Sinulle!
Olen miettinyt sinua paljon yön aikana.
🫂
Vastaukset 41
- Anonyymi00001UUSI
Kiva, kenelle lienee.
- Anonyymi00016UUSI
Sivusta, tuntevana miehenä ajattelen pohjimmiltani niin, että se yhteenkuuluvuuden tunne tuntuu sydän alassa jo kauan ennen kuin mitään suurempaa lähentymistä tapahtuu, vaikka asiat olisi vielä enemmän aistimusten varassa vain olevia. Järjellisyys merkitsee paljon.
Odottamassa sitä otollisinta hetkeä toteutumiselle? Siinä vaiheessa voi tapahtua vielä paljon asioita, jotka vaikuttaa luottamuksen määrään puolin ja toisin. Hyvät asiat toisessa kasvattaa pikku hiljaa hyvää kahden ihmisen välillä, kunnes ne puhkeaa kukkaan (luottamus toiseen syntyy omalla kohdalla näin)?
Uskon asioita hyvässä tai pahassa, paljon riippuu siitä, onko toinen toiselle luottamuksen arvoinen ja uskoo enemmän hyvään kuin pahaan toisesta. Sopu on sitä parempi mitä aikaisemmin sen löytää. Joku voisi kutsua sitä toisen ymmärtämiseksikin? Yhteisiä aistimuksia.
Maailmassa on paljon väärin ymmärtämistä, luottamuksen puutetta samoin uskon puutetta hyvään toisesta. Kaikki nämä syntyy hyvässä jo ennen parisuhdetta, kun toisesta aistii niitä mieleisiä asioita, mitkä kokee toisessa hyviksi.
Sillä luodaan parempi ja luja pohja hyvälle suhteelle, joka kestää myös arjen myrskyt ja kiusaukset. Toisen arvostaminen ja kunnioittaminen ei synny koskaan tyhjästä. Hyvä tarina ja kokema toisesta kantaa itse itseään. 😘🤗 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sivusta, tuntevana miehenä ajattelen pohjimmiltani niin, että se yhteenkuuluvuuden tunne tuntuu sydän alassa jo kauan ennen kuin mitään suurempaa lähentymistä tapahtuu, vaikka asiat olisi vielä enemmän aistimusten varassa vain olevia. Järjellisyys merkitsee paljon.
Odottamassa sitä otollisinta hetkeä toteutumiselle? Siinä vaiheessa voi tapahtua vielä paljon asioita, jotka vaikuttaa luottamuksen määrään puolin ja toisin. Hyvät asiat toisessa kasvattaa pikku hiljaa hyvää kahden ihmisen välillä, kunnes ne puhkeaa kukkaan (luottamus toiseen syntyy omalla kohdalla näin)?
Uskon asioita hyvässä tai pahassa, paljon riippuu siitä, onko toinen toiselle luottamuksen arvoinen ja uskoo enemmän hyvään kuin pahaan toisesta. Sopu on sitä parempi mitä aikaisemmin sen löytää. Joku voisi kutsua sitä toisen ymmärtämiseksikin? Yhteisiä aistimuksia.
Maailmassa on paljon väärin ymmärtämistä, luottamuksen puutetta samoin uskon puutetta hyvään toisesta. Kaikki nämä syntyy hyvässä jo ennen parisuhdetta, kun toisesta aistii niitä mieleisiä asioita, mitkä kokee toisessa hyviksi.
Sillä luodaan parempi ja luja pohja hyvälle suhteelle, joka kestää myös arjen myrskyt ja kiusaukset. Toisen arvostaminen ja kunnioittaminen ei synny koskaan tyhjästä. Hyvä tarina ja kokema toisesta kantaa itse itseään. 😘🤗HV!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
HV!
Meitä on moneksi ja sinusta löytyy sitä pahaa, joka ei taida kestä aikaa suhteen luomiselle? Kaikki, mulle, heti nyt! Kivireki ei ole koskaan hyvä vedettäväksi suhteessa. Se tuli kommentistasi heti mieleen. Sori vaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meitä on moneksi ja sinusta löytyy sitä pahaa, joka ei taida kestä aikaa suhteen luomiselle? Kaikki, mulle, heti nyt! Kivireki ei ole koskaan hyvä vedettäväksi suhteessa. Se tuli kommentistasi heti mieleen. Sori vaan.
Noin 2,5 vuotta, josta 1,5 henkistä satuttamista, luottamuksen rikkomista. Että miten vaan!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
ja tiedoksesi, ihmisillä saattaa olla samasta tilanteesta aivan toisenlainen kokemus, jos toinen rakentaa ja toinen rikkoo. se on sitten eri asia, että tiedostaako toinen ollenkaan sitä omaa puoltaan siinä "rakentamisessa".
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
ja tiedoksesi, ihmisillä saattaa olla samasta tilanteesta aivan toisenlainen kokemus, jos toinen rakentaa ja toinen rikkoo. se on sitten eri asia, että tiedostaako toinen ollenkaan sitä omaa puoltaan siinä "rakentamisessa".
ja sehän saattaa itsekeskeiselle sekä empatiakyvyttömälle tulla aivan puun takaa, että sitä luottamusta rakennetaan molempiin suuntiin. Että sillä omalla toiminnalla on vaikutusta, miten toinen asiat kokee ja se, että jos keskittyy vain siihen omaan luottamuksen lisäämiseen toista kohtaa, niin sen toisen luottamuksen rakentuminen voi jäädä niin sivuun, että se jää jopa kokonaan huomioimatta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sepäse, näkemyserot syntyy luonne-eroista ja kokemista, samoin kuin väärin ymmärtäminenkin. Toiset haluaa aina riidellä ja toiset sopia. Entä jos molemmat ovat sopuisia, silloin ei ole tarvetta riidoille vaan sovitaan yhteisymmärryksessä aina pienemmän pahan kautta riitelemättä.
Tämä on minun tapa ajatella. Ja kun molemmilla on halua yhdessä ololle, silloin on valmiimpi myös sopimaan asioita mieluummin kuin riitelemään. Luonteet hyvä sovittaa yhteen ennen suhdetta, näin ainakin itse koen. Yksinkin monesti pärjää, jollei löydä mieleistään. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
ja sehän saattaa itsekeskeiselle sekä empatiakyvyttömälle tulla aivan puun takaa, että sitä luottamusta rakennetaan molempiin suuntiin. Että sillä omalla toiminnalla on vaikutusta, miten toinen asiat kokee ja se, että jos keskittyy vain siihen omaan luottamuksen lisäämiseen toista kohtaa, niin sen toisen luottamuksen rakentuminen voi jäädä niin sivuun, että se jää jopa kokonaan huomioimatta.
Juuri näin 👍. Jos ajatus meni ohi adhd jengiltä niin lukekaas rauhassa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sepäse, näkemyserot syntyy luonne-eroista ja kokemista, samoin kuin väärin ymmärtäminenkin. Toiset haluaa aina riidellä ja toiset sopia. Entä jos molemmat ovat sopuisia, silloin ei ole tarvetta riidoille vaan sovitaan yhteisymmärryksessä aina pienemmän pahan kautta riitelemättä.
Tämä on minun tapa ajatella. Ja kun molemmilla on halua yhdessä ololle, silloin on valmiimpi myös sopimaan asioita mieluummin kuin riitelemään. Luonteet hyvä sovittaa yhteen ennen suhdetta, näin ainakin itse koen. Yksinkin monesti pärjää, jollei löydä mieleistään.En riitele, vaan suojaan itseni vihdoin, mikä olisi pitänyt tehdä aivan viimeistään vuosi sitten.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Noin 2,5 vuotta, josta 1,5 henkistä satuttamista, luottamuksen rikkomista. Että miten vaan!
Vähän veikkaan että nyt on joku fiba näis numerois. Voisko olla muutama vuos liian vähä laitettu.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vähän veikkaan että nyt on joku fiba näis numerois. Voisko olla muutama vuos liian vähä laitettu.
Ei.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Juuri näin 👍. Jos ajatus meni ohi adhd jengiltä niin lukekaas rauhassa.
ja näille neuroepätyypillisille sellainenkin tiedoksi, että mitkään sanat ei poista niitä kokemuksia ja epäluottamuksen herätystä. Kaikki on ollut aitoa kokemista toiselle, vaikka siellä olisi mitä peliä hyvänsä pelattu. Ne kokemukset ei ole pelkästään mielessä ja sydämessä vaan koko kehossa stressinä ja ahdistuksena!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
HV!
HV....
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
HV....
, 😍
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sillä luodaan parempi ja luja pohja hyvälle suhteelle, joka kestää myös arjen myrskyt ja kiusaukset. Toisen arvostaminen ja kunnioittaminen ei synny koskaan tyhjästä. Hyvä tarina ja kokema toisesta kantaa itse itseään. 😘🤗"Sillä luodaan parempi ja luja pohja hyvälle suhteelle, joka kestää myös arjen myrskyt ja kiusaukset."
Salli mun nauraa 😂 - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
En riitele, vaan suojaan itseni vihdoin, mikä olisi pitänyt tehdä aivan viimeistään vuosi sitten.
Kokemilla on merkitystä, ehkä sinäkin suhtaudut kokemasi jälkeen tilanteisiin eri tavalla kuin, miten olisit tilanteeseen suhtautunut vuosi tai pari sitten?
Elämä opettaa välillä ikävienkin asioiden kautta, sillä on suurempi merkitys miten jatkossa suhtaudut asiaan? Myönteisen vai kielteisen kautta.
Itse syytökset voivat olla hyvästäkin, mut ajan kanssa asioihin saa etäisyyttä ja oppii samalla näkemään asioita laajemmin. Riitaan tarvitaan aina kaksi.
Väärinymmärtämiset yleensä ruokkii sitä, ettei pääse oikein kokemastaan irti. Luonne-arot ja näkemykset voivat olla ristiriidassa, kun tapa ajatella asioita ei mene yksiin toisen kanssa, vaikka kuinka haluaisi. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kokemilla on merkitystä, ehkä sinäkin suhtaudut kokemasi jälkeen tilanteisiin eri tavalla kuin, miten olisit tilanteeseen suhtautunut vuosi tai pari sitten?
Elämä opettaa välillä ikävienkin asioiden kautta, sillä on suurempi merkitys miten jatkossa suhtaudut asiaan? Myönteisen vai kielteisen kautta.
Itse syytökset voivat olla hyvästäkin, mut ajan kanssa asioihin saa etäisyyttä ja oppii samalla näkemään asioita laajemmin. Riitaan tarvitaan aina kaksi.
Väärinymmärtämiset yleensä ruokkii sitä, ettei pääse oikein kokemastaan irti. Luonne-arot ja näkemykset voivat olla ristiriidassa, kun tapa ajatella asioita ei mene yksiin toisen kanssa, vaikka kuinka haluaisi.Mene nyt metsään, kun ei liity tähän tilanteeseen mitenkään. ja kyllä olen sen verran elämää nähnyt etttå tiedän asioita. Olen ollut kiltti, mikä on mun luonne. hänellä haasteita ja otin liikaa vastaan ja liian kauan oman jaksamisen kustannuksella. tiedostin sen koko ajan, mutta valitsin toimia niin hänen takiaan. Olisin voinut kävellä pois aiemmin, mutta tunnen myös itseni, että tunteiden pitää olla laantuneet, ennen kuin siihen oikeasti pystyn. oliko muita hyviä elämänohjeita?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Otsthan vastuun omasta elämästäsi sillä se on ollut sinun valintasi jäädä noin pitkäksi aikaa. Ihmeiden odotus ei tuota haluttua lopputulosta. Joskus on parempi toimia järjellä ja laittaa tunteet syrjään.
- Anonyymi00002UUSI
Minäkin heräsin aamuyöstä miettimään häntä. On myönnettävä että jännittää, vaikka olemme tunteneet toisemme kauan. Tälle tarinalle on vihdoin saatava loppuratkaisu ja tapahtuu tänään.
- Anonyymi00003UUSI
Tapahtuisikin tänään
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tapahtuisikin tänään
Tapahtuu varmasti koska laitan tapahtumaan. Jännittää mutta on sen arvoista.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tapahtuu varmasti koska laitan tapahtumaan. Jännittää mutta on sen arvoista.
👍🏻👍🏻
- Anonyymi00007UUSI
Pitääkö olla huolissaan?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pitääkö olla huolissaan?
Älä mouruava clout chaser kolli jaksa. Sivusta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä mouruava clout chaser kolli jaksa. Sivusta
Anteeksi, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Anteeksi, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.
Älä arvosta ittees liian korkealle
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä arvosta ittees liian korkealle
🤣 Eihän tässä voi muuta kuin nauraa.
- Anonyymi00006UUSI
Kaikille mukavaa päivää!
- Anonyymi00009UUSI
No ei kyllä ihan kaikille. Sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei todellakaan.
Sivusta - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa 😟
- Anonyymi00011UUSI
It was you with a sleep paralyzing? I thought it just a demon
- Anonyymi00017UUSI
Kenelle tämä...?
- Anonyymi00020UUSI
Jos minulle...huomenta?
- Anonyymi00023UUSI
Mietippä ihan rauhasa niiltä osin ehtin kiireisimmät avun tarvitsijat netistä mulla on sitä varten omat sivustot joita siihen käytän niitä löytyy tarvittaessa helposti ja paljon
- Anonyymi00028UUSI
Ei kiinnosta narziztit.
- Anonyymi00035UUSI
Sama!
Huomionhakua mistä ja neneltä vain ja mitään ei itse anna😆
- Anonyymi00034UUSI
Eikö oo ihanaa ja erityinen olotila 🫂
- Anonyymi00038UUSI
Olet ihana mies♥️ Olisitpa kultaseni 💋
- Anonyymi00040UUSI
ei kovinkaan fiksua, yöllä kantsii nukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3571447Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan79997Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.85908Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10578- 31575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48459