Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
Vastaukset 64
- Anonyymi00001UUSI
Ihme pitäisi tapahtua...
- Anonyymi00057UUSI
Paljon hyviä aistimuksia molemminpuolin, sillä luodaan mahdollisuuksia mahdolliseksi. Yhteistä ymmärtämistä ja halua lähentymiselle.
- Anonyymi00002UUSI
Anonyymina anonyymeille palstalla kirjoittaminen ei ainakaan edistä asiaa.
- Anonyymi00006UUSI
No ei näyttänyt auttavan edes viesti suoraan hänelle. Turhaa ruikutat, jos itse et osaa asialle tehdä yhtään mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ei näyttänyt auttavan edes viesti suoraan hänelle. Turhaa ruikutat, jos itse et osaa asialle tehdä yhtään mitään.
Juttu on selvä, jos ei tarttunut viestiin. Ainakin yritit.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juttu on selvä, jos ei tarttunut viestiin. Ainakin yritit.
No niin minä yritän itselleni sanoa, mutta en uskoa itseäni. Tyhmä olen, tiedän sen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En minä ruikuta, aloittaja ruikuttaa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minä ruikuta, aloittaja ruikuttaa.
No mitä itse olet asialle tehnyt?
Et mitään oletan, joten anna aloittajan olla. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No niin minä yritän itselleni sanoa, mutta en uskoa itseäni. Tyhmä olen, tiedän sen.
Laita nyt viesti niin ymmärrän.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Laita nyt viesti niin ymmärrän.
En minä enää uudestaan yritä. Nolaan vain itseni olemalla idiootti.
- Anonyymi00003UUSI
En tee mitään jos ei irl kuulu mitään
- Anonyymi00004UUSI
Jos vaikka sais tilausvahvistuksen?
- Anonyymi00005UUSI
Viesti
- Anonyymi00007UUSI
Mihin suuntaan?
- Anonyymi00008UUSI
Etenee pikkuhiljaa joka kerta kun tavataan.
- Anonyymi00010UUSI
Ihanaa..!
- Anonyymi00012UUSI
Antaa olla. Oot kuitenki se joka täällä haukkunu.
- Anonyymi00015UUSI
Eihän oikeesti voi edetä muuten kuin irl.
- Anonyymi00022UUSI
Täällä vaan haaveillaan
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Täällä vaan haaveillaan
Se ei vaan jatkossa onnistu.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se ei vaan jatkossa onnistu.
Aiotko lopettaa palstahaaveilun? 😁
- Anonyymi00017UUSI
Laita viesti. Ei varmaan vähään aikaan voi tapahtua jollei tänään tapahdu. Hiukan jotain teit eilen?
- Anonyymi00056UUSI
Miten eilinen sinusta meni?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miten eilinen sinusta meni?
Ihan ok. Edetä tahtoisin.
- Anonyymi00018UUSI
Minun pitäisi tietää ainakin, että mistä löydän sen naisen varmasti ja että hän haluaa tulla minun löytämäksi. Sitten menen ja pyydän hänet vaimokseni. Mieheltä.
- Anonyymi00024UUSI
Minä odotan kotona.
- Anonyymi00019UUSI
Ihmiset odottavat ihmeitä. Niitä ei odoteta vaan niitä tehdään.
- Anonyymi00021UUSI
Se juuri niin ja näin
- Anonyymi00025UUSI
Millään tavalla arvostelematta ketään, jos ihminen haluaa jotakin, se pitää vain osoittaa suoraan ja yksiselitteisesti.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Millään tavalla arvostelematta ketään, jos ihminen haluaa jotakin, se pitää vain osoittaa suoraan ja yksiselitteisesti.
Miten musta tuntuu, että odotat toisen osoittavan, mutta itse ei tarvitse osoittaa 🤔
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että odotat toisen osoittavan, mutta itse ei tarvitse osoittaa 🤔
Tilanne on kuitenkin sellainen, että naisella on ollut enemmän riippuvuuksia ja hän ei ole edes suoraan ilmaissut, haluaako minun lähestyvän ja millä tavalla. Hän ei pitäisi olla ”varattu”, on vain muita huomioon otettavia asioita enemmän kuin minulla.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niinpä. Mies ei tehnyt niin, joten se oli moro sitten.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinpä. Mies ei tehnyt niin, joten se oli moro sitten.
Oletko nainen, joka ei ole koskaan sanonut suoraan, saako sinua lähestyä. Ainakin tiedossani oli aikaisemmin paljon esteitä keskustelumme perusteella.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tilanne on kuitenkin sellainen, että naisella on ollut enemmän riippuvuuksia ja hän ei ole edes suoraan ilmaissut, haluaako minun lähestyvän ja millä tavalla. Hän ei pitäisi olla ”varattu”, on vain muita huomioon otettavia asioita enemmän kuin minulla.
ja mihin se nyt vaikuttaa? samalla viivalla olette sen osoittamisen kanssa. Olisi saakeli virkistävää, kun täällä olisi yksikin mies, joka osaa mennä puhumaan naiselle ja osoittaa kiinnostuksensa, eikä vaan itkeä ettei nainen osoita kiinnostustaan tai näytä vihreää valoa riittävän selkeästi. te haluatte naisten tekevän aloitteen, piste.
- Anonyymi00035UUSI
Ei se nyt mikään ihme sentään ole jos näkee toisen jossain ja menee juttelemaan.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
ja mihin se nyt vaikuttaa? samalla viivalla olette sen osoittamisen kanssa. Olisi saakeli virkistävää, kun täällä olisi yksikin mies, joka osaa mennä puhumaan naiselle ja osoittaa kiinnostuksensa, eikä vaan itkeä ettei nainen osoita kiinnostustaan tai näytä vihreää valoa riittävän selkeästi. te haluatte naisten tekevän aloitteen, piste.
Minun tilanteessa, minä mies olen ollut se vapaa, mutta naisella on ollut sidonnaisuuksia ja minä en voi tietää sanomatta onko niitä edelleen.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oletko nainen, joka ei ole koskaan sanonut suoraan, saako sinua lähestyä. Ainakin tiedossani oli aikaisemmin paljon esteitä keskustelumme perusteella.
Mitä sinä selität? aiemman keskustelun pohjalta ja et tiedä voiko lähestyä 🤦
sivu - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei se nyt mikään ihme sentään ole jos näkee toisen jossain ja menee juttelemaan.
Entäs silloin, kun miehet odottaa naisen lähestyvän ja menevän juttelemaan... siksi sitä varmaan kutsutaan ihmeeksi 😉
sivu - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä sinä selität? aiemman keskustelun pohjalta ja et tiedä voiko lähestyä 🤦
sivuSanotaanko näin, asioita ei olla osoitettu hyvin selvällä tavalla ollenkaan koko aikana. Ehkä siksi, että ihmisiä on sopassa mukana vähän enemmänkin, myös negatiivisella tavalla.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sanotaanko näin, asioita ei olla osoitettu hyvin selvällä tavalla ollenkaan koko aikana. Ehkä siksi, että ihmisiä on sopassa mukana vähän enemmänkin, myös negatiivisella tavalla.
No nii o! miehellä ainakin!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Entäs silloin, kun miehet odottaa naisen lähestyvän ja menevän juttelemaan... siksi sitä varmaan kutsutaan ihmeeksi 😉
sivuTilanteessani aika moni nainen katsoo sillä tavalla, nyt menen kyllä juttelemaan, mutta ei kuitenkaan sitten ja ihan hyvä niin, olen kaukana Casanovasta 😄
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tilanteessani aika moni nainen katsoo sillä tavalla, nyt menen kyllä juttelemaan, mutta ei kuitenkaan sitten ja ihan hyvä niin, olen kaukana Casanovasta 😄
Mikä se sinun tilanteesi on? Tulkitsetkohan naisia nyt aivan oikein?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
No nii o! miehellä ainakin!
En voi sille mitään jos jotkut hiton kateelliset ihmiset, jopa miehetkin, haluavat tunkeutua elämääni. En ole ketään ylimääräisiä sinne kutsunut.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mikä se sinun tilanteesi on? Tulkitsetkohan naisia nyt aivan oikein?
Kyllä, olen ikäni saanut huomiota, se ei ole edes uutinen, mutta en ole mikään Casanova kuten sanoin.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyllä, olen ikäni saanut huomiota, se ei ole edes uutinen, mutta en ole mikään Casanova kuten sanoin.
Et vastannut, kun kysyin, että Tulkitsetkohan naisia nyt oikein?
Itse saatan katsella miestä tai naista monestakin syystä ja miettiä jotain häneen liittyvää, ilman että on minkäänlaista aikomusta mennä juttelemaan. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
sivuOmpa söpöä et täällä noin ujoja miehiä vielä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ompa söpöä et täällä noin ujoja miehiä vielä.
Et tainnut ihan ymmärtää, mutta ei se mitään 😉
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Et tainnut ihan ymmärtää, mutta ei se mitään 😉
Ymmärsin kyllä vähän liiankin hyvin.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Et vastannut, kun kysyin, että Tulkitsetkohan naisia nyt oikein?
Itse saatan katsella miestä tai naista monestakin syystä ja miettiä jotain häneen liittyvää, ilman että on minkäänlaista aikomusta mennä juttelemaan.En tiedä mitä heillä on mielessä, mutta he katsovat usein varsin positiivisesti ja samalla tavallaan sekoittavat tilannetta. Jos vaikka kymmenen naista katsoo samalla tavalla ja vain yksi niistä haluaisi tutustua minuun, mistä voisin tietää sen, ellei nainen ilmaise sitä. Ei ole tietenkään mitään järkeä mennä kysymään heiltä, miksi katsoit minua.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tiedä mitä heillä on mielessä, mutta he katsovat usein varsin positiivisesti ja samalla tavallaan sekoittavat tilannetta. Jos vaikka kymmenen naista katsoo samalla tavalla ja vain yksi niistä haluaisi tutustua minuun, mistä voisin tietää sen, ellei nainen ilmaise sitä. Ei ole tietenkään mitään järkeä mennä kysymään heiltä, miksi katsoit minua.
Ei hyvää päivåå. Sinä lähestyt häntä, kuka sinua kiinnostaa. kaikkia et voi saada tai ottaa kokeiluun.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tiedä mitä heillä on mielessä, mutta he katsovat usein varsin positiivisesti ja samalla tavallaan sekoittavat tilannetta. Jos vaikka kymmenen naista katsoo samalla tavalla ja vain yksi niistä haluaisi tutustua minuun, mistä voisin tietää sen, ellei nainen ilmaise sitä. Ei ole tietenkään mitään järkeä mennä kysymään heiltä, miksi katsoit minua.
Oletko muuten s mies?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Oletko muuten s mies?
No en todellakaan.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei hyvää päivåå. Sinä lähestyt häntä, kuka sinua kiinnostaa. kaikkia et voi saada tai ottaa kokeiluun.
Kyllä, kuten aikaisemmin sanoin, vihreää valoa ei ole välttämättä annettu naisen suuntaan.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
No en todellakaan.
Tai riippuu mistä s tulee, jos etunimestä, niin en ole.
- Anonyymi00026UUSI
eipä enää kohdata minulle riitti sinun paskan puhuminen (valehtelu)
- Anonyymi00028UUSI
Se kannattaakin täällä kertoa.
- Anonyymi00032UUSI
Ja täällä keuhkoaminen auttaa miten? Riidat selvitetään irl ei anonyymillä keskustelupalstalla. Tää on ku jotain lasten leikkiä.
Haloooooo - Anonyymi00040UUSI
Mitä olen valehdellut? Itse kuvittelet kaikenlaista harhoissasi
- Anonyymi00041UUSI
Käydään ostaa stagat.
- Anonyymi00050UUSI
Ei ainakaan täällä roikkumalla
- Anonyymi00053UUSI
Se, että etsit hänet käsiisi ja juttelet ja vaikka pussaat.
n>m - Anonyymi00054UUSI
Viesti, pyydät lounaalle, käytävässä tai portaikossa törmäys niin, että horjahdat syliini
- Anonyymi00055UUSI
- Anonyymi00062UUSI
Perut sen estämisen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39709
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503