En usko enää

Anonyymi-ap

rakkauteen.

58

421

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En minäkään, mutta s*ksistä kanssasi uskon edelleen. Luotan, että se lopulta tapahtuu ja molemmat haluaa lisää ja lisää, kunnes joku rääpäle alkaa huutaa isää.

• Anonyymi00002

En minäkään.

• Anonyymi00003

Miksi et...?

• Anonyymi00004

Kun ei sitä minun elämässä ole.

• Anonyymi00005

Joku kerkisi jo vastata. Siksi juuri, kun ei sitä tahdo löytyä. Ei jaksa enää uskoa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joku kerkisi jo vastata. Siksi juuri, kun ei sitä tahdo löytyä. Ei jaksa enää uskoa.

Naiset vaihtaa miestä kuin sukkia. Ei niillä ole tunteita.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaikki jotka on kiinnostuneita on vanhoja ukkoja tai muualta Suomesta. Siispä parempi olla yksin. Onhan olemassa kuitenkin muunlaista rakkautta kuin miehen ja naisen välinen 🙃

• Anonyymi00017

• Anonyymi00019

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/MF8lkAtcaVc

Videon pointti oli aika yksinkertainen: ketään naista ei voi pitää suhteessa ulkonäöllä, rahalla, rakkaudella tai sillä, kuinka paljon hänen puolestaan yrittää, jos hän itse ei halua siinä olla. Ja jos ihminen todella haluaa toisen elämäänsä, sen pitäisi näkyä myös hänen omissa teoissaan. Hän tulee vastaan, pitää yhteyttä ja yrittää omalta osaltaan pitää suhteen kasassa.
        Parisuhdetta ei voi rakentaa niin, että toinen taistelee sen puolesta yksin ja toinen vain vetäytyy tai katoaa. Rakkauden pitää olla vastavuoroista. Ei ketään voi väkisin pitää — eikä pitäisi joutuakaan.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Videon pointti oli aika yksinkertainen: ketään naista ei voi pitää suhteessa ulkonäöllä, rahalla, rakkaudella tai sillä, kuinka paljon hänen puolestaan yrittää, jos hän itse ei halua siinä olla. Ja jos ihminen todella haluaa toisen elämäänsä, sen pitäisi näkyä myös hänen omissa teoissaan. Hän tulee vastaan, pitää yhteyttä ja yrittää omalta osaltaan pitää suhteen kasassa.
        Parisuhdetta ei voi rakentaa niin, että toinen taistelee sen puolesta yksin ja toinen vain vetäytyy tai katoaa. Rakkauden pitää olla vastavuoroista. Ei ketään voi väkisin pitää — eikä pitäisi joutuakaan.

Tämän kerran vielä rautalangasta. Olin pakkoraossa vetäytyä. Siksi koska muistaakseni työttömänä perheen äitinä ei ollut laittaa killinkiäkään silloiseen maksulliseen palstakirjoitteluun. Uhkasit poliisilla kun yritin kirjoitella. Vedit perässäsi vuosikymmeniä naikkosta. MINULLA EI OLLUT MAHIKSIA yhtään mihinkään. Jos narsisti lopettaisit syytää kaiken minun niskaani. OLET TEMPUISTASI IKUISESTI VAIN ITSE VASTUUSSA!!

• Anonyymi00045
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Naiset vaihtaa miestä kuin sukkia. Ei niillä ole tunteita.

Tuo ei pidä paikkaansa minun kohdalla, koska en ole koskaan eroni jälkeen halunnut seurustella kenenkään kanssa! Olen todella tyytyväinen yksin olemiseen ja siihen, että saan elää juuri niin kuin haluan, eikä kukaan vaadi minulta mitään!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikki jotka on kiinnostuneita on vanhoja ukkoja tai muualta Suomesta. Siispä parempi olla yksin. Onhan olemassa kuitenkin muunlaista rakkautta kuin miehen ja naisen välinen 🙃

Minä rakastan omia lapsiani!

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tuo ei pidä paikkaansa minun kohdalla, koska en ole koskaan eroni jälkeen halunnut seurustella kenenkään kanssa! Olen todella tyytyväinen yksin olemiseen ja siihen, että saan elää juuri niin kuin haluan, eikä kukaan vaadi minulta mitään!

Laitatko tuon tekstin tinderiin

• Anonyymi00058
        UUSI

• Anonyymi00006

En usko enää parempaan huomiseen. Tilanteet osoittavat, kuinka emme ikinä saavuttaneet tavoitetta paremmasta työelämästä vaan sen sijaan asiat muuttuivat vain pahemmiksi

• Anonyymi00007

voisi jopa sanoa, että silloin on mielessä häiriö/vika

• Anonyymi00009

Perustele väitteesi.

• Anonyymi00011

Kai sinä nyt joitain ihmisiä tai olentoja rakastat, tai olet ainakin rakastanut?

• Anonyymi00012

Oletko hän...?

• Anonyymi00015

Kuka on hän?

• Anonyymi00013

Niin siinä joskus käy, kun tarpeeksi saa pskaa niskaan.

• Anonyymi00014

Se on just näin.

• Anonyymi00016

Kuinka vitun vaikeeta on karkottaa maasta rikollinen maahanmuuttaja?

• Anonyymi00018

Itse uskon kun taas näin tuon kaivatun jutun. Kaikkein kaunein.

• Anonyymi00020

Ilman rakkautta ei ole mitään.

• Anonyymi00021

Mitä hlvettiä selität?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä hlvettiä selität?

Rakkaus on syvä kiintymyksen ja välittämisen tunne, joka ilmenee monissa eri muodoissa ja teoissa.

Että en mitään helvettiä selitä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Rakkaus on syvä kiintymyksen ja välittämisen tunne, joka ilmenee monissa eri muodoissa ja teoissa.

Että en mitään helvettiä selitä.

Voi olla rakkautta siis esim. eläimeen tai lähimmäisen rakkautta.
        Mutta ehkä sinun kehitys ei vielä sitä ymmärrä...

• Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voi olla rakkautta siis esim. eläimeen tai lähimmäisen rakkautta.
        Mutta ehkä sinun kehitys ei vielä sitä ymmärrä...

Olet naivi, jos väität ettei ilma rakkautta ole mitään!
        Se siitä kehityksen tasosta.

• Anonyymi00047

Olen eri mieltä kanssasi!

• Anonyymi00022

Minäpä uskon ♥️

• Anonyymi00025

Sepä hyvä sinulle 💜

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sepä hyvä sinulle 💜

Milloin menette naimisiin?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Milloin menette naimisiin?

Ketkä? 🙈

• Anonyymi00023

Minä voin uskoa sinun rakkauteesi. Ehkä sun pitää elää silleen avoimin sydämin ja mielin sen suhteen, ehkä ihmisen sydän on jossain vaiheessa valmis kysymään, kuka se on.

• Anonyymi00029

wi stna

• Anonyymi00027

Noin voi käydä.

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00031

mä uskon. 👬🎗️

• Anonyymi00034

Minä en usko enää.

• Anonyymi00036

Kyllä mä edelleen kuitenki uskon.

• Anonyymi00037

Joskus äidillä voi olla mielisairas pomo joka vaikeuttaa elämää ja usko hyvään voi olla vähänen. Mutta hänkin saa joskus tuomion ja tässä tapauksessa on tärkeä osa paranemisprosessia

• Anonyymi00038

Tuomio on tärkeä vuosia kestäneessä stalkkauksessa

• Anonyymi00057
        UUSI

Onko se etätyön seurausta vai minkälaisesta stalkkaamisesta kyse?

• Anonyymi00039

Mä uskon ja lujasti

• Anonyymi00042

Miksi?

• Anonyymi00043

Rakkaus voittaa kaiken.

• Anonyymi00044

Minä en ole uskonut rakkauteen enää sen jälkeen, kun 20 vuotta sitten erosin! Enkä ole koskaan kokenut yksin olemisen olevan ongelma, vaan päinvastoin olen todella tykännyt olla yksin ja päätin jo erotessa, että uutta miestä en halua enää koskaan ja se on yhä voimassa!

• Anonyymi00048

Täällä monet ovat mukamas rakkauden puolella vahvasti ja sanovat niin mutta silti eivät tee sen eteen mitään vaan sen toisen pitää.

• Anonyymi00049

Kyllä monet on tehneet paljonkin, enemmän kuin voisi olettaa. sitten vain jostain syystä toinen on siitäkin huolimatta päättänyt vetää matin alta.

• Anonyymi00050

Enpä oikein minäkään, eikä mua muut saa sitä tuntemaan, häntä vain rakastan. E

• Anonyymi00052

Sama vika

• Anonyymi00051

Minä uskon. Mutta me eletään maailman historian yhdessä pahimmista ajoista. Vaikka meille hehkutetaan kuinka hyvin asiat on, ne on todellisuudessa huonosti. Itsekkyys on aivan äärimmillään.

2. Timoteuskirje 3:1-5 FB38
      [1] Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. [2] Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, [3] rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, [4] pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; [5] heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

Rakkaus on todella vaikeaa tänä aikana. Yhteiskunta on rakennettu niin, että se tuhoaa terveet ihmissuhteet.

Kaikki maailman sodat perustuvat siihen, että ihmiset kuvittelevat katoavien asioiden olevan merkitykseltään kuin ne olisivat ikuisia. Putin ei olisi hyökännyt Ukrainaan jos hän olisi ymmärtänyt, että sotiminen jostain maa-alueesta on turhuutta. Elämä on hetkessä ohi, eikä ihminen saa mitään mukaansa täältä. Lähti hieman sivuraiteille. Mutta rakkaus näkee kauemmaksi kuin tähän hetkeen. Rakkaus saa ymmärtämään miten turhaa viha on.

• Anonyymi00053

No voi voi oletko muka joskus uskonu siihen tiedätkö mitä se edes on

• Anonyymi00054
      UUSI

No kai se nyt pitäisi oll selvää, että ihastus, rakkaus yma kestää aina vain aikansa. Joillakin 3 viikkoa, joillakin 3 vuotta… jotkut on yhdessä 60 vuotta, koska viihtyvät yhdessä ja/tai eivät jaksa taas hakea vaihtelua, jossa into kestää aina vain tovin.

Turha spiidata maailman menoa - kaikille käy niin ajan myötä. Toki petturin kanssa elämä on sikarankkaa koska nää ihmispaskat ei uskalla päin naamaa sanoa tilanteeb muuttuneen… koskaan et tiedä… siksi syytä rakentaa vaihtoehto erolle taloudellisesti

• Anonyymi00055
      UUSI

Eipä siihen kannata sokeasti uskoakaan. Huijareita tämäkin paikka täynnä. J

• Anonyymi00059
      UUSI

Olisiko otolliset olosuhteet uskottavampi, tai realistinen termi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      637
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      485
    13. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      99
      478
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17