Onko kukaan sattunut tilaamaan vaatteita tuolta? Menin hölmö tilaamaan ja kappas... Kun katsoin tiliäni, oli summa mennyt nimelle: SP NIKOLA PRAHA"
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Anoppi tilasi ja 3vk ei tullut edes lähetystunnusta. Kortti kiinni äkkiä jos tilaatte täältä
- Anonyymi00002
Millä kortilla te maksatte jos maksu menee tililtä?
Minä tilaan aina, siis aina luottokortilla ja siinä kun tekee rekalamation korttiyhtiölle niin he jäädyttävät maksun jolloin ei tule kustannuksia.
Siis aina luottokorttimaksulla, ei missään nimessä pankkikortilla. - Anonyymi00003
SP niin kuin Shopify ja Nikola Praha on yrityksen nimi, joka siellä Shopify sivullakin lukee. Mutta itse en ostaisi mitään alle kuukausi sitten varattujen domainien kautta. Joku ostanut jo kolme viikkoa sitten - miksi ihmiset haluavat itselleen ongelmia?
- Anonyymi00004
"miksi ihmiset haluavat itselleen ongelmia?"
Sitä minäkin ihmettelen. Jo tuo domain on niin outo, että en edes katsoisi tuonne päin. Tai jos ihan pakko tilata (ainoa paikka josta saa jotain tärkeää tavaraa), niin ehdottomasti vain luottokortilla.
Rätei ja lumpui saa joka paikasta, ei kannata haaskata aikaa ja vaivaa epämääräisiin nettiputiikkeihin.
Asia liittyy pankkeihin miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487