Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Haista v#ttu!!
- Anonyymi00012
Haista myös paska!!
- Anonyymi00002
Molemmin puolin tarkoitin😅
- Anonyymi00003
Kenestä tykkäät?
MENIKÖ MIHELLE VAI NASELLE?
Ilman tunnisteita pelkkää sanahelinää- Anonyymi00004
Sinusta
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinusta
Kuka oot?
Mies vai nainen?
A-nainen .
- Anonyymi00005
En ymmärrä
- Anonyymi00007
Se v#tun kuningatar pysyy kaukana! Leikkaan häneltä kielen irti! Vaikka rakastankin.
- Anonyymi00008
Puhunko muka typeriä?
- Anonyymi00010
Kivoja juttuja sulla❤️
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kivoja juttuja sulla❤️
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Että olet ihana. Pärjäile🙏🏻
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Että olet ihana. Pärjäile🙏🏻
Haetko luoksesi vai mitä tarkoitit
- Anonyymi00025
Koskaan ei ole lähelle pääsyä. Petollinen mikä petollinen, vaarallinen.
- Anonyymi00009
Jonkun viikonlopun jälkeen en enää tuu tänne ja rinnassa oleva aurinkovauva mustuu ja harmaantuu ja jään hoivaamaan sitä yksin.
- Anonyymi00024
Ohi
- Anonyymi00011
Minulla ei ole ollut koskaan suodatinta ja olen ihan oikeasti hyvin intohimoinen mies, ei tosiaan tarvitse näytellä sitä. Toisaalta minusta tuntuu et saatan herättää myös tunteita aika laajalla skaalalla. Kuitenkin haluan niin rakkauden tunteita sinulta, vain yhden naisen kanssa 💋
- Anonyymi00013
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minua ei kiinnosta minkäänikäinen mies, ei edes ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minua ei kiinnosta minkäänikäinen mies, ei edes ystävyyden merkeissä!
Ei se haittaa kunhan itse tiedät sen.
- Anonyymi00030UUSI
Mitä sellaisella miehellä tekee, jolla ei ole suodatinta edes palstalla? Tulis erikoinen yhteinen elämä, kun toiselta puuttuu itsesäätely....
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä sellaisella miehellä tekee, jolla ei ole suodatinta edes palstalla? Tulis erikoinen yhteinen elämä, kun toiselta puuttuu itsesäätely....
Jep
- Anonyymi00018
Sama tunne sinuun mies😊
- Anonyymi00019
Kuka kenestä
- Anonyymi00020
No ei läppä aina lennä niin kuin pitäs
- Anonyymi00021
So?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
So?
Nii-in
- Anonyymi00027
Ei ole tyhmempää sanaa kuin läppä
- Anonyymi00023
No se on sun murheesi. Jää yksipuoliseksi. Et kiinnosta.
- Anonyymi00026
Jännä juttu, miten yllättäen syntyy tarve päästää suustaan typeriä juttuja, kun kuulee typeriä ehdotuksia ja juttuja.
- Anonyymi00028
tässäpä yksi lisää. Minua ei helvettiäkään kiinnosta yhdenkään hiustensa esittelyt. Etenkin, kun ovat ilmeisesti jumahtaneet menneisyyteen hiusklipseineen ja vanhentuneine polkkahiuksineen.
En myöskään halua elämääni yhtäkään "Olen kokenut raskaita kokemuksia, nyyh, nyyh - tapauksia". Haluan terveellä itsetunnolla ja positiivisella elämänasenteella varustettuja, joiden kanssa energia ei kulu kaiken maailman surutarinoiden vatvomiseen. Ja jos joku nyt sanoo ettei ole tarpeeksi syvällistä, niin syvällisyys ei ole millään lailla kiinni elämän kolhuista.- Anonyymi00029
Ai sullekin kävi niin
- Anonyymi00032UUSI
Vähän hepulia pitää olla.
- Anonyymi00033UUSI
☺️ 🫶🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338