Huomioon ottaminen

Anonyymi-ap

Oletko osannut ottaa kaivattusi ja hänen tunteensa huomioon?
Jos et, niin miksi?

13

165

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen osannut. Ihan siksi, että minulla on tunneälyä.

• Anonyymi00002

Sinulla ei taida olla pienintäkään hajua mitä hän on elämänsä aikana kokenut? En usko, että olet pystynyt asettumaan hänen asemaansa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinulla ei taida olla pienintäkään hajua mitä hän on elämänsä aikana kokenut? En usko, että olet pystynyt asettumaan hänen asemaansa.

Sivusta huutelija

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Saappaalla on enemmän tunneälyä kuin sulla.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mistä sellaisia asioita voisikaan tietää, joita toinen ei ole kertonut. Halojata halloo.

• Anonyymi00004

Joo, mutta se ei ehkä kannattanut. Olin liian empaattinen ja annoin hänelle uusia tilaisuuksia turhaan, kun olisi pitänyt vaan lähteä menemään. En silti kadu, koska hyväsydäminen ihminen ajattelee muutakin kuin itseään ja lopulta se välittäminen tulee kyllä takaisin jossain muodossa.

• Anonyymi00005

Mies otta huomiota vain rintoihini hän puhuukin vain niille hieroo ja hamuaa ihan turha sille tunteistaan puhua

• Anonyymi00007

Hyi saakeli. En katsois tuollaista miestä minuuttiakaan.

• Anonyymi00008

Ompa gubbe..äidillinen fantasia🙄

• Anonyymi00009

Miksi pitäisi jos ei toinen huomioi minunkaanntunteitani aivan sama kuin miksi välittää jos ei toinenkaan välitä miten se tekee minusta huonomman tai paremman ihmisen jos kohtelen toista samoin kuin tämä kohtelee minua vai olenko jotenkin tyhmä tai vajaa kun en tajua

• Anonyymi00012

Itse kohtele omien arvojeni mukaisesti, en sen perusteella, miten toinen minua kohtelee. Tähän ainakin pyrin, vaikka joillekin moukille avaan kyllä sanaisen arkkuni.

• Anonyymi00010

Olen yrittänyt, mutta hänellä on ollut aina niin yllättäviä tunteita tai tunteettomuutta, että en ole pysynyt perässä.
      Naiselta

• Anonyymi00013

Olen ja en. Molemmilla hyvä itsekunnioitus kuitenkin, arvostin sitä hänessä. Se on harvinaista. Joskus tilanteista tai jännittämisestä johtuen oli pakko pitää kieli keskellä suuta, että ei leviä joka paikkaan ja pystyy keskittymään. Varmaan meni pari kertaa liian pitkälle, siis jos toinen ei vaikka ymmärrä miksi toimiikin yhtäkkiä eri tavalla tilanteessa. Ei sillä, että olisin sitä mitenkään salannut. Pientä turhautumista oli ilmassa molemmilla joskus, itselle ei ainakaan ole helppoa hankalassa ympäristössä olla oma itseni koko aikaa, mutta kenellepä olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe