Suomessa hämmästyttävä määrä moraalitonta ja ihmisarvoa polkevaa politiikkaa. Meillä on hallitus, jonka ohjelmassa isotuloiset ovat muita "tasa-arvoisempia".
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Näin se on monessakin asiassa, mutta jos on kokoomuksen
vaalirahoittaja on "erittäin tasa-arvoinen". - Anonyymi00002
Ulkomailta tuodut maan valtaajat menee kaikessa suomalaisten edelle. Rahanjako,terveyspalvelut, Heille annetaan kaikki ja ne kärsimme.
- Anonyymi00004
Etkö osaa muuta kirjoittaa kuin PSn propagandaa ?
Kirjoita joskus jotain omilla aivoilla tuotettua !
- Anonyymi00003
Kansan enemmistö ei ymmärrä miksi niitä on tuotu. Eivät tajua mitään miksi Meme ät mukaan tuhiamaan itsensä
- Anonyymi00005
Noin joka kymmenes työntekijä on maahanmuuttaja. Selittääkö se sinulle mitään ?
Vanhushoivan vaipanvaihtajista noin puolet on maahaanmuuttajia.
He vaihtavat teidän rasistipersujenkin vaipat :D
- Anonyymi00006
tasa-arvo puuttuu ja on etsittävä nimen omaan uusista kehitysmaalaisista
suomalaista johtajia kun ve näjältä a rapiasa os maliasta samoin kaane ja afrikkalaisia
monet opiskelevat jo näjää rapiaa ja maliaa tätä varten ja kelan on ottanut ne käyttökielikseen koska monet peheet puhuvat näitä kieliä ja sotessa tarvitsevat
arkielämän palveluksia ja taloudellista tukea - Anonyymi00007
Kyllä se kirjoitusaktiivivsuus lisääntyy kunhan ilmat ulkona vähän viilenevät. Tai kun sataa solkenaan.
Ennen meilläkin oli koira. Sitä piti käyttää ulkona lenkittämässä. Hänenkin elämäänsä tuli ilta. Määrätietoisesti hän osoitti oman talon pihalle lorotettuaan, ettei halua pitemmälle. tänään. Pyrki sisään.
Tuli sekin päivä, ettei "hänhän" jaksanut enää lähtä edes sportille haistamaan lajitoverinsa terveisiä aurauskepin tyngästä. Vein hänet eläinlääkäriin.
"Tämän kaverin munuaiset ovat ihan loppu sanoi e-lekuri". Toin hänet autossa kotiin.
Kaivoin puutarhan perälle syvän montun, Asetin hänen kuononsa sportille päin. Peitin tippa linssissä kuopan.
. ka niin kun lemmikkeihin kiintyy. - Anonyymi00008
Rikkaat on h****tin tasa-arvoisia keskenään. Ei rikkaan mielestä tasa-arvo
koske köyhempää. Sanoihan Halla-ahokin, että "ihmiset on eri arvoisia.
Työtön ja maahanmuuttaja eivät ole arvokkaita, mutta minä olen laadukas
ihminen." - Anonyymi00009
Oikeisto on tasa-arvoinen muitten diktaattorien kanssa
https://pbs.twimg.com/media/GSzWmYsWIAAo99f.jpg
Huhtasaari taisi sittenkin olla oikeassa .... ? - Anonyymi00010
Aloituksesi muotoilu on epäonnistunut.
- Anonyymi00011
Näjää rapiaa ja maliaa puhuvat maalaiset ylistävät matumassojen lliikehdintää Suomessa kansanvaihdossa, maalsistollot on jo pian vaihdettu, muisto vain jos sitäkää
- Anonyymi00012
Poliitkoilla on edelleen sellainen "tasa-arvo yhteiskuntasopimus", että kavereille voi vähän diilata veronmaksajien miljoonia, kun on hyvä hanke hyötyä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841365
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201112En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621053- 65908
- 62803
- 60770
- 69734
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24710- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52596
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43535
- 33530
- 29525
- 62503
- 72496