on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼♀️👸🏼
Vastaukset 88
- Anonyymi00001UUSI
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00002UUSI
Ei se ole ikinä ollut liikaa. Pettäminen ja valehtelu on liikaa.
- Anonyymi00004UUSI
Jaha- koetko että guben hubbabubbaemoji on pettänyt sinua ja valehdellut? Sinä oot ihan sekaasin tyyppi erotomaniac
- Anonyymi00082UUSI
Komppaan täältä sivusta tätä samaa huomiota
- Anonyymi00003UUSI
Olen semmoinen sylimies. Minun on kohdeltava naista aina hyvin, että hän tahtoo olla minulle hyvä ja lempeä. On oltava kiltti ja ihana, että hän haluaa olla vierelläni aina ja halia niin usein kuin se on mahdollista. Toivoisin että minä ja hän, molemmat, ruokkisimme toistemme halua olla rakastavia ja kivoja toisillemme. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00005UUSI
No niin, ei yhtään karmaisevaa tekstiä aapeeäijä. Jo aloitus itsessään oli vähintäänkin ristiriitainen elämys🧐 T naiselta
- Anonyymi00006UUSI
Kuten kasvotusten kerroit, että olet pyrkinyt olemaan kiltti niin olet siinä hyvin onnistunut.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten kasvotusten kerroit, että olet pyrkinyt olemaan kiltti niin olet siinä hyvin onnistunut.
En ole kertonut olevani.
- Anonyymi00008UUSI
Hyvin kirjoitettu.
Näitä on yritetty kyllä vaalia. Välillä tuntuu, että ei oo kovinkaan helppoa. -sivusta - Anonyymi00009UUSI
Itse naisena en kaipaa mitään prinsessakohtelua, vaan normaalia miehen ja naisen välistä kanssakäymistä. Näin naisena voin ostaa yllätyslahjoja miehelle ihan vain rakkaudenosoituksena. -nainen sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu.
Näitä on yritetty kyllä vaalia. Välillä tuntuu, että ei oo kovinkaan helppoa. -sivustaMielestäni olet onnistunut siinä erittäin hyvin ja sanonutkin sen sinulle. Se eilinen keskustelu oli mulle todella tärkeä ja tunnen sen lujittaneen tätä juttuamme. Se ääniviestissä heittämäsi omistamis kommentti sai mut kyllä hymyilemään kun se oli jotenkin niin määrätietoisesti kerrottu. Jokatapauksessa kuten eilenkin kerroin hyväksyn sut just sellaisena kuin olet ❤️ -se ketä kutsut sun muijaksi
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse naisena en kaipaa mitään prinsessakohtelua, vaan normaalia miehen ja naisen välistä kanssakäymistä. Näin naisena voin ostaa yllätyslahjoja miehelle ihan vain rakkaudenosoituksena. -nainen sivusta
Sama täällä. En ymmärrä naisia, jotka haluavat jotain ”prinsessakohtelua”. Tasavertainen kumppanuus ja turvallinen, kestävä rakkaus on se juttu.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mielestäni olet onnistunut siinä erittäin hyvin ja sanonutkin sen sinulle. Se eilinen keskustelu oli mulle todella tärkeä ja tunnen sen lujittaneen tätä juttuamme. Se ääniviestissä heittämäsi omistamis kommentti sai mut kyllä hymyilemään kun se oli jotenkin niin määrätietoisesti kerrottu. Jokatapauksessa kuten eilenkin kerroin hyväksyn sut just sellaisena kuin olet ❤️ -se ketä kutsut sun muijaksi
Noup N/T/J/E mitä nyt käytätki en oo A 😂
- Anonyymi00014UUSI
Tietenkin kuulostaisi hyvältä ajatukselta tuollainen sylimies. Ja tottahantoki haluaisin olla hypoteettiselle miesystävälleni rakastava ja kiva. Mutta monilla ihmisillä on myös tilanteita, jolloin voi olla kiukkuinen ja haluta vaikka vain olla ihan yksinkin. Minun hypoteettinen miesystäväni saisi olla sellainenkin välillä. Tuntea sellaisia tunteita kuin tuntee. Voitaisiin kommunikoida toiveistamme ja tarpeistamme... Joo, kunhan tässä vain haaveilen mahdottomia.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietenkin kuulostaisi hyvältä ajatukselta tuollainen sylimies. Ja tottahantoki haluaisin olla hypoteettiselle miesystävälleni rakastava ja kiva. Mutta monilla ihmisillä on myös tilanteita, jolloin voi olla kiukkuinen ja haluta vaikka vain olla ihan yksinkin. Minun hypoteettinen miesystäväni saisi olla sellainenkin välillä. Tuntea sellaisia tunteita kuin tuntee. Voitaisiin kommunikoida toiveistamme ja tarpeistamme... Joo, kunhan tässä vain haaveilen mahdottomia.
Joo no mulle ois monologisetä aapee deal breaker
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olit sitten mies tai nainen ei kai kukaan voi päättää mitä sun pitää tehdä. Tai mitä pitää tuntea. Tunteista saa ja pitää olla avoin. Muuten padot sisälles kaikenmaailman traumoja. Kunhan et aiheuta ylimääräisille turhaa harmia. Omat tunteet pitää esittää ja muiden pitää ne huomioida sekä toisinpäin.
Se, että ylipäänsä on haaveita on helvetin hyvä juttu. Monet on vaan niin pirun masentuneita, että tulevaisuutta ei ole.
Siinäkin oot gubbe tai siis mies tai nainen ihan oikeessa, että kommunikaatio on kaikkissa suhteissa tärkein osa 👍✌️. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joku eksistäni toi kerran kukkakimpun mulle nimpparina. Pihalta mutta ajatus tärkein.
Pilkillä kun sitä muistelee niin ei palele näppejä eikä sydäntä... - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Noup N/T/J/E mitä nyt käytätki en oo A 😂
No niin no kirjoitin tuon Jiille ja olen S 😁😉
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joku eksistäni toi kerran kukkakimpun mulle nimpparina. Pihalta mutta ajatus tärkein.
Pilkillä kun sitä muistelee niin ei palele näppejä eikä sydäntä...Minua on vaikea unohtaa 💥💥💥💥💥
- Anonyymi00074UUSI
Naiset alkavat pitämään tuollaista sylimiestä vailla omaa tahtoa olevana lapamatona, sitten katoaa arvostus ja kiinnostus. Nainen alkaa kaipaamaan vahvaa miestä, joka tarjoaa myös vähän haastetta, jolla on omia mielipiteitä.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Naiset alkavat pitämään tuollaista sylimiestä vailla omaa tahtoa olevana lapamatona, sitten katoaa arvostus ja kiinnostus. Nainen alkaa kaipaamaan vahvaa miestä, joka tarjoaa myös vähän haastetta, jolla on omia mielipiteitä.
Mulle ei ole koskaan käynyt noin mutta meissä naisissa on eroja. S
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Niin. Minun pitää olla naisen kanssa, joka oikeasti näkee minut ja rakastaa. Ei minkään semmoisen kanssa, jolla on jokin naamari jonka takana piilee itsekäs hirviö. Naisen kanssa, joka tietää omat virheensä ja heikkoutensa ja jotka annan hänelle anteeksi.
- Anonyymi00085UUSI
Minusta tästä huokuu naisen tuoksu. Ei siis oikean naisen vaan miehen, joka olisi miesten välisessä suhteessa se ”nainen”.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Minusta tästä huokuu naisen tuoksu. Ei siis oikean naisen vaan miehen, joka olisi miesten välisessä suhteessa se ”nainen”.
Tunnut tietävän aiheesta paljon. Taidat olla ihan kirjoja lukenut.
- Anonyymi00012UUSI
Kuulostaa draamalta ja teatterilta. Harva niitä haluaa parisuhteeseensa.
- Anonyymi00017UUSI
Sellaista parisuhdettako sinä palstan kautta marajat sitten?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sellaista parisuhdettako sinä palstan kautta marajat sitten?
Opettele lukemaan
- Anonyymi00015UUSI
Yleensä aikuiset naiset haluaa ihan vaan ihmismäistä kohtelua. Arvostusta, huomioimista, kunnioitusta. Ei mitään prinsessaleikkejä. Mutta ehkä ap ei ole vielä aikuinen.
- Anonyymi00020UUSI
Aika monta kertaa olet jo mussuttanut aapeeäijä jo tämän saman hullunkurisella tavalla dikotomisesti jäykän Tekesin, mm autuaassa monologidialogissasi. Edelleen, aloituksesi voisi ymmärtää myös ihan eri tavalla
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aika monta kertaa olet jo mussuttanut aapeeäijä jo tämän saman hullunkurisella tavalla dikotomisesti jäykän Tekesin, mm autuaassa monologidialogissasi. Edelleen, aloituksesi voisi ymmärtää myös ihan eri tavalla
Teesin* mutta niin uuvatin ainoa funktio näiden lapsellisten ja piip avaus teneriffa suhteen on tuottaa sukupuolittunutta närää ja yksioikoisia stereotypioita
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi se, että joidenkin parisuhteissa on arvostusta, huomioimista jne., on niin hankala sinun hyväksyä?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Teesin* mutta niin uuvatin ainoa funktio näiden lapsellisten ja piip avaus teneriffa suhteen on tuottaa sukupuolittunutta närää ja yksioikoisia stereotypioita
No voi vttu avaus ten= teneriffa. Hyvä on, auto correct
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No voi vttu avaus ten= teneriffa. Hyvä on, auto correct
No seivataan tämä- mm sana ratina on ollut hyvin suurella todennäköisyydellä typo
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Herran jumala sä oot negatiivinen 😂 -sivusta
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No seivataan tämä- mm sana ratina on ollut hyvin suurella todennäköisyydellä typo
Muita sheimaavat ihmiset on muuten todella herkkiä, ne valuis lattialle tuollaisesta ja muutenkin tuppaavat kestämään huonosti samaa slurria takaisin päin. Himmeesti oisivat rintamatukea ja uliulikuoroa vailla. Sanoi takas paha ihminen
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Muita sheimaavat ihmiset on muuten todella herkkiä, ne valuis lattialle tuollaisesta ja muutenkin tuppaavat kestämään huonosti samaa slurria takaisin päin. Himmeesti oisivat rintamatukea ja uliulikuoroa vailla. Sanoi takas paha ihminen
Sekavia tekstejä minun mielestä. Ainakaan minä en saa selvää ajatuksista.
- Anonyymi00036UUSI
Nuo on perusjuttuja!! Oikea mies pitää omaa unelmien naista kuin prinsessana.
Miehelle jotka käyttäytyy päinvastoin ovat juntteja - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
No sitten et varmaankaan tuhlaa arvokasta aikaasi näihin sinulle liian sekaviin ajatuksiin, joita on kuitenkin tarve käydä tyrmäämään ns, ei ole eka kerta. -Ta To
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nuo on perusjuttuja!! Oikea mies pitää omaa unelmien naista kuin prinsessana.
Miehelle jotka käyttäytyy päinvastoin ovat junttejaIkävä kyllä, prinsessa kohtelun antava mies käyttäytyy samallalailla kaikille naisille.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sheimaaminen on nuorisokieltä, tarkoittaa ihokarvojen ajelua.
Esmes niitä käkkäröitä nilkoissa.
- Anonyymi00016UUSI
Nainen kaipaa yleensä parisuhteelta muutakin kuin syliä. Onko tullut mieleen?
- Anonyymi00031UUSI
Niin ja kaikkia ei voi miellyttää. Joskus et voi tehdä suhteen kululle yhtään mitäön. Parisuhde vaatii 2 ihmistä. Kyllä se sillä uksipuolisella toisen panostuksella saattaa useamman vuoden porskuttaa, mutta katastrofi odottaa.
- Anonyymi00037UUSI
Kuka on sylistä puhunut
- Anonyymi00027UUSI
Lauantaisin käydään yhdessä ruokaostolsilla ja siivotaan yhdessä, siinä sitä prinsessakohtelua. Kun ikää tulee enemmän, niin normaalissa elämässä arki on kaukana prinsessaleikeistä. Nykyiset parikymppiset elävät vielä vaaleanpunaisella pilvenhattaralla, kuvaavat itseään suomeen ja yrittävät löytää paikkaansa tässä yhteiskunnassa.
- Anonyymi00039UUSI
Nimenomaan ja miehet tulevat jätetyiksi kun naiset uupuvat
- Anonyymi00089UUSI
No kehitystä on tapahtunut.
Monissa maaseudun talouksissa juodaan 3 litraa maitoa päivässä ja ukko lähtee nuukana 2x/vko kauppaan kuskiksi.
Istuu sitten autossa kun vaimo kantaa kaupasta ostokset autolle. 12-15 litraa maitoa. Muut ostokset siihen päälle.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä. Moni aikuinen nainen toivoo arvostusta, huomiointia, kunnioitusta, lämpöä.
Ei ole pakko suostua mihinkään, jos ei halua, naisen eikä miehen.- Anonyymi00032UUSI
No eikö tuo ole normaalia parisuhteessa, ei kuitenkaan mitään prinsessakohtelua. Itselläni oli mies, joka jatkuvasti osteli minulle merkkivaatteita Armania ym. Ne eivät merkinneet minulle mitään. Olisin mieluummin ottanut vastaan kädestä pitämistä tai muita huomionosoituksia.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No eikö tuo ole normaalia parisuhteessa, ei kuitenkaan mitään prinsessakohtelua. Itselläni oli mies, joka jatkuvasti osteli minulle merkkivaatteita Armania ym. Ne eivät merkinneet minulle mitään. Olisin mieluummin ottanut vastaan kädestä pitämistä tai muita huomionosoituksia.
Itseasiassa moni ei osaa arvostaa ja kunnioittaa kumppaniaan. Näkee ihan parisuhteiden pahoinvointia.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Prinsessakohtelu: tuot hänen lempikukkansa ilman erityistä syytä
– haet hänelle hänen lempiruokansa, koska tiedät että hänellä on ollut huono päivä
– suunnittelet treffit itse sen sijaan, että aina kysyt “mitä tehdään?”
– muistat pienet asiat, joista hän on joskus maininnut
– viet aamukahvin sänkyyn
– pidät huolta, että hän pääsee turvallisesti kotiin
– järjestät pienen yllätyksen ihan muuten vaan
– kuuntelet, huomioit ja näet vaivaa hänen puolestaan ilman, että hänen pitää ensin pyytää. - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Prinsessakohtelu: tuot hänen lempikukkansa ilman erityistä syytä
– haet hänelle hänen lempiruokansa, koska tiedät että hänellä on ollut huono päivä
– suunnittelet treffit itse sen sijaan, että aina kysyt “mitä tehdään?”
– muistat pienet asiat, joista hän on joskus maininnut
– viet aamukahvin sänkyyn
– pidät huolta, että hän pääsee turvallisesti kotiin
– järjestät pienen yllätyksen ihan muuten vaan
– kuuntelet, huomioit ja näet vaivaa hänen puolestaan ilman, että hänen pitää ensin pyytää.Ei tuo ole mitään prinsessakohtelua vaan nimenomaan se perustaso parisuhteessa, joka toimii molempiin suuntiin.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei tuo ole mitään prinsessakohtelua vaan nimenomaan se perustaso parisuhteessa, joka toimii molempiin suuntiin.
100% samaa mieltä, normiaalia parisuhteessa.
- Anonyymi00033UUSI
Eikös se ole juuri vastoin päin kuten savolaiset sanoo: jos haluat olla prinsessa, synny siniveriseen sukuun?
Kun joku pissis leikkii itiksessä rinsessaa niin se nyt on vaan watun koomista katottavaa.
Sitten äippänä menee johonkin meikkiin enemmän rahaa kuin lapsen vaatteisiin. Wattu!- Anonyymi00038UUSI
Niin. Aika moni käyttää rahaa mielestäni suhteettomasti (minäkin). Varsinkin miehet, kalliisiin autoihin yms.
- Anonyymi00043UUSI
Kysymys ei ole mistään mitä nainen on vaan miten mies ajattelee ja haluaa kohdella
- Anonyymi00045UUSI
Siellä Itiksessäkö oot aapeeäijä käynyt nuorisoa nk jälestämässä? Oliko hahmosi mustasusi, viisikymppinen ostoskeskussteve siellä duunissa tässä einiinuskottavassa kerronnassa? T
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Siellä Itiksessäkö oot aapeeäijä käynyt nuorisoa nk jälestämässä? Oliko hahmosi mustasusi, viisikymppinen ostoskeskussteve siellä duunissa tässä einiinuskottavassa kerronnassa? T
Psykologinen defenssi jatkuu, urpot yrittää ohittaa ja roikkua seuraavassa jaba daba daassa
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Psykologinen defenssi jatkuu, urpot yrittää ohittaa ja roikkua seuraavassa jaba daba daassa
On myös psykologinen defenssi syyttää toisen sukupuolta kaiken pahan lähteeksi. Etsi tietoa netistä miksi tuota defenssiä jotkut käyttää.
- Anonyymi00040UUSI
Onhan noita prinsessoja Jo mainoksissakin. Muita makaa sohvalla ja vedättää äijää: Kulta, siivootsä jos mä käyn kaupassa?
Tilaa äpillä siäohvalta sapuskat ja äijä pesee pakkasella ikkunatkin.
Ja tää on huumoria.
Hei.
Ettekste tajuu?
Jos roolitus olisi päinvastoin niin huuto kuuluisi Saturnukseen ja mainostoimiston tyyppejä maalitettaisiin.- Anonyymi00044UUSI
Eiköhän ihan molemmilla ole oikeus ja fiksuutta kieltäytyä suhteesta, jossa toinen vain makoilee.
- Anonyymi00046UUSI
Etkö ymmärrä, että tuotahan tapahtuu myös toistepäin? Suomalaiset miehet kuolevat tilastollisesti nuorempina huonojen elintapojen johdosta. Makailijoita, nalkuttajia, kylmiä, huonot elintavat omaavia yms on molemmissa sukupuolissa.
Kumpikin voi valita itselleen sopivan, tai olla valitsematta. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eiköhän ihan molemmilla ole oikeus ja fiksuutta kieltäytyä suhteesta, jossa toinen vain makoilee.
Oikeus juu vihkipallin jälkeen se vaan vaatii aika hankalan prosessin.
Myöhästä pyyhkiä kun on koko satsi housussa. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että tuotahan tapahtuu myös toistepäin? Suomalaiset miehet kuolevat tilastollisesti nuorempina huonojen elintapojen johdosta. Makailijoita, nalkuttajia, kylmiä, huonot elintavat omaavia yms on molemmissa sukupuolissa.
Kumpikin voi valita itselleen sopivan, tai olla valitsematta.Siihen taas on ihan muut syyt kuin elintavat.
Nuoret naiset ei ennenkään tappaneet toisiaan ja alentaneet elinikää. Kaahailussa olisi tasapeli jos suhteutetaan ajokorttien määrään.
Eikä siitä kauan oo kun naisen yleisin ammattinimike oli kotirouva. Mihin oli ihan muut syyt kuin oma halu. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Oikeus juu vihkipallin jälkeen se vaan vaatii aika hankalan prosessin.
Myöhästä pyyhkiä kun on koko satsi housussa.Oikeus tutustua kunnolla ennen naimisiinmenoa. Naisilla ja miehillä. Toki joskus jää tutustumatta.
Moni selviää avioeroprosessistakin, ja jatkaa ihan hyvää elämää sen jälkeenkin. Naisista ja miehistä.
Miehissä on eroja.
Naisissa on eroja.
Eikö olisi hyvä oppia, jos voisi itse olla jotenkin parempi… eli olisiko omassa toiminnassa tai asenteessa jotain muutoksen paikkaa. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Oikeus tutustua kunnolla ennen naimisiinmenoa. Naisilla ja miehillä. Toki joskus jää tutustumatta.
Moni selviää avioeroprosessistakin, ja jatkaa ihan hyvää elämää sen jälkeenkin. Naisista ja miehistä.
Miehissä on eroja.
Naisissa on eroja.
Eikö olisi hyvä oppia, jos voisi itse olla jotenkin parempi… eli olisiko omassa toiminnassa tai asenteessa jotain muutoksen paikkaa.Sekä miehissä että naisissa on ahkeria, heitä jotka tekevät mitä vaan kunniallista työtä leipänsä eteen kranttuilematta. Molemmissa on myös heitä, jotka haluavat päästä helpolla (toki osa on kipeitä tms).
Molemmissa on heitä, jotka pitävät toisiaan hyvänä sanoin ja kosketuksin, elein, ja heitä jotka eivät siitä pidä tai siihen kykene.
Molemmissa on alkoholin väärinkäyttäjiä. Molemmissa on väkivaltaisia. Molemmissa on peliaddikteja. Jne. Toki tilastollisia eroja voi hakea jos haluaa. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sekä miehissä että naisissa on ahkeria, heitä jotka tekevät mitä vaan kunniallista työtä leipänsä eteen kranttuilematta. Molemmissa on myös heitä, jotka haluavat päästä helpolla (toki osa on kipeitä tms).
Molemmissa on heitä, jotka pitävät toisiaan hyvänä sanoin ja kosketuksin, elein, ja heitä jotka eivät siitä pidä tai siihen kykene.
Molemmissa on alkoholin väärinkäyttäjiä. Molemmissa on väkivaltaisia. Molemmissa on peliaddikteja. Jne. Toki tilastollisia eroja voi hakea jos haluaa.Olipa takavuosina keskustelussa semmoinenkin argumentti että miestä ei voi raiskata ja semmoinen että nainen ei voi raiskata.
Ahaa.
Lisätään että eihän nainen voi sekaantua alaikäiseenkään. Eihän? - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olipa takavuosina keskustelussa semmoinenkin argumentti että miestä ei voi raiskata ja semmoinen että nainen ei voi raiskata.
Ahaa.
Lisätään että eihän nainen voi sekaantua alaikäiseenkään. Eihän?Miten tuo liittyi ylläolevaan?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miten tuo liittyi ylläolevaan?
No esim esimerkkinä luutuneista ajatusmalleista ja perusteettomista yleistyksistä.
Naiset ovat joutuneet pakittamaan uskomuksistaan. - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
No esim esimerkkinä luutuneista ajatusmalleista ja perusteettomista yleistyksistä.
Naiset ovat joutuneet pakittamaan uskomuksistaan.Totta. Tuota tapahtunut.
- Anonyymi00049UUSI
Jos nainen odottaa prinsessakohtelua hänellä on täysin väärä kuva siitä mitä pitäisi olla. Painan rastia.
- Anonyymi00057UUSI
Niin sinulle. Tärkeää tietää itsensä. Mutta joku muu mies saattaa olla onnessaan prinsessan kanssa.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Niin sinulle. Tärkeää tietää itsensä. Mutta joku muu mies saattaa olla onnessaan prinsessan kanssa.
Mikä oikeastaan on prinsessa kohtelua? Sekö, että avataan ovi, tuodaan kukkia, ollaan kainalossa, hyväillään rakasta, tehdään kotityöt yhdessä, annetaan syntymäpäivälahja, matkustetaan yhdessä, joululahjat jne. Eikö tämä kaikki ole ihan normaalia parisuhdetta?
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mikä oikeastaan on prinsessa kohtelua? Sekö, että avataan ovi, tuodaan kukkia, ollaan kainalossa, hyväillään rakasta, tehdään kotityöt yhdessä, annetaan syntymäpäivälahja, matkustetaan yhdessä, joululahjat jne. Eikö tämä kaikki ole ihan normaalia parisuhdetta?
Monella noin. Mutta osalla ihmisistä on eri näkemykset ja tavat ja halut. Ei kaikki tykkää ostella lahjoja, ja osa ostaa ihan älyttömästi. Osa ei vietä joulua. Osa ei ole kiinnostunut matkailusta ja osa matkustelee koko ajan. Osa haluaa tiptop-kodin ja osa tykkää elää sekasotkun ja jopa lian keskellä. Osa nauttii läheisyydestä jatkuvasti, osa ei erityisemmin.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Noille on ihan oma nimensä. Ylistämällä alistaminen.
Naisten keksimä. - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Monella noin. Mutta osalla ihmisistä on eri näkemykset ja tavat ja halut. Ei kaikki tykkää ostella lahjoja, ja osa ostaa ihan älyttömästi. Osa ei vietä joulua. Osa ei ole kiinnostunut matkailusta ja osa matkustelee koko ajan. Osa haluaa tiptop-kodin ja osa tykkää elää sekasotkun ja jopa lian keskellä. Osa nauttii läheisyydestä jatkuvasti, osa ei erityisemmin.
Prinsessakohtelulla kai yleensä viitataan siihen, että toinen tekee about kaiken ja toinen on nättinä.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Noille on ihan oma nimensä. Ylistämällä alistaminen.
Naisten keksimä.Höpöhöpö. Jos oikeasti välität ihmisestä, haluat tehdä hänelle hyviä tekoja ja eleitä. Ilahduttaa.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Höpöhöpö. Jos oikeasti välität ihmisestä, haluat tehdä hänelle hyviä tekoja ja eleitä. Ilahduttaa.
Olen samaa mieltä, mutta se ei mitenkään estä muita naisia sanomasta, että sinua tyttörukka (aivoton kana, you name it) ylistämällä alistetaan.
Voit olla jossain seminaarissa hyhhyh-esimerkkitapauksena.
- Anonyymi00052UUSI
En huomannut mitään erikoista eilen. Olit normaali ujo itsesi.
- Anonyymi00056UUSI
Jos jotkut miehet haluavat vaikka ostella naiselleen lahjoja. Mitä se haittaa. Tai jos nainen haluaa ostella miehelleen lahjoja, mitä sekään haittaa. Annetaan ostella, jos se ilahduttaa.
- Anonyymi00067UUSI
Miehellä voi olla takaa-ajatuksia lahjojen annossa, ja myöhemmin käyttää niitä sinua vastaan häikäilemättömästi, ilman että asiasta on sovittu. Kannattaa lahjaa vastaan ottaessa pyytää kirjallisesti, että tämän lahjan tarkoitus ei ole olla maksu jostain työstäsi, mitä ette ole sopineet. Tiedän kuulostaa uskomattomalta.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Miehellä voi olla takaa-ajatuksia lahjojen annossa, ja myöhemmin käyttää niitä sinua vastaan häikäilemättömästi, ilman että asiasta on sovittu. Kannattaa lahjaa vastaan ottaessa pyytää kirjallisesti, että tämän lahjan tarkoitus ei ole olla maksu jostain työstäsi, mitä ette ole sopineet. Tiedän kuulostaa uskomattomalta.
Totta. Tuo kannattaa muistaa. Hyvä neuvo. Ehkäisee tulevia ongelmia.
- Anonyymi00061UUSI
miehethän ne tämän päivän prinsessoja on.
- Anonyymi00066UUSI
Aika laaja skaala on. Toki kaikissa samaakin.
Yleensä tulee ongelmia/pahoinvointia, jos toinen haluaa ehdottomasti jotain mitä toinen ei halua tai pysty antamaan.
Toinen saattaa haluta vaikkapa aina hienon aterian, ja toinen saattaa arvostaa rentoutta ja vähäeleisyyttä. Tai toinen kaipaa läheisyyttä ja huomiointia tavalla x, ja toinen ei.
Pitäisi löytyä yhteinen tila, jossa molemmat viihtyy. Jos menee vain toisen ehdoilla ja toiveilla, suhde ei ole tasapainossa.
- Anonyymi00075UUSI
Järkyttävää. Miehet käyttävät naisia työjuhtina ja nyrkkeilysäkkinä ja seksuaalisena palvelijana ja sitten puhuvat prinsessakohtelusta.
- Anonyymi00080UUSI
Aika paha kommentti, kiitos siitä. Heräsi ajatus, onko seksikin mieheltä vaan peliä, saada nainen tekemään töitä hänen omaisuutensa eteen. Hellittelen kunnolla, niin sinä entisöit / stailaat, kunnostat kotiani. Haluaako mies oikeasti seksiä intohimosta vai omaan tavoitteeseen pääsemiseksi? Onko miesten ja naisten osat vaihtuneet seksuaalisesti? Onko nainen seksuaalisen vapautumisen myötä loppupelissä halukkaampi osapuoli?
- Anonyymi00076UUSI
:D👍🏻
Haista V vittu - Anonyymi00077UUSI
En ole valinnutkaan mikä prinsessoissa on ongelma eivät ole osanneet aikuistua hyvänä esimerkkinä maailmalla ehkä jopa tunnetuin sh....a "isin pikkuprinsessa"
- Anonyymi00087UUSI
En minä mielestäni minkään prinsessan kanssa ole ollutkaan, vaan ihanan, rakkaan ja ihan normaalin kauniin naisen kanssa ja halusin kohdella hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3561438Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79987Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.84905Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10568- 30567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459