Kysymys lähinnä naisille. Tykkäätkö olla katsojana kun kanssasisar saa piiskaa, tai haluatko antaa selkäsaunan toiselle naiselle. Oletko päässyt toteuttamaan näitä asioita?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
En, en ja en halua.
- Anonyymi00005
Olen mies minulle saisi nainen antaa selkäsaunan.Ei väliä vaikka olisi toinen nainen katsomassa.
- Anonyymi00006
Saisi selkäsaunan naiselta.Määrää sänkylle tulee naamani päälle nuolettaa hinkaa pilluaan kunnolla naamaani päin kalu seisoo pakko nuolla muuten tulee uusi vitsa käsittely aralle perseelle.Sinä määrätietoinen nainen ilmottaudu.Eteläsuomi
- Anonyymi00007
Nokkos piiskassa ei tarvitse punoitusta odotella.
- Anonyymi00008
Nais paria etsin ensin vitsaa kurittomalle.Sen jälkeen voitte toteuttaa toiveitanne.Alistuva mies varsinaissuomi.
- Anonyymi00009
Kyllä minä tykkään katsella kun toinen nainen saa piiskaa. Antamaan en ole päässyt, mutta jos sellainen tilanne tulisi, niin voisin kyllä antaa. Olen itse saanut niin monet kerrat, että osaamista varmaan olisi. Nainen 56
- Anonyymi00010
Antaisitko miehelle.Jos sinulla naisystävä voit pyytää katsomaan.Voit antaa aivan mielesi mukaan että on varmasti nöyrä.Mies 60v.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Antaisitko miehelle.Jos sinulla naisystävä voit pyytää katsomaan.Voit antaa aivan mielesi mukaan että on varmasti nöyrä.Mies 60v.
Miehille antaminen ei ole minun juttuja.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehille antaminen ei ole minun juttuja.
Siis tykkäät saada mieheltä selkäsaunan? T mies50v savosat
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis tykkäät saada mieheltä selkäsaunan? T mies50v savosat
Etsitään yhdessä semmoinen piika jota kuritat ja jos poika epäonnistuu niin minä rankaisen sinua ensin. Sopiiko sinulle kyselee 50 mies savosta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etsitään yhdessä semmoinen piika jota kuritat ja jos poika epäonnistuu niin minä rankaisen sinua ensin. Sopiiko sinulle kyselee 50 mies savosta
Tarkoitin tyttö ei poika
- Anonyymi00015
Kyllä naiset tykkäävät katsella ja myös antaa. Etenkin vanhemmat naiset ovat innokkaita näkemään kun jonkun nuoremman naisen pylly piiskataan punaiseksi. Olen itse kokenut asian nuorempana.
- Anonyymi00016
Kyllä olisi hienoa järjestää tälläinen tapaaminen tulisitko mukaan jos löytyy nuorempi tyttö.Saisit katsoa ja antaa.Voin toki antaa sinullekkin.Vähän vanhempi mies.Eteläsuomi
. - Anonyymi00017
Ottaisin sinut kyllä ja sen nuoremman tytön kanssa. Tehdään yhdessä. T 50v mies savost
- Anonyymi00019
Pitää paikkansa. Sain nuorena kokea asian varsin hyvin.
- Anonyymi00018
Anoppi tykkäsi piiskata, mutta siitä on pitkä aika. Välillä oli "sattumalta" joku sen ystävättäristä käymässä samaan aikaan. Ilmeestä päätellen nautti näkemästään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su366899Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37548
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta149543