Oletko osannut ottaa kaivattusi ja hänen tunteensa huomioon?
Jos et, niin miksi?
Huomioon ottaminen
13
165
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Olen osannut. Ihan siksi, että minulla on tunneälyä.
- Anonyymi00002
Sinulla ei taida olla pienintäkään hajua mitä hän on elämänsä aikana kokenut? En usko, että olet pystynyt asettumaan hänen asemaansa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinulla ei taida olla pienintäkään hajua mitä hän on elämänsä aikana kokenut? En usko, että olet pystynyt asettumaan hänen asemaansa.
Sivusta huutelija
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Saappaalla on enemmän tunneälyä kuin sulla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä sellaisia asioita voisikaan tietää, joita toinen ei ole kertonut. Halojata halloo.
- Anonyymi00004
Joo, mutta se ei ehkä kannattanut. Olin liian empaattinen ja annoin hänelle uusia tilaisuuksia turhaan, kun olisi pitänyt vaan lähteä menemään. En silti kadu, koska hyväsydäminen ihminen ajattelee muutakin kuin itseään ja lopulta se välittäminen tulee kyllä takaisin jossain muodossa.
- Anonyymi00005
Mies otta huomiota vain rintoihini hän puhuukin vain niille hieroo ja hamuaa ihan turha sille tunteistaan puhua
- Anonyymi00007
Hyi saakeli. En katsois tuollaista miestä minuuttiakaan.
- Anonyymi00008
Ompa gubbe..äidillinen fantasia🙄
- Anonyymi00009
Miksi pitäisi jos ei toinen huomioi minunkaanntunteitani aivan sama kuin miksi välittää jos ei toinenkaan välitä miten se tekee minusta huonomman tai paremman ihmisen jos kohtelen toista samoin kuin tämä kohtelee minua vai olenko jotenkin tyhmä tai vajaa kun en tajua
- Anonyymi00012
Itse kohtele omien arvojeni mukaisesti, en sen perusteella, miten toinen minua kohtelee. Tähän ainakin pyrin, vaikka joillekin moukille avaan kyllä sanaisen arkkuni.
- Anonyymi00010
Olen yrittänyt, mutta hänellä on ollut aina niin yllättäviä tunteita tai tunteettomuutta, että en ole pysynyt perässä.
Naiselta - Anonyymi00013
Olen ja en. Molemmilla hyvä itsekunnioitus kuitenkin, arvostin sitä hänessä. Se on harvinaista. Joskus tilanteista tai jännittämisestä johtuen oli pakko pitää kieli keskellä suuta, että ei leviä joka paikkaan ja pystyy keskittymään. Varmaan meni pari kertaa liian pitkälle, siis jos toinen ei vaikka ymmärrä miksi toimiikin yhtäkkiä eri tavalla tilanteessa. Ei sillä, että olisin sitä mitenkään salannut. Pientä turhautumista oli ilmassa molemmilla joskus, itselle ei ainakaan ole helppoa hankalassa ympäristössä olla oma itseni koko aikaa, mutta kenellepä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522