rakkauteen.
Vastaukset 58
- Anonyymi00001
En minäkään, mutta s*ksistä kanssasi uskon edelleen. Luotan, että se lopulta tapahtuu ja molemmat haluaa lisää ja lisää, kunnes joku rääpäle alkaa huutaa isää.
- Anonyymi00002
En minäkään.
- Anonyymi00003
Miksi et...?
- Anonyymi00004
Kun ei sitä minun elämässä ole.
- Anonyymi00005
Joku kerkisi jo vastata. Siksi juuri, kun ei sitä tahdo löytyä. Ei jaksa enää uskoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku kerkisi jo vastata. Siksi juuri, kun ei sitä tahdo löytyä. Ei jaksa enää uskoa.
Naiset vaihtaa miestä kuin sukkia. Ei niillä ole tunteita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki jotka on kiinnostuneita on vanhoja ukkoja tai muualta Suomesta. Siispä parempi olla yksin. Onhan olemassa kuitenkin muunlaista rakkautta kuin miehen ja naisen välinen 🙃
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin. Kyllä nainen taistelee omastaan totta kai. Jos oikeasti haluaa olla, eikä vaan etsi jotain tiettyä ja hae pelkkää huomioo.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Videon pointti oli aika yksinkertainen: ketään naista ei voi pitää suhteessa ulkonäöllä, rahalla, rakkaudella tai sillä, kuinka paljon hänen puolestaan yrittää, jos hän itse ei halua siinä olla. Ja jos ihminen todella haluaa toisen elämäänsä, sen pitäisi näkyä myös hänen omissa teoissaan. Hän tulee vastaan, pitää yhteyttä ja yrittää omalta osaltaan pitää suhteen kasassa.
Parisuhdetta ei voi rakentaa niin, että toinen taistelee sen puolesta yksin ja toinen vain vetäytyy tai katoaa. Rakkauden pitää olla vastavuoroista. Ei ketään voi väkisin pitää — eikä pitäisi joutuakaan. - Anonyymi00040
Anonyymi00024 kirjoitti:
Videon pointti oli aika yksinkertainen: ketään naista ei voi pitää suhteessa ulkonäöllä, rahalla, rakkaudella tai sillä, kuinka paljon hänen puolestaan yrittää, jos hän itse ei halua siinä olla. Ja jos ihminen todella haluaa toisen elämäänsä, sen pitäisi näkyä myös hänen omissa teoissaan. Hän tulee vastaan, pitää yhteyttä ja yrittää omalta osaltaan pitää suhteen kasassa.
Parisuhdetta ei voi rakentaa niin, että toinen taistelee sen puolesta yksin ja toinen vain vetäytyy tai katoaa. Rakkauden pitää olla vastavuoroista. Ei ketään voi väkisin pitää — eikä pitäisi joutuakaan.Tämän kerran vielä rautalangasta. Olin pakkoraossa vetäytyä. Siksi koska muistaakseni työttömänä perheen äitinä ei ollut laittaa killinkiäkään silloiseen maksulliseen palstakirjoitteluun. Uhkasit poliisilla kun yritin kirjoitella. Vedit perässäsi vuosikymmeniä naikkosta. MINULLA EI OLLUT MAHIKSIA yhtään mihinkään. Jos narsisti lopettaisit syytää kaiken minun niskaani. OLET TEMPUISTASI IKUISESTI VAIN ITSE VASTUUSSA!!
- Anonyymi00045
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa minun kohdalla, koska en ole koskaan eroni jälkeen halunnut seurustella kenenkään kanssa! Olen todella tyytyväinen yksin olemiseen ja siihen, että saan elää juuri niin kuin haluan, eikä kukaan vaadi minulta mitään!
- Anonyymi00046
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki jotka on kiinnostuneita on vanhoja ukkoja tai muualta Suomesta. Siispä parempi olla yksin. Onhan olemassa kuitenkin muunlaista rakkautta kuin miehen ja naisen välinen 🙃
Minä rakastan omia lapsiani!
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa minun kohdalla, koska en ole koskaan eroni jälkeen halunnut seurustella kenenkään kanssa! Olen todella tyytyväinen yksin olemiseen ja siihen, että saan elää juuri niin kuin haluan, eikä kukaan vaadi minulta mitään!
Laitatko tuon tekstin tinderiin
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tämä on hyvä video ja totta
- Anonyymi00006
En usko enää parempaan huomiseen. Tilanteet osoittavat, kuinka emme ikinä saavuttaneet tavoitetta paremmasta työelämästä vaan sen sijaan asiat muuttuivat vain pahemmiksi
- Anonyymi00007
voisi jopa sanoa, että silloin on mielessä häiriö/vika
- Anonyymi00009
Perustele väitteesi.
- Anonyymi00011
Kai sinä nyt joitain ihmisiä tai olentoja rakastat, tai olet ainakin rakastanut?
- Anonyymi00012
Oletko hän...?
- Anonyymi00015
Kuka on hän?
- Anonyymi00013
Niin siinä joskus käy, kun tarpeeksi saa pskaa niskaan.
- Anonyymi00014
Se on just näin.
- Anonyymi00016
Kuinka vitun vaikeeta on karkottaa maasta rikollinen maahanmuuttaja?
- Anonyymi00018
Itse uskon kun taas näin tuon kaivatun jutun. Kaikkein kaunein.
- Anonyymi00020
Ilman rakkautta ei ole mitään.
- Anonyymi00021
Mitä hlvettiä selität?
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä hlvettiä selität?
Rakkaus on syvä kiintymyksen ja välittämisen tunne, joka ilmenee monissa eri muodoissa ja teoissa.
Että en mitään helvettiä selitä. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Rakkaus on syvä kiintymyksen ja välittämisen tunne, joka ilmenee monissa eri muodoissa ja teoissa.
Että en mitään helvettiä selitä.Voi olla rakkautta siis esim. eläimeen tai lähimmäisen rakkautta.
Mutta ehkä sinun kehitys ei vielä sitä ymmärrä... - Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voi olla rakkautta siis esim. eläimeen tai lähimmäisen rakkautta.
Mutta ehkä sinun kehitys ei vielä sitä ymmärrä...Olet naivi, jos väität ettei ilma rakkautta ole mitään!
Se siitä kehityksen tasosta. - Anonyymi00047
Olen eri mieltä kanssasi!
- Anonyymi00022
Minäpä uskon ♥️
- Anonyymi00025
Sepä hyvä sinulle 💜
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sepä hyvä sinulle 💜
Milloin menette naimisiin?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Milloin menette naimisiin?
Ketkä? 🙈
- Anonyymi00023
Minä voin uskoa sinun rakkauteesi. Ehkä sun pitää elää silleen avoimin sydämin ja mielin sen suhteen, ehkä ihmisen sydän on jossain vaiheessa valmis kysymään, kuka se on.
- Anonyymi00029
wi stna
- Anonyymi00027
Noin voi käydä.
- Anonyymi00030
Uskon kyllä, rakkaus on suurempi voima kuin ihmistahto.
https://www.youtube.com/watch?v=JSoI8Gb7R1s - Anonyymi00031
mä uskon. 👬🎗️
- Anonyymi00034
Minä en usko enää.
- Anonyymi00036
Kyllä mä edelleen kuitenki uskon.
- Anonyymi00037
Joskus äidillä voi olla mielisairas pomo joka vaikeuttaa elämää ja usko hyvään voi olla vähänen. Mutta hänkin saa joskus tuomion ja tässä tapauksessa on tärkeä osa paranemisprosessia
- Anonyymi00038
Tuomio on tärkeä vuosia kestäneessä stalkkauksessa
- Anonyymi00057UUSI
Onko se etätyön seurausta vai minkälaisesta stalkkaamisesta kyse?
- Anonyymi00039
Mä uskon ja lujasti
- Anonyymi00042
Miksi?
- Anonyymi00043
Rakkaus voittaa kaiken.
- Anonyymi00044
Minä en ole uskonut rakkauteen enää sen jälkeen, kun 20 vuotta sitten erosin! Enkä ole koskaan kokenut yksin olemisen olevan ongelma, vaan päinvastoin olen todella tykännyt olla yksin ja päätin jo erotessa, että uutta miestä en halua enää koskaan ja se on yhä voimassa!
- Anonyymi00048
Täällä monet ovat mukamas rakkauden puolella vahvasti ja sanovat niin mutta silti eivät tee sen eteen mitään vaan sen toisen pitää.
- Anonyymi00049
Kyllä monet on tehneet paljonkin, enemmän kuin voisi olettaa. sitten vain jostain syystä toinen on siitäkin huolimatta päättänyt vetää matin alta.
- Anonyymi00050
Enpä oikein minäkään, eikä mua muut saa sitä tuntemaan, häntä vain rakastan. E
- Anonyymi00052
Sama vika
- Anonyymi00051
Minä uskon. Mutta me eletään maailman historian yhdessä pahimmista ajoista. Vaikka meille hehkutetaan kuinka hyvin asiat on, ne on todellisuudessa huonosti. Itsekkyys on aivan äärimmillään.
2. Timoteuskirje 3:1-5 FB38
[1] Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. [2] Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, [3] rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, [4] pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; [5] heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Rakkaus on todella vaikeaa tänä aikana. Yhteiskunta on rakennettu niin, että se tuhoaa terveet ihmissuhteet.
Kaikki maailman sodat perustuvat siihen, että ihmiset kuvittelevat katoavien asioiden olevan merkitykseltään kuin ne olisivat ikuisia. Putin ei olisi hyökännyt Ukrainaan jos hän olisi ymmärtänyt, että sotiminen jostain maa-alueesta on turhuutta. Elämä on hetkessä ohi, eikä ihminen saa mitään mukaansa täältä. Lähti hieman sivuraiteille. Mutta rakkaus näkee kauemmaksi kuin tähän hetkeen. Rakkaus saa ymmärtämään miten turhaa viha on. - Anonyymi00053
No voi voi oletko muka joskus uskonu siihen tiedätkö mitä se edes on
- Anonyymi00054UUSI
No kai se nyt pitäisi oll selvää, että ihastus, rakkaus yma kestää aina vain aikansa. Joillakin 3 viikkoa, joillakin 3 vuotta… jotkut on yhdessä 60 vuotta, koska viihtyvät yhdessä ja/tai eivät jaksa taas hakea vaihtelua, jossa into kestää aina vain tovin.
Turha spiidata maailman menoa - kaikille käy niin ajan myötä. Toki petturin kanssa elämä on sikarankkaa koska nää ihmispaskat ei uskalla päin naamaa sanoa tilanteeb muuttuneen… koskaan et tiedä… siksi syytä rakentaa vaihtoehto erolle taloudellisesti - Anonyymi00055UUSI
Eipä siihen kannata sokeasti uskoakaan. Huijareita tämäkin paikka täynnä. J
- Anonyymi00059UUSI
Olisiko otolliset olosuhteet uskottavampi, tai realistinen termi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 43794
- 62758
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 99478
- 44475
- 32469
- 40437
- 58421
- 17420
- 24419
- 43397