R näin sut kun poikkesin

Anonyymi-ap

En tiedä huomasitko. Asioilla kävin, mutta onhan se aina plussaa kun sut näkee, mutta en haluta häiritä sua, käyn ensisijaisesti asian takia. Tiedän, että rakastin sua aidosti, ja en voi uskoa ettet tuntenut mitään mua kohtaan. Mutta siihen mun on tyydyttävä, teit hyvin selväksi eisi. Sain vain huutoa sulta, mutta olisin valmis juttelemaan sun kanssa jos olisit lopulta siihen kypsä, ja ehkä saisin toivomani anteeksi pyynnön. Ex työkaveri ja kaveri istuivat alas puhumaan asian,volin silloin niin kade ja vähän vieläkin. Tiedän mitä tunsin sua kohtaan, ja ilmaisinkin ja seniten vahva tunne/yhteys meidän välillä oli. Tähän minun on tyydyttävä, mutta pieni ajatus päässäni ei voi uskoa tässäkö tämä oli? Olen valmis kuuntelemaan sua, mutta itse en lähesty sua. Toivottavasti luet ja ymmärrät tämän etkä taas suutu ja jopa vastaat, jotenkin toivon sun selitystä asioista..

19

193

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siis ex työkaverini ja sun kaverisi istuivat alas ja puhuivat ap

• Anonyymi00020

Joo.

• Anonyymi00002

en nähny j tä tänään ja muut ei kiinnosta

• Anonyymi00003

rakas taitaa olla mökillä ☺️

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

ohi

• Anonyymi00006

Toivottavasti nähdään pian rakas.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toivottavasti nähdään pian rakas.

rakastan sinua todella todella paljon 🥰

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Missäpä muualla, tää on niin lyhyt aika viättää mökillä että otetaan tästä kaikki irti.Saa kyllä poiketa.

• Anonyymi00005

Älkää puhuko paskaa muista. Tai tekeytykö muiksi. Uuvatit

• Anonyymi00016

Ymmärränkö nyt oikein tämän monikkomuotoon kirjoitetun ajatuksen, että?

• Anonyymi00007

Näin vahvat asiat ei anonyymeillä foorumeilla selviä. Anna asioille aikaa. Et sä umpisolmuakaan avaa sekunnissa. Jos meidän on tarkoitus joskus vielä keskustella niin se aika tulee kyllä.

Valitettavasti en voi lähestyä sua nyt. Äläkä tartu trolleihin täällä porukka sekoilee huolella.

• Anonyymi00013

En usko oikein että hän vastaisi tai ainakaan noin. En usko että meillä on aikaa enää siihen jos odotellaan. Sinulla tai hänellä tuskin on halua jutella, ai että kohtalo päättää, hah. Hänestä luopuminen on tehnyt sen etten käy lääkäreissä, kuolo korjaa sitkun korjaa. Olen vanhempi kuin suvussani muutama sai ikinä elää. Ei ole tulevaisuuden toiveita elän vain arkeani eteenpäin. Se on itse vain käsiteltävä asia ja ymmärtäen ettemme ole mitään toisillemme.ap

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En usko oikein että hän vastaisi tai ainakaan noin. En usko että meillä on aikaa enää siihen jos odotellaan. Sinulla tai hänellä tuskin on halua jutella, ai että kohtalo päättää, hah. Hänestä luopuminen on tehnyt sen etten käy lääkäreissä, kuolo korjaa sitkun korjaa. Olen vanhempi kuin suvussani muutama sai ikinä elää. Ei ole tulevaisuuden toiveita elän vain arkeani eteenpäin. Se on itse vain käsiteltävä asia ja ymmärtäen ettemme ole mitään toisillemme.ap

Lisäys kohtaloon, ollaanhan me kai jo kahdesti kohdattu, niin ehkä kolmas kerta kun tulee mutta se tulee jos tulee, nyt elän niin ettei semmoista tule..ap

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei siihen vaikuta kohtalo vaan aika.

Suuttuminen ja pettymys laantuu ajan kanssa.

• Anonyymi00008

Ö-niminen minäkin taisin huomata sinut viimevuonna... jooh... minun nuo kiejain ja jotyain jutut jotta ei ole jotain Jurpo-Pippel -F-.kirjaintainkakin..

• Anonyymi00009

Juurikin niin oikeassa olet täällä voi kuka vaan olla mitä vaan

• Anonyymi00010

Randomin perässäkö vieläki olet?

• Anonyymi00015

Niin täällä aloittajaäijän kirjainbingoaloituksissa jännäillään näitä kirjaimia. Kerro lisää siitä vaikka. T niin näsäviisas, että itkettää tämä oma osaaminen erittäin konkreettisessa paikassa

• Anonyymi00011

Ohi. En ole koskaan huutanut sinulle ja et taatusti ole tilanteestamme puhunut kenenkään kaverini kanssa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe