yksinäisiä on paljon mutta miehiä vähän valitettavasti olen kajahtanut päästäni pitäs löytää yhtä tärähtänyt
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Nyt kyseessä maailman pienin ongelma. Ei juuri ole muuta kuin päästään kahjahteinta. Pitää vain valita millä tavalla kajahtanut, onko kajahtanut Paavalin herjaamiseen, amerikan homoherjamiseen vai sotahulluuteen.
Runsauden pulaa on. - Anonyymi00002
yhdestä olin jo kiinnostunut mutta näytti siltä kuin olisin kaikkea muuta kuin se halusi
- Anonyymi00003
et se siitä eipä näitä juuri ole
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
et se siitä eipä näitä juuri ole
se on vaan kun on syntynyt lesta lahkoon niin on liinnostusten kohteiden kanssa aovan wri leveleillä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
se on vaan kun on syntynyt lesta lahkoon niin on liinnostusten kohteiden kanssa aovan wri leveleillä
aina kattelee jotakin vieraita ihmisiä se on kurkottasi rajan yli
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
aina kattelee jotakin vieraita ihmisiä se on kurkottasi rajan yli
mut ei tajuu että eroaa perus lestadiolausesta niin paljon ettei se voi onnistua
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
mut ei tajuu että eroaa perus lestadiolausesta niin paljon ettei se voi onnistua
lestadiolaiset uskoo seura kuntaan ja itellä tätä uskoa ei ole
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
lestadiolaiset uskoo seura kuntaan ja itellä tätä uskoa ei ole
se on joku joukko oppi josta on itse ulko puolella
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
se on joku joukko oppi josta on itse ulko puolella
pääsääntöisesti se tarkoittaa et jos olet uskovainen sen säilyttäminen saattaa olla haasteellista koska ne kyttää virheitä
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
pääsääntöisesti se tarkoittaa et jos olet uskovainen sen säilyttäminen saattaa olla haasteellista koska ne kyttää virheitä
eli jos haluat ola uskovainen älä mene rylle äläkä kuunyele puhujan puheita
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämänkin asian takana on hoitokokoukset, silloin vaadittiin kyttäämistä, se oli osa vl-uskoa, veljen ja sisaren vartiointi.
Vl-uskoon on jäänyt nämä kauheat säännöt, ihmiset eivät osaa vapaasti uskoa. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
eli jos haluat ola uskovainen älä mene rylle äläkä kuunyele puhujan puheita
tai jos menet rylle älä rakasta lestadiolaisia se on synti
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämänkin asian takana on hoitokokoukset, silloin vaadittiin kyttäämistä, se oli osa vl-uskoa, veljen ja sisaren vartiointi.
Vl-uskoon on jäänyt nämä kauheat säännöt, ihmiset eivät osaa vapaasti uskoa.parannusta ei ole tehty
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vl-uskoon on jäänyt nämä kauheat säännöt, ihmiset eivät osaa vapaasti uskoa.täälläkin on kirjoitellut se hoitokokousten uhri, joka valvoo onko uskovaisilla televisiota.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
jos olet onnistunut olemaan narsisti olet voittanut
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
jos olet onnistunut olemaan narsisti olet voittanut
hamurabin laki oli silmä silmästä hammas hampaasta se toimii ryllä
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
eipä siinä rakkautta voi syntyä, kun näkee, miten vl-ihmiset ovat uskonsa vankeja
vapaus puuttuu näiltä ihmisiltä - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
hamurabin laki oli silmä silmästä hammas hampaasta se toimii ryllä
kristittyjen kanssa se eivälttämättä toimi
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
kristittyjen kanssa se eivälttämättä toimi
sit pitää kattoo onko lestadiolais juutalainenvai kristitty
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
sit pitää kattoo onko lestadiolais juutalainenvai kristitty
jälkimmäisiä ne yrittää käännyttää
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
jälkimmäisiä ne yrittää käännyttää
ai nio läytyikö juutalaiset itsestäännimitystä jkmalamvalta kunta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
ai nio läytyikö juutalaiset itsestäännimitystä jkmalamvalta kunta
käyttikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522