Miksi haluat vihjailla, mutta et halua olla selkeä? Sitten jos nainen ei tartu siihen heität hanskat tiskiin "sentään yritin". Ikään kuin heität vastuun omasta epämääräisyydestä toiselle. Se ei ole oikein.
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
En ole mikään teatteri henkilö, minä olen minä.
https://m.youtube.com/watch?v=HQ6u2_j8WXk&list=RDHQ6u2_j8WXk&start_radio=1&pp=oAcB- Anonyymi00042
Jollen ole luonteeltani huippuun trimmattu urheilija, jonka täytyy uskoa itsestään vaikka mitä menestyäkseen? Tyydyn saamattomuuteeni, miksi kukaan olisi minunlaisesta sillai edes kiinnostunut?
Olen vain tällainen epäonninen ja vähän epäonnistujakin, kun ei ole tullut mitään läpimurtoa elämän aikana missään. Tyydyn olemaan vain se mikä olen. En halua lähteä pelaamaan peliä jollain, mitä en ole, että saisin haluamani.
Tuskin riittäisinkään sellaiselle, joka olisi minulle mieleen? Ku mietin. Näin se voi mennä monien kohdalla, kun kokee, että muut ovat parempia vähän kaikessa, kun itsesä kokee enempi epäonnistujana elämän polulla.
- Anonyymi00002
Ajattelitko naisia esittävä keke tehdä koko viikon saman aiheen aloituksia todella erikoisille hippasvinskoille?
- Anonyymi00032
Aloitus oli kerrankin hyvä. Aivan tismalleen sama kokemus tuosta epämääräisyydestä ja ” muka yritin..” .. AP Hyvin kuvailtu tuo kokemus👍👍
Kiitos) - Anonyymi00047
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aloitus oli kerrankin hyvä. Aivan tismalleen sama kokemus tuosta epämääräisyydestä ja ” muka yritin..” .. AP Hyvin kuvailtu tuo kokemus👍👍
Kiitos)Yrititkö itse kovastikin?
- Anonyymi00004
Miksi nainen ei sitten tartu niihin vihjeisiin? Kukaan ei loputtomiin yritä.
- Anonyymi00005
Entä jos ei heti uskalla tai menee vihjailuksi puolin ja toisin tai sitten kun itse lähestyy niin mies vetäytyy. Syntyy kummallinen kierre.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Entä jos ei heti uskalla tai menee vihjailuksi puolin ja toisin tai sitten kun itse lähestyy niin mies vetäytyy. Syntyy kummallinen kierre.
Kummanko vika se silloin on? Tottakai mies vetäytyy, kun on aikansa yrittänyt saada vihjeensä ymmärretyksi eikä sitä noteerata. Sen jälkeen jos nainen yrittää vihjailla, ei mies välttämättä ymmärrä edes, miksi nainen tekee niin ja voi jopa ajatella hänen vain tekevän kiusaa tai jotain vastaavaa.
- Anonyymi00009
Koska ne on epämääräisiä. Naisen ei tarvitse arvailla yhdenkään miehen kiinnostusta jos mies on oikeasti todella kiinnostunut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kummanko vika se silloin on? Tottakai mies vetäytyy, kun on aikansa yrittänyt saada vihjeensä ymmärretyksi eikä sitä noteerata. Sen jälkeen jos nainen yrittää vihjailla, ei mies välttämättä ymmärrä edes, miksi nainen tekee niin ja voi jopa ajatella hänen vain tekevän kiusaa tai jotain vastaavaa.
Veikkaan, että on aika ihmiskohtaista. En lähtisi syyttelemään tai etsimään vikoja vain toisesta, syy on se, että ei puhuta suoraan. Ja koska toista ei täysin vielä tunne, ei voi olla varma mistä syystä toinen käyttäytyy niin. Se on selvä, että voi kokea epäonnistuneensa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
En oo sinua kiusannut!!!!!!
- Anonyymi00038
Kysymys olikin miksi et halua olla selkeä kerralla?
- Anonyymi00041
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos nainen lähestyy vain seksin osalta niin se ei vielä riitä (kun mies tykkää naisesta paljon)
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jos nainen lähestyy vain seksin osalta niin se ei vielä riitä (kun mies tykkää naisesta paljon)
En osaa tuohon sanoa, kun itse en seksillä aloittaisi vaikka vähän flirtiksi menisi. Toiset aloittaa heti fyysisellä puolella eivätkä välttämättä sitten muuta haluakaan. Ehkä ei kannata siihen lähteä kovin helpolla jos pidää naisesta kovasti, katsoo rauhassa haluaako hän vakavempaa. Sitä ei voi oikein muuten varmaksi päätellä, ellei suoraan keskustele.
- Anonyymi00006
Jos näen naisen tekevän samoin toisille miehille tai tulee "feikki" olo niin en usko naista.
Valitettavasti kun on loputtomasti paskoja kokemhksia naisista niin ei jaksa näitä "vihjailuja" koska ne tuntuvat lähinnä pelailulta tai ärsytykseltä- Anonyymi00007
On hyvä suojella itseä. Kunhan tunnistaa eron terveen suojelun ja käsittelemättömän huonon kokemuksen pohjalta tapahtuvan suojelun välillä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
On hyvä suojella itseä. Kunhan tunnistaa eron terveen suojelun ja käsittelemättömän huonon kokemuksen pohjalta tapahtuvan suojelun välillä.
Ne ovat samoja asioita.
Eikä ole mitään "käsittelemättömiä huonoja kokemuksia" , aivan samoin kuin ei ole ennakkoluuloja vaan TODISTEITA miten naiset toimivat.
Kun todisteita on riittävästi ja vastatodisteita ei ole niin mitään käsiteltävää siinä ei ole.
Jos nainen ei ymmärrä sitä niin hän on TYHMÄ - Anonyymi00011
Mitä nainen nyt on tehnyt toisille miehille?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne ovat samoja asioita.
Eikä ole mitään "käsittelemättömiä huonoja kokemuksia" , aivan samoin kuin ei ole ennakkoluuloja vaan TODISTEITA miten naiset toimivat.
Kun todisteita on riittävästi ja vastatodisteita ei ole niin mitään käsiteltävää siinä ei ole.
Jos nainen ei ymmärrä sitä niin hän on TYHMÄVähän katkeruutta aistittavissa. Etsit naista väärästä paikasta jos kaikki noin tekevät tai olet liian ylpeä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vähän katkeruutta aistittavissa. Etsit naista väärästä paikasta jos kaikki noin tekevät tai olet liian ylpeä.
..eli toisin sanoen saattaa olla jotain käsittelemätöntä jos annat sen vaikuttaa kaikkiin kohtaamisiin naisten kanssa.
- Anonyymi00016
At ease soldier
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
No vähäsen oon mm säkkiä joskus hakannu
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne ovat samoja asioita.
Jos nainen ei ymmärrä sitä niin hän on TYHMÄSää voit kutsua mua vaikka lehtoriksi
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä nainen nyt on tehnyt toisille miehille?
Ei varmaan ainakaa haudannu?
- Anonyymi00026
En pelaa ,muut pelaa meillä.Tajua jo!
- Anonyymi00040
Anonyymi00017 kirjoitti:
No vähäsen oon mm säkkiä joskus hakannu
Just just.
- Anonyymi00012
Jos nainen vain vihjailee ja odottaa mieheltä jotain niin nainen pitää miestä nuorassa ja siten mies on jollain varasijalla.
Nainen tekee aloitteita sekä antaa anteeksi asioita ALFOILLE
Nainen vihljailee, pakenee, eikä anna anteeksi asioita BETOILLE- Anonyymi00022
Nainen ei pidä miestä missään nuorassa vaan antaa miehelle tilaa olla MIES naiselle. Totta kai naiselle on fiksua tutustua moniin miehiin jos etsii aviomiestä
- Anonyymi00025
No älä sinä ainakaan vierastaistelijaksi lähde
- Anonyymi00028
Kuka huora tuo on?Montaa ukkoa vikittelee samaan aikaan,on alfoja,betoja,ceettooja jne.
Luuletkohan vain? - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuka huora tuo on?Montaa ukkoa vikittelee samaan aikaan,on alfoja,betoja,ceettooja jne.
Luuletkohan vain?Kuka puhui sek.istä yhtään mitään? Tyhmää olisi tutustua vain yhteen mieheen kerrallaan jos haluaa löytää sellaisen joka sopii parhaiten omien arvojen kanssa.
- Anonyymi00015
No voi juku miten uniikkia tmv palstaäijä
- Anonyymi00023
Uniikkia eli ainutlaatuista, poika
- Anonyymi00019
Lopeta please. Se juna meni jo.
- Anonyymi00029
Estä minut, sitten tiedän!Ellet estä olen edelleen tervetullut sinun luo kunhan uskallan.Odotan kylläkin sinun aloitetta.Oon heikoilla.
- Anonyymi00030
Et kai nyt oikeasti oleta, että juuri sinulle oli.
- Anonyymi00033
Niin mäkin tykkään susta 🫢
- Anonyymi00035
Kehäraakki😂🚯
- Anonyymi00036
Ei jaksais edes. Sorry. Sun junat😂😂😂
- Anonyymi00037
Entä jos se juna kolaroi ja jäi puolitiehen..
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kehäraakki😂🚯
Mikäs tyhjä tynnyri siellä kolisee 😀
- Anonyymi00027
Jos on aitoa kiinnostusta niin molemmat on valmiita näkemään vaivaa.
- Anonyymi00034
Nimenomaan molemmat!
- Anonyymi00039
Nainen ja mies osoittaa kiinnostuksen eri tavalla.
- Anonyymi00043
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nimenomaan molemmat!
Tässä vaan se ongelma et ap taitaa olla enemmän kiinnostunut.. 🤷🏻♂️ Ei tänne kirjoittelu saa ketään laittamaan viestiä joka ei olisi laittanut sitä muutenkaan.
Ja nuo ilkkumaviestit mitä tulee perään vielä vähemmän, vaikka ne ovat todennäköisesti vielä vähemmän kummaltakaan osalliselta 🙂
Näin, ei tarvitse kiittää neuvoista, ne oli ilmaiset.
- Anonyymi00046
Selkeys on rehellisyyttä. Selkeä viestintä on suoraa ja ymmärrät kaiken oikein. Vaan epämääräinen väistelevä, salaileva vihjaileva on vastuutonta ja lopulta loukkaavaa. Se on kuluttavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1591276
- 1121019
Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen35768Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53726Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.8709- 70678
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää50652- 65621
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23591Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?67568