Marjat jäävät metsiin

Anonyymi-ap

Persujen maahanmuuttovastaisuus takaa, että ensi talvena ostamme Ruotissa kerättyjä marjatuotteita.

Toki persu-kokkarehenkiset huijaavat marjayrittäjät ovat myös syyllisiä.

Me tarvitaa ulkomailta tuotavia tekjjöitä.

113

622

Vastaukset 113

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko persujen syytä, että kepulaisten kannatus laskee ?

• Anonyymi00002

Kepulaisten kannatus on noussut. Perujen kannatus on laskenut viime eduskuntavaaleista 6 prosenttiyksikköä.

• Anonyymi00003

Katsoin Purran vöyhötystä uutisissa. Miten joku voi olla noin pihalla asioista?

• Anonyymi00004

"ulkoministeriö on evännyt viisumeita marjayrityksiltä joiden epäillään syyllistyneen työntekijöiden riistoon ja muihin väärinkäytöksiin" ylen uutiset.Nyt odotamme sinulta todistusta väitteellesi että mainitut yrittäjät ovat persuja.

• Anonyymi00006

Huijaavat kuten meidäkin persut. MOT

• Anonyymi00042
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Höpsis!

• Anonyymi00091
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut Soinia fanittava antipersutrolli kyseessä.

• Anonyymi00009

Ei liity persuihin mitenkään ettei marjanpoimijat saa viisumeita vaan siihen kun marjayrittäjät ovat käyttäneet heitä rahallisesti hyväksi aikaisempina vuosina

• Anonyymi00010

Persut ovat mukana kaikessa, missä yritetään estää kaikkea maahantuloa. Ensi talvella saamme kiittää persuja, kun marjatuotteiden hinnat nousevat. Kaiken takana on Purran irvistely.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Persut ovat mukana kaikessa, missä yritetään estää kaikkea maahantuloa. Ensi talvella saamme kiittää persuja, kun marjatuotteiden hinnat nousevat. Kaiken takana on Purran irvistely.

Oliko muuta marisijalla ???marinaa aamusta iltaan marinaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ota asioista ensin selvää ennen kuin rupeat öyhöttämään.Tee itsestäsi vain 🤡

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

*teet

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Heh hehe Minusta ei tule koskaan persua. Olen nääs rehellinen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No kerrohan onko valtuuston puheenjohtajalla mitään tuomioita?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Öyhötys näkyy vain jatkuvan.Eipä kiinnosta sinuun enempää aikaani kuluttaa kun on parempaakin tekemistä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Öyhötys näkyy vain jatkuvan.Eipä kiinnosta sinuun enempää aikaani kuluttaa kun on parempaakin tekemistä

Heh heh Eikä kannatakaan, koska et pärjää minulle älyllisesti. Siksi minä en ole persu.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Heh heh Eikä kannatakaan, koska et pärjää minulle älyllisesti. Siksi minä en ole persu.

Sellainen ihminen joka kehuu olevansa fiksu,niin kertoo aika pahasta mielenterveysongelmasta.Kukaan normaali ihminen ei kehu itseään,mutta nyt lopetan.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Yksi ero persuilla ja kepulla.
        Persut osaavat kirjoittaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Yksi ero on persuilla ja minulla.

Minä olen rehellinen.

Kepulainen en ole.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sellainen ihminen joka kehuu olevansa fiksu,niin kertoo aika pahasta mielenterveysongelmasta.Kukaan normaali ihminen ei kehu itseään,mutta nyt lopetan.

Missä olet kehunut itseäsi?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lopeta vöyhkä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä olen rehellinen.

Kepulainen en ole.

Emoji herkistyi valehtelemaan, jälleen kerran.

• Anonyymi00050

Väärinkäyttöä, ahneutta, kaikki mahtuu muutaman pellen, isomahojen opittuun, perverssien outoon vallanhalun piiriin.
        Raha on pääasiallinen kiihoke, aiheuttaen nuo kaikki ylimääräiset lieveilmiöt, joista haittaa moni- ilmeisesti.
        Käräjöinnit ja selvittelyihin käytetyt kulut vielä lisänä, jotka saamme maksaa veroeuroina.
        Arkadianmäellä tolskataan tosi raskaasti, näitä riittää, Nuorisosäätiöt...jne, lopun päätä tullenee koskaan.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Maahanmuutto pilasi Ruotsissakin paljon, ei tarvinne toistaa.
        Meillä isomahat haluaa vain takapuolensa pyyhkijöitä, ilmaistyöntekijöitä ikkunoittensa pesuun.
        Tavan tollot (me) elätämme heidät verovaroin.
        Lopettakaa tuo asiaton vouhkaus, opetelkaa näkemään nenänpäätä pitemmälle.
        Ei meitäkään hyysätä missään ulkomailla, se on satavarma asia.
        MIKSI MEILLÄ?
        (Montako piikaa - renkiä on Satosen tallissa) ?
        Eikös Filippiinit ollut ykköskohde?

Miten meillä Pyhäjärvellä?
        Asioista saa ja pitää puhua, työttömiä pilvin pimein, eikä tarkoita noita lorvijoita, heitäkin on.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tollo ainakin näytät olevan, tyylisi kuuluu keskustalaisuuteen ja "sammoo mieltä aatteseen."

• Anonyymi00053
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuin Trumpilta opittua, minä olen viisain
        ja paras, P U M ja P A M !

• Anonyymi00075
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä olen rehellinen.

Kepulainen en ole.

Emojikepu näytät olevan, jatka rauhassa öyhötystäsi.
        Ei tässä kanneta jäsenkirjoja taskussa, silti tuo outo vouhotus persuja kohtaan kilahtaa ontolta.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00024 kirjoitti:

.... sontaa huonolla kielitaidolla.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yksi ja sama väittely omien mielikuvituskavereiden kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sinä Soinia fanittava ja Hallapersuja maalittava antipersutrolli toistat 365vrk vuodessa 18-22h/vrk yhden ja saman kaavan jokaisella palstalla joissa trollaat. Kirjoittaen avauksia joiden viestiketjuihin tuot vastakkaisia leirejä edustavat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Turvautuen sensuuriin  kun yksinpuhelujasi häiritään vastaamalla sinun viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelet.

• Anonyymi00028

Itsr asiassaan: Kiitos persujen politiikan marjamme mätänevät metsään. Me maksamme sen talvella.

• Anonyymi00029

Mene itse vötkäle poimimaan omat marjasi .miksi mariset laiskamato??

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mene itse vötkäle poimimaan omat marjasi .miksi mariset laiskamato??

Minä poiminkin, mutta moni muu maksaa keväällä persulisää marjatuotteista. Purran irvistely tulee taas kansalle kalliiksi.

• Anonyymi00054

Ei näytä mätänevän, nyt eivät päässeet repimään kotiportilta lähtien ja toivon mukaan kaupan ovea tuskin tarvinnee avata, kotiemme kerääjäpopulaatio on toiminut.
        Grynderit kiillottaa kynsiään entisillä tienatuillaan.
        Kiitos valtion, joka saatu viimein puuttumaan, tähänkin epäkohtaan.
        Meillä on jo einettä kylmiöön, ei tarvitse ostaa roskapussja kaupan pakkasesta.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minä poiminkin, mutta moni muu maksaa keväällä persulisää marjatuotteista. Purran irvistely tulee taas kansalle kalliiksi.

Höpön höpön emojipelle.

• Anonyymi00064

Ei mätäne, lakkakilot tallessa, näiltä tienoin jo loppu.
        Ylikypsää jo isoin osa.
        Hyvä, ettei grynderit kipanneet laariinsa.
        Eiköhän suomalaiset saaneet kiitettävästi pakastimeensa.
        Hyvä, että järki tuli käteen.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Lakkahilloa ei saatu koko talvena kaupoista.
        S - myi vanhaa ja vanhalla logolla varustettua.
        Grynderit vei ja myi kaikki ulos.
        Miten lie nyt, jäänee omaan käyttöön suurin osa, jotain viety suoramyynteihin.

Voitte kokeilla, kenen rahkeet kestää suon ramppaamisen.
        Onneksi (oma) vielä kesti. Kiitos suo!

• Anonyymi00098
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Lakkahilloa ei saatu koko talvena kaupoista.
        S - myi vanhaa ja vanhalla logolla varustettua.
        Grynderit vei ja myi kaikki ulos.
        Miten lie nyt, jäänee omaan käyttöön suurin osa, jotain viety suoramyynteihin.

Voitte kokeilla, kenen rahkeet kestää suon ramppaamisen.
        Onneksi (oma) vielä kesti. Kiitos suo!

Kepukaupoissa on kaikki vanhaa ja ala-arvoista. Varsinkin kassat.

• Anonyymi00127

Mene poimimaan niitä marjoja.

• Anonyymi00035

Monet suomalaiset saavat nyt metsämarjoistaan parempaa hintaa!

• Anonyymi00036

Mitä pomimattomista marjoista maksetaan?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mitä pomimattomista marjoista maksetaan?

Pomimattomista marjoista ei makseta mitään, paitsi ehkä Komunrannalla.

• Anonyymi00037

Osta suoraan poimijalta hinta on kohdallaan. Muista että poimija joutuu käyttämääa autoa,poimimaan marjat,siivoamaan marjat ja hinta on vaan 45e sankko.Niitä poimii vaan ne joilla on muutenkin vähän tuloja,eivät rikkaat viitsi poimia joten raha on tehdystä työstä

• Anonyymi00038

No sittenhän poimijoita on paljon , jos kaikki vähätuloiset poimivat marjoja.
        Tosin monena vuotena on tullut ilmi ettei vähätuloiset aina lähde marjametsään.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00038 kirjoitti:

No sittenhän poimijoita on paljon , jos kaikki vähätuloiset poimivat marjoja.
        Tosin monena vuotena on tullut ilmi ettei vähätuloiset aina lähde marjametsään.

Ä l ä valehtele!
        Me kaikki, jotka kykenemme, olemme aina keränneet itse marjamme.

Sinä räkänokka tuskin koskaan upottanut näppejäsi marjaämpäriin.

Kunhan joutessas trollaat ja räkytät.
        M a h a p o i s p ö y d ä l t ä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ä l ä valehtele!
        Me kaikki, jotka kykenemme, olemme aina keränneet itse marjamme.

Sinä räkänokka tuskin koskaan upottanut näppejäsi marjaämpäriin.

Kunhan joutessas trollaat ja räkytät.
        M a h a p o i s p ö y d ä l t ä.

No kyllä muuta käsittänyt.
        No nythän näkee miten teollisuus saa marjoja, kun suomalaisten pitää noukkia ne..
        Kyllä eläkeläiset käyvät marjassa, vaan nuoremmat eivät käy .
        Älä viitsi pullistella.

• Anonyymi00067

Rikkaat hamuaa ilmaiseksi.

• Anonyymi00040

Mikä estää aloittajaa menemästä metsään ?

• Anonyymi00057

Laiskuus!

• Anonyymi00089
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Laiskuus!

...ja persuus.

• Anonyymi00041

Sinä näytät kaipaavan rattopoikia, marjat jääköön kotimaan ja asukkaiden hyväksi.
      "Kotimaani ompi Suomi, Suomi armas synnyinmaa."
      Emme kaipaa enempää gryndereitä, ei lieveilmöitä sekoittamaan pienten kuntien elämänmenoa.
      Sateet tulevat ja menevät, vievät osan mennessään.
      Ehkä jotain jää?

• Anonyymi00059

Mummos oli postissa

• Anonyymi00069
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Mummos oli postissa

T ä h, miun mummo on ollunna taivaan karkeloissa jo ammoin.

Älä ota enää, haamut jo hyppii näkövinkkelissäsi.

• Anonyymi00045

Hieno homma olen samaa mieltä kuin Riikka! Nyt Marjan hinta nousee suomalaiselle ahkeralle poimijalle!

• Anonyymi00060

Saa ne kotimaan poimijat tienata leipäänsä, ei kuitenkaan gryndereiden ämpäriin.
        Ovat oletettavasti kotiin päin.

• Anonyymi00046

10 miljoonan kilon urakka! Jos kilohinta nousee euron jää poimijalle 10 miljoonaa enemmän!

Ei etes tuulimyllyt pärjää tässä vertailussa!

• Anonyymi00058

Marjoja jää vaikka niitä kerää kuinka

• Anonyymi00062

Miksi kepun paksut pojat ei kerää niitä? Muuten vain märisevät Somessa. Eeva-Riitakin joutaisi mustikkametsään mummokaverinsa kanssa. Eikö vain?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Miksi kepun paksut pojat ei kerää niitä? Muuten vain märisevät Somessa. Eeva-Riitakin joutaisi mustikkametsään mummokaverinsa kanssa. Eikö vain?

Lienet oikeassa.

• Anonyymi00061

.... joko taas, lopettakaa, sontakuorma kasvaa.

• Anonyymi00071

Suomessa on matuja elätettävänä kymmeniä tuhansia. Nuoria miehiä. Siitä vaan mustikkamehttään. Vain kun ei, ovat vihervassujen suojeluksessa.

• Anonyymi00073

Onhan meilläkin metsillä huijaavia persuissa. Käyttäisivät osan Putinin palvontaan menevästä ajasta marjojen poimintaan.

• Anonyymi00077

Pyhäjärvellä on huijaamalla eläviä Putinin palvojia.

• Anonyymi00087

Ensi kesänä persut ovat itse metsässä noukkimassa marjoja. Eduskunnassa eivät ainakaan ole.

• Anonyymi00092

Voikukka muuttaa metsään🤣

• Anonyymi00099

Sitä odotellessa että sinä Soinia isäksi kutsuva sinimustia fanittava ap saat mamu Nasimasta Suomen varapääministerin Purran tilalle....

• Anonyymi00151

Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.

• Anonyymi00108

Kaksi mummua meni mustikkaan - toinen ei mahtunut.

• Anonyymi00109

"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."

• Anonyymi00118

Näitä juttuja lukiessa näkee suomalaisten mielenterveyden tason, joka on hälyttävä.

• Anonyymi00119

Jääköt, vittusko valita marjoista 🤣

• Anonyymi00125

Eihän kohta metsissä ole mitään kerättävää. . Siitä pitää myllykiimaiset huolen. Miltä kuulostaa mikromuovimustikka, myllyjen saasteet marjamaille on todella järkyttävää . Siitähän korruptoituneet pöntiöt, jotka ahneuden sokaisemana sopimuksia ja kaavoituksia puuhastelevat,eivät välitä mitään. Vain oma napanöyhtä ja kaverin etu kiinnostaa. Röyh!!

• Anonyymi00140

Marjojen kuuluu olla metsissä. Ihmisen pohjaton ahneus raiskaa luontoa kaikkialla.

• Anonyymi00141

Normaali naisilla puolukka pyörii pimpassa mutta Mahtiaukkoisilla naisilla siellä pyörii puolukka ämpärikin???

• Anonyymi00142

Siitä puhe mistä puute.vai mitä Kepun emoji "uskovainen" fariseus,

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute.vai mitä Kepun emoji "uskovainen" fariseus,

Isä Ted keskustelee itsensä kanssa...Koska sinut on Keskustaan kelpuutettu???

• Mustikkabisneksessä ei maahanmuutolla ole mitää tekemistä. Mustikkaa eineksissä käyttävä elintarviketeollisuus on luonut järjestelmän jossa mustikkaa saadaan halvalla. Sama toiminta malli Espaniassa esim. tomaatin poiminnassa. Köyhän maan asukkaat tekee työt halvenmalla rikkaassa maassa.

• Anonyymi00145

Ei ainakaan nyt, kun persut mamukiimassa estivät poimijoiden tulon maahan.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00145 kirjoitti:

"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."

• Anonyymi00149
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Soita ap paranoid.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00145 kirjoitti:

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin äärioikeisto juoksee persujen perässä vasara kädessä"

...ja persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suomi24:lla.

• Anonyymi00155
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Soinia fanittavan ap:n kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

Poistettuaan sitä ennen viestit joissa hänelle s24 ammattitrollille fiksummat lyö jauhot suuhun? 🤣🤣

• Anonyymi00146

E I J Ä Ä !!!

Marjagrynderien juoksupoika puuhastelee heidän hyväkseen.

Nyt suomalaiset ovat saaneet itse marjansa, kaikkia nurkkia ei ole putsattu huijareiden taskuun.

• Anonyymi00156

Ei kai meidän "metsätalousyrittäjät" kaikkia marjoja ole ennenkään vienyt?

• Anonyymi00157

Kuulemma marjamättäältä kuuluu ääh puuh ähärääää?? Silläkö seutukunnan puutteessa olevat miehet ovatkin innostuneet marjastamaan ja sienestämään???

• Anonyymi00158

????????????????????

• Anonyymi00159

PITÄISIKÖ SINNE METSÄÄN TEHDÄ METSÄSUTOTIE NIIN PÄÄSEE LIHAVAT JA SEPELVALTIMOTAUTIA SAIRASTAVAT IHMISET HELPOMMIN MARJOJEN VIEREEN, EIKÖ TÄMÄ SAMA OLE MYÖS METSÄSTÄJILLÄ, JATKUVASTI PUKATAAN UUTTS TIETÄ JONNEKIN

• Anonyymi00160

PERKELE !

• Anonyymi00161

PYHÄJÄRVELLE ON KUTSUTTU JOUKKO AKTIVISTEJA 👏👏👏

• Anonyymi00162

LUONNONSUOJELU ON TÄSSÄ KYLÄSSÄ KAIKKEA MUUTA KUIN SUOJELUA, TIESTÖÄ PUKATAAN JO IHMISTEN PIHOILLE

• Anonyymi00163

Persut haluaa tavalliset Suomalaiset kadulle kerjuulle leikkauksillaan mm. toimeentulotukeen, pääasia etrtä rikkaat vaurastuu entisestään mm. Veroja alentamalla mutta mitä muuta voi odottaa Oikeistopuolueelta👎🤔

• Anonyymi00164

Kato kummaa! Kepun emoji on edistynyt kirjoitushommissaan.

• Anonyymi00165

Eli sinä et ole tajunnut, että esim asumistuet ovat menneet rikkaiden hyväksi?
        Muuten kerrohan miksi tuilla aauvan pitää pystyä asumaan paremmassa asunnossa kuin työssä käyvän?

• Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Eli sinä et ole tajunnut, että esim asumistuet ovat menneet rikkaiden hyväksi?
        Muuten kerrohan miksi tuilla aauvan pitää pystyä asumaan paremmassa asunnossa kuin työssä käyvän?

Moni töissä käyvä ei esim. Helsingissä voi asua ilman tukea.

• Anonyymi00167
      UUSI

Kerää itte niin ei tartte maahantuoda maaorjia marjoja poimimaan

• Anonyymi00168
        UUSI

Tiettävästi nyt lainsäädäntö on muuttunut, joten ehdot ovat parempia.

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      445
      1941
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1247
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1144
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      1004
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      709
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe