistyneet ajan saatossa. Vyötärölle kertyy rasvaa, lantio kapenee. Takaa päin ei erota enää sukupuolta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522