Miksi toimit miten toimit?
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
En ole. Ite oot. Tavataan ja harrastetaan sovinto ”sitä”. Puhdistetaan ilmaa ja parannetaan maailmaa.
- Anonyymi00002
Hän meni aivan liian pitkälle!
- Anonyymi00003
Mitenkä niin?
- Anonyymi00009
Jos itse toimii hyvin epäilyttävästi, missä voi kuvitella kaikenlaista hämärää ja sitten syyttää rehellistä ihmistä; se on vähän liikaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos itse toimii hyvin epäilyttävästi, missä voi kuvitella kaikenlaista hämärää ja sitten syyttää rehellistä ihmistä; se on vähän liikaa!
Niin mutta hetkinen, onko tämä proosasi kohde kuvitellut kaikenlaista hämärää vai sinä itse? Ei oikein auennut, siksi kysyin
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
haista sinä vttu. ei liity minuun!
- Anonyymi00005
Nisti huutelee paskansa seasta että tossa on vikaa juujuu
- Anonyymi00010
Ehkä juuri siksi hän ei kykene olemaan oikeamielinen.
- Anonyymi00018
Miten sulla noin tunteisiin tämä kysely meni, että pitää pistää tällä tavalla parastaan tälläisen, sanotaan vaikka olosuhdekuvailun suhteen? T sivusta, aika vähästä kiihdyt(te) nollasta sataan
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä juuri siksi hän ei kykene olemaan oikeamielinen.
Teletapit Kaa haa ja Pai tukee toisiaan. Onpa sympaattinen näkymä
- Anonyymi00006
Koska piti, en tiedä tarkalleen miksi.
- Anonyymi00007
En halua olla tunnetun kimppajutun kaverikaan.
- Anonyymi00021
Herra taivaan, äläkä saata minua kiusaukseen piilovihtuilla mtn tyhämää
- Anonyymi00008
Itse vain olen arka ja hankala. Minua on kyllä ihan mahdoton tavoittaa. On kuin sieluni olisi toisella planeetalla. Pyrin vain olemaan kiltti ja huomaamaton. Hyvää yötä mieheltä.
- Anonyymi00020
No nyt sinä palstaäijä ja aapee jauhat kyllä ihan just sitä ihtiään
- Anonyymi00011
koska olen täysin tahdiron homomies
- Anonyymi00022
Jotain muuta ratkaisua voisit jo naisia esittävä spede keksiä näille sisäistä ristiriitaa herättäville tunteille kuin esittää naisia ja hakea alitajuisella tasolla pikkulusikan paikkaa. -TT
- Anonyymi00012
Kenen mielestä hankala? Sinun? Toimin omien arvojen ja rajojen pohjalta. Jos en ole mieleisesi, etsi uusi.
- Anonyymi00023
Vois nämä sinun arvot varmaan parempia tai modernimpia olla, jos päivittäisit niitä nykyaikaan paremmin istuviksi
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vois nämä sinun arvot varmaan parempia tai modernimpia olla, jos päivittäisit niitä nykyaikaan paremmin istuviksi
Nykyaikanako kuuluu sietää rajojen ja arvojen vastaista toimintaa ja miellyttää vain muita?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Nykyaikanako kuuluu sietää rajojen ja arvojen vastaista toimintaa ja miellyttää vain muita?
Mm monen seksistisen jästin mielestä esim naisen täytyy olla se isompi ihminen
- Anonyymi00013
What's wrong now papi
- Anonyymi00015
Olen mahdoton. En hankala. Mahdoton jääräpäinen änkyrä. Olen surullinen kun ei minua edes voi rakastaa ja kuitenkin tahtoisin rakastaa. Tämä ei ole itsesääliä, vaan pohtimista, olen ihan oikeasti mahdoton. Mieheltä.
- Anonyymi00024UUSI
Kerro nyt, mitä ne ominaisuudet on, mitkä tekee sinusta mahdottoman?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostelee apmiehen proosassa- yritätkö oikolukea tätä skeidaa kenties omille ajatuksillesi ns parhain päin?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mahdoton on semmoinen joka pitää itseään huonona ja ei-toivottuna. On epävarma ja pelkää kertoa ajatuksistaan ja tunteistaan. On estoinen ja välttelee monia tilanteita, koska kokee ne ahdistavina eikä osaa toimia niissä kuten pitää. Niin semmoinen olen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mahdoton on semmoinen joka pitää itseään huonona ja ei-toivottuna. On epävarma ja pelkää kertoa ajatuksistaan ja tunteistaan. On estoinen ja välttelee monia tilanteita, koska kokee ne ahdistavina eikä osaa toimia niissä kuten pitää. Niin semmoinen olen.
Silloin pitää siedättää itseään niissä tilanteissa ja tehdä asioita, mikä nostaa itsetuntoa eli niitä missä on hyvä, mutta haastaa sopivasti itseään.
Kun huomaa, ettei mitään pahaa tapahdu, vaikka välillä sanoisi jotain hölmöä tai ei aina ymmärrä, niin itseensä huomion kiinnittäminen vähenee. Hyvä muistaa myös, että harvoin olemme niin "kiinnostavia" muiden mielestä, mitä itse luulemme. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Silloin pitää siedättää itseään niissä tilanteissa ja tehdä asioita, mikä nostaa itsetuntoa eli niitä missä on hyvä, mutta haastaa sopivasti itseään.
Kun huomaa, ettei mitään pahaa tapahdu, vaikka välillä sanoisi jotain hölmöä tai ei aina ymmärrä, niin itseensä huomion kiinnittäminen vähenee. Hyvä muistaa myös, että harvoin olemme niin "kiinnostavia" muiden mielestä, mitä itse luulemme.Mutta mahdottomana olen myös huono innostumaan mistään tai osallistumaan mihinkään sosiaaliseen. Ei onnistu.
- Anonyymi00017
Tämä ei varmaan minulle, mutta jos olisi, niin kysyisin, eikö sulla ole kykyä katsoa asiaa toisen ihmisen näkökulmasta? Mitä jos olisit paikallaan hänen itsensä sijasta?
- Anonyymi00026UUSI
Toiset on alkaneet jo hahmottaa, että jo tervehdys saati sitten parin sanan vaihto on liiankin runsasta. Sivusta
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toiset on alkaneet jo hahmottaa, että jo tervehdys saati sitten parin sanan vaihto on liiankin runsasta. Sivusta
Vastauksesi liittyminen kommenttiin jäi harmaalle alueelle.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vastauksesi liittyminen kommenttiin jäi harmaalle alueelle.
Ei kuule kiinnosta yhtään, minä ajan omaa asiaa t itsekäs keski-ikäinen nainen
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta yhtään, minä ajan omaa asiaa t itsekäs keski-ikäinen nainen
Mitä järkeä jos kukaan ei ymmärrä?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä järkeä jos kukaan ei ymmärrä?
Kyllä net kuule ymmärtää kun oon just niin serpentti, että faktat tulee takakierteellä. Rakentava keskustelu ei ole tienoon tapa. Tosi mälsää varmaan joidenkin mielestä kun ei voi ikään ku vaikuttaa tiedon kulkuun. Siltä se minustakin joskus tuntui, että tosi ikävää jos joistakin tuntuu siltä nytten valheet vs faktat akselilla. Toivottavasti polla kestää
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä net kuule ymmärtää kun oon just niin serpentti, että faktat tulee takakierteellä. Rakentava keskustelu ei ole tienoon tapa. Tosi mälsää varmaan joidenkin mielestä kun ei voi ikään ku vaikuttaa tiedon kulkuun. Siltä se minustakin joskus tuntui, että tosi ikävää jos joistakin tuntuu siltä nytten valheet vs faktat akselilla. Toivottavasti polla kestää
Eihän valheet mitään tietoa ole. Ne on valheita. Vaikka puhuttaisiinkin eri asioista.
- Anonyymi00028UUSI
Siksikö kun en suostu mihinkään mikä tuntuu itsestä pahalta?
- Anonyymi00038UUSI
Ei kiinnosta k*sipäät enää ollenkaan!
- Anonyymi00039UUSI
Rehellisesti meen lukkoon ahdistun kun ihmiset kiusaa ja ilkeilee vaan jatkuvasti täällä. Vetäydyn, peräännyn alan jopa pelätä ja en osaa käsitellä sitä. Oon jotenki rikki. Anteeksi. Mun pitäis olla vahvempi mä en jotenki nyt jaksa ja pysty. Oon niin väsynyt ja kipeä. 😔
- Anonyymi00040UUSI
Miksikö näytän kuinka pienellä vaivalla olen täysin mahdoton jos kerran mua yritetään kontrolloida
- Anonyymi00041UUSI
Sulla oli varaa siihen ja toinen oli oikeasti ansainnut?
- Anonyymi00042UUSI
pidä sinä hidas härkä lättysi kii
- Anonyymi00043UUSI
Jaa kenelle?
- Anonyymi00045UUSI
Kuinka niin hankala. Kunhan päätin etten enäätilaa ruokaostoksia S-ryhmän kaupoista, loukata he siirtyivät käyttään Woltia kuljetus yhteistyökumppaninaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 44854
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 62443
- 40437
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420