Naisten mielenkiinto selkäsaunoihin

Anonyymi-ap

Kysymys lähinnä naisille. Tykkäätkö olla katsojana kun kanssasisar saa piiskaa, tai haluatko antaa selkäsaunan toiselle naiselle. Oletko päässyt toteuttamaan näitä asioita?

27

601

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En, en ja en halua.

• Anonyymi00005

Olen mies minulle saisi nainen antaa selkäsaunan.Ei väliä vaikka olisi toinen nainen katsomassa.

• Anonyymi00006

Saisi selkäsaunan naiselta.Määrää sänkylle tulee naamani päälle nuolettaa hinkaa pilluaan kunnolla naamaani päin kalu seisoo pakko nuolla muuten tulee uusi vitsa käsittely aralle perseelle.Sinä määrätietoinen nainen ilmottaudu.Eteläsuomi

• Anonyymi00007

Nokkos piiskassa ei tarvitse punoitusta odotella.

• Anonyymi00008

Nais paria etsin ensin vitsaa kurittomalle.Sen jälkeen voitte toteuttaa toiveitanne.Alistuva mies varsinaissuomi.

• Anonyymi00009

Kyllä minä tykkään katsella kun toinen nainen saa piiskaa. Antamaan en ole päässyt, mutta jos sellainen tilanne tulisi, niin voisin kyllä antaa. Olen itse saanut niin monet kerrat, että osaamista varmaan olisi. Nainen 56

• Anonyymi00010

Antaisitko miehelle.Jos sinulla naisystävä voit pyytää katsomaan.Voit antaa aivan mielesi mukaan että on varmasti nöyrä.Mies 60v.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Antaisitko miehelle.Jos sinulla naisystävä voit pyytää katsomaan.Voit antaa aivan mielesi mukaan että on varmasti nöyrä.Mies 60v.

Miehille antaminen ei ole minun juttuja.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miehille antaminen ei ole minun juttuja.

Siis tykkäät saada mieheltä selkäsaunan? T mies50v savosat

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siis tykkäät saada mieheltä selkäsaunan? T mies50v savosat

Etsitään yhdessä semmoinen piika jota kuritat ja jos poika epäonnistuu niin minä rankaisen sinua ensin. Sopiiko sinulle kyselee 50 mies savosta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Etsitään yhdessä semmoinen piika jota kuritat ja jos poika epäonnistuu niin minä rankaisen sinua ensin. Sopiiko sinulle kyselee 50 mies savosta

Tarkoitin tyttö ei poika

• Anonyymi00015

Kyllä naiset tykkäävät katsella ja myös antaa. Etenkin vanhemmat naiset ovat innokkaita näkemään kun jonkun nuoremman naisen pylly piiskataan punaiseksi. Olen itse kokenut asian nuorempana.

• Anonyymi00016

Kyllä olisi hienoa järjestää tälläinen tapaaminen tulisitko mukaan jos löytyy nuorempi tyttö.Saisit katsoa ja antaa.Voin toki antaa sinullekkin.Vähän vanhempi mies.Eteläsuomi
        .

• Anonyymi00017

Ottaisin sinut kyllä ja sen nuoremman tytön kanssa. Tehdään yhdessä. T 50v mies savost

• Anonyymi00019

Pitää paikkansa. Sain nuorena kokea asian varsin hyvin.

• Anonyymi00018

Anoppi tykkäsi piiskata, mutta siitä on pitkä aika. Välillä oli "sattumalta" joku sen ystävättäristä käymässä samaan aikaan. Ilmeestä päätellen nautti näkemästään.

• Anonyymi00021

Antoiko paljaalle vai saitko pitää pöksyt jalassa? Kerro vähän enemmän jos voit.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Antoiko paljaalle vai saitko pitää pöksyt jalassa? Kerro vähän enemmän jos voit.

Siitä on pitkä aika kun olin vähän alle kolmekymppinen, eli yli kolkytä vuotta. Kysyit että antoiko paljaalle. Juu paljaalle antoi ja niin kuin pikkutytölle. Yleensä niin että olin sen sylissä poikittain. Ja selvä se on että tykkäsi hommasta hyvin paljon.

• Anonyymi00023

Vieläkö haluat mieheltä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Siitä on pitkä aika kun olin vähän alle kolmekymppinen, eli yli kolkytä vuotta. Kysyit että antoiko paljaalle. Juu paljaalle antoi ja niin kuin pikkutytölle. Yleensä niin että olin sen sylissä poikittain. Ja selvä se on että tykkäsi hommasta hyvin paljon.

Eikö nolottanut kun joku oli katsomassa?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eikö nolottanut kun joku oli katsomassa?

No nolotti ja hävetti. Toinen istuu ja tapittaa kun anoppi odotteli kärsimättömänä että riisun hameen ja vedän sukkiset alas. Siinä sitten perse paljaana anopin sylissä ja sillä kertaa remmillä joka oli nahkavyö. Varmaan appiukon. Mielessäni kävi että mahtaako saada itsekkin samalla vyöllä. Anoppi oli jo lopettelemassa kun ystävätär ihmetteli, että joko meinaat että riittää. No se jatkui sitten viellä jonkun aikaa. Olen sata varma siitä, että molemmilla oli pillu märkänä.

• Anonyymi00020

Kyllä se monia naisia kiinnostaa. Olen tämän todennut itse vuosien mittaan. Varttuneemmat naiset etenkin nauttivat, kun pääsevät näkemään toisen naisen saamassa selkäsaunan takapuoli paljaana.

• Anonyymi00025

Naiset jotka haluaa kuria tulkaa luokseni järjestetään porukka piiskaus.Toiset katsoo kun annetaan ja vartoo vuoroaan.Kaiken ikäiset sopii.Olen 70v.Mies tilava mukava paikka löytyy.Eteläsuomi

• Anonyymi00027

Edelleen hakusessa.70v.Mies

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Edelleen hakusessa.70v.Mies

Täällä olis 50v mies jolle voisit tulla antamaan kunnon selkäsaunan.

• Anonyymi00029

Vain naisille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1419
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1019
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      851
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      815
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      806
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      163
      752
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      80
      650
    9. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      628
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51