Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Anonyymi-ap

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?

64

448

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ihme pitäisi tapahtua...

• Anonyymi00057
        UUSI

Paljon hyviä aistimuksia molemminpuolin, sillä luodaan mahdollisuuksia mahdolliseksi. Yhteistä ymmärtämistä ja halua lähentymiselle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Anonyymina anonyymeille palstalla kirjoittaminen ei ainakaan edistä asiaa.

• Anonyymi00006
        UUSI

No ei näyttänyt auttavan edes viesti suoraan hänelle. Turhaa ruikutat, jos itse et osaa asialle tehdä yhtään mitään.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No ei näyttänyt auttavan edes viesti suoraan hänelle. Turhaa ruikutat, jos itse et osaa asialle tehdä yhtään mitään.

Juttu on selvä, jos ei tarttunut viestiin. Ainakin yritit.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juttu on selvä, jos ei tarttunut viestiin. Ainakin yritit.

No niin minä yritän itselleni sanoa, mutta en uskoa itseäni. Tyhmä olen, tiedän sen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En minä ruikuta, aloittaja ruikuttaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En minä ruikuta, aloittaja ruikuttaa.

No mitä itse olet asialle tehnyt?
        Et mitään oletan, joten anna aloittajan olla.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No niin minä yritän itselleni sanoa, mutta en uskoa itseäni. Tyhmä olen, tiedän sen.

Laita nyt viesti niin ymmärrän.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Laita nyt viesti niin ymmärrän.

En minä enää uudestaan yritä. Nolaan vain itseni olemalla idiootti.

• Anonyymi00003
      UUSI

En tee mitään jos ei irl kuulu mitään

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos vaikka sais tilausvahvistuksen?

• Anonyymi00005
      UUSI

Viesti

• Anonyymi00007
      UUSI

Mihin suuntaan?

• Anonyymi00008
      UUSI

Etenee pikkuhiljaa joka kerta kun tavataan.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ihanaa..!

• Anonyymi00012
      UUSI

Antaa olla. Oot kuitenki se joka täällä haukkunu.

• Anonyymi00015
      UUSI

Eihän oikeesti voi edetä muuten kuin irl.

• Anonyymi00022
        UUSI

Täällä vaan haaveillaan

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Täällä vaan haaveillaan

Se ei vaan jatkossa onnistu.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Se ei vaan jatkossa onnistu.

Aiotko lopettaa palstahaaveilun? 😁

• Anonyymi00017
      UUSI

Laita viesti. Ei varmaan vähään aikaan voi tapahtua jollei tänään tapahdu. Hiukan jotain teit eilen?

• Anonyymi00056
        UUSI

Miten eilinen sinusta meni?

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Miten eilinen sinusta meni?

Ihan ok. Edetä tahtoisin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Minun pitäisi tietää ainakin, että mistä löydän sen naisen varmasti ja että hän haluaa tulla minun löytämäksi. Sitten menen ja pyydän hänet vaimokseni. Mieheltä.

• Anonyymi00024
        UUSI

Minä odotan kotona.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ihmiset odottavat ihmeitä. Niitä ei odoteta vaan niitä tehdään.

• Anonyymi00021
        UUSI

Se juuri niin ja näin

• Anonyymi00025
        UUSI

Millään tavalla arvostelematta ketään, jos ihminen haluaa jotakin, se pitää vain osoittaa suoraan ja yksiselitteisesti.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Millään tavalla arvostelematta ketään, jos ihminen haluaa jotakin, se pitää vain osoittaa suoraan ja yksiselitteisesti.

Miten musta tuntuu, että odotat toisen osoittavan, mutta itse ei tarvitse osoittaa 🤔

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että odotat toisen osoittavan, mutta itse ei tarvitse osoittaa 🤔

Tilanne on kuitenkin sellainen, että naisella on ollut enemmän riippuvuuksia ja hän ei ole edes suoraan ilmaissut, haluaako minun lähestyvän ja millä tavalla. Hän ei pitäisi olla ”varattu”, on vain muita huomioon otettavia asioita enemmän kuin minulla.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niinpä. Mies ei tehnyt niin, joten se oli moro sitten.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niinpä. Mies ei tehnyt niin, joten se oli moro sitten.

Oletko nainen, joka ei ole koskaan sanonut suoraan, saako sinua lähestyä. Ainakin tiedossani oli aikaisemmin paljon esteitä keskustelumme perusteella.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tilanne on kuitenkin sellainen, että naisella on ollut enemmän riippuvuuksia ja hän ei ole edes suoraan ilmaissut, haluaako minun lähestyvän ja millä tavalla. Hän ei pitäisi olla ”varattu”, on vain muita huomioon otettavia asioita enemmän kuin minulla.

ja mihin se nyt vaikuttaa? samalla viivalla olette sen osoittamisen kanssa. Olisi saakeli virkistävää, kun täällä olisi yksikin mies, joka osaa mennä puhumaan naiselle ja osoittaa kiinnostuksensa, eikä vaan itkeä ettei nainen osoita kiinnostustaan tai näytä vihreää valoa riittävän selkeästi. te haluatte naisten tekevän aloitteen, piste.

• Anonyymi00035
        UUSI

Ei se nyt mikään ihme sentään ole jos näkee toisen jossain ja menee juttelemaan.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

ja mihin se nyt vaikuttaa? samalla viivalla olette sen osoittamisen kanssa. Olisi saakeli virkistävää, kun täällä olisi yksikin mies, joka osaa mennä puhumaan naiselle ja osoittaa kiinnostuksensa, eikä vaan itkeä ettei nainen osoita kiinnostustaan tai näytä vihreää valoa riittävän selkeästi. te haluatte naisten tekevän aloitteen, piste.

Minun tilanteessa, minä mies olen ollut se vapaa, mutta naisella on ollut sidonnaisuuksia ja minä en voi tietää sanomatta onko niitä edelleen.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oletko nainen, joka ei ole koskaan sanonut suoraan, saako sinua lähestyä. Ainakin tiedossani oli aikaisemmin paljon esteitä keskustelumme perusteella.

Mitä sinä selität? aiemman keskustelun pohjalta ja et tiedä voiko lähestyä 🤦
        sivu

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei se nyt mikään ihme sentään ole jos näkee toisen jossain ja menee juttelemaan.

Entäs silloin, kun miehet odottaa naisen lähestyvän ja menevän juttelemaan... siksi sitä varmaan kutsutaan ihmeeksi 😉
        sivu

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mitä sinä selität? aiemman keskustelun pohjalta ja et tiedä voiko lähestyä 🤦
        sivu

Sanotaanko näin, asioita ei olla osoitettu hyvin selvällä tavalla ollenkaan koko aikana. Ehkä siksi, että ihmisiä on sopassa mukana vähän enemmänkin, myös negatiivisella tavalla.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sanotaanko näin, asioita ei olla osoitettu hyvin selvällä tavalla ollenkaan koko aikana. Ehkä siksi, että ihmisiä on sopassa mukana vähän enemmänkin, myös negatiivisella tavalla.

No nii o! miehellä ainakin!

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Entäs silloin, kun miehet odottaa naisen lähestyvän ja menevän juttelemaan... siksi sitä varmaan kutsutaan ihmeeksi 😉
        sivu

Tilanteessani aika moni nainen katsoo sillä tavalla, nyt menen kyllä juttelemaan, mutta ei kuitenkaan sitten ja ihan hyvä niin, olen kaukana Casanovasta 😄

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tilanteessani aika moni nainen katsoo sillä tavalla, nyt menen kyllä juttelemaan, mutta ei kuitenkaan sitten ja ihan hyvä niin, olen kaukana Casanovasta 😄

Mikä se sinun tilanteesi on? Tulkitsetkohan naisia nyt aivan oikein?

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No nii o! miehellä ainakin!

En voi sille mitään jos jotkut hiton kateelliset ihmiset, jopa miehetkin, haluavat tunkeutua elämääni. En ole ketään ylimääräisiä sinne kutsunut.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mikä se sinun tilanteesi on? Tulkitsetkohan naisia nyt aivan oikein?

Kyllä, olen ikäni saanut huomiota, se ei ole edes uutinen, mutta en ole mikään Casanova kuten sanoin.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyllä, olen ikäni saanut huomiota, se ei ole edes uutinen, mutta en ole mikään Casanova kuten sanoin.

Et vastannut, kun kysyin, että Tulkitsetkohan naisia nyt oikein?
        Itse saatan katsella miestä tai naista monestakin syystä ja miettiä jotain häneen liittyvää, ilman että on minkäänlaista aikomusta mennä juttelemaan.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

sivu

Ompa söpöä et täällä noin ujoja miehiä vielä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ompa söpöä et täällä noin ujoja miehiä vielä.

Et tainnut ihan ymmärtää, mutta ei se mitään 😉

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Et tainnut ihan ymmärtää, mutta ei se mitään 😉

Ymmärsin kyllä vähän liiankin hyvin.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Et vastannut, kun kysyin, että Tulkitsetkohan naisia nyt oikein?
        Itse saatan katsella miestä tai naista monestakin syystä ja miettiä jotain häneen liittyvää, ilman että on minkäänlaista aikomusta mennä juttelemaan.

En tiedä mitä heillä on mielessä, mutta he katsovat usein varsin positiivisesti ja samalla tavallaan sekoittavat tilannetta. Jos vaikka kymmenen naista katsoo samalla tavalla ja vain yksi niistä haluaisi tutustua minuun, mistä voisin tietää sen, ellei nainen ilmaise sitä. Ei ole tietenkään mitään järkeä mennä kysymään heiltä, miksi katsoit minua.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

En tiedä mitä heillä on mielessä, mutta he katsovat usein varsin positiivisesti ja samalla tavallaan sekoittavat tilannetta. Jos vaikka kymmenen naista katsoo samalla tavalla ja vain yksi niistä haluaisi tutustua minuun, mistä voisin tietää sen, ellei nainen ilmaise sitä. Ei ole tietenkään mitään järkeä mennä kysymään heiltä, miksi katsoit minua.

Ei hyvää päivåå. Sinä lähestyt häntä, kuka sinua kiinnostaa. kaikkia et voi saada tai ottaa kokeiluun.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Oletko muuten s mies?

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Oletko muuten s mies?

No en todellakaan.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ei hyvää päivåå. Sinä lähestyt häntä, kuka sinua kiinnostaa. kaikkia et voi saada tai ottaa kokeiluun.

Kyllä, kuten aikaisemmin sanoin, vihreää valoa ei ole välttämättä annettu naisen suuntaan.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

No en todellakaan.

Tai riippuu mistä s tulee, jos etunimestä, niin en ole.

• Anonyymi00026
      UUSI

eipä enää kohdata minulle riitti sinun paskan puhuminen (valehtelu)

• Anonyymi00028
        UUSI

Se kannattaakin täällä kertoa.

• Anonyymi00032
        UUSI

Ja täällä keuhkoaminen auttaa miten? Riidat selvitetään irl ei anonyymillä keskustelupalstalla. Tää on ku jotain lasten leikkiä.
        Haloooooo

• Anonyymi00040
        UUSI

Mitä olen valehdellut? Itse kuvittelet kaikenlaista harhoissasi

• Anonyymi00041
      UUSI

Käydään ostaa stagat.

• Anonyymi00050
      UUSI

Ei ainakaan täällä roikkumalla

• Anonyymi00053
      UUSI

Se, että etsit hänet käsiisi ja juttelet ja vaikka pussaat.
      n>m

• Anonyymi00054
      UUSI

Viesti, pyydät lounaalle, käytävässä tai portaikossa törmäys niin, että horjahdat syliini

• Anonyymi00055
      UUSI
    • Anonyymi00062
      UUSI

Perut sen estämisen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      416
      1677
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      93
      1126
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      778
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      743
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      738
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      709
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      697
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      605
    14. 34
      575
    15. 45
      567
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe