Kun sait hopeisen palkinnon ? Silti olet ei pidetty tässä kylässä.Ei edes SavonSanomat tee juttua sinusta .Metsamanista tekee kunhan hällä tuo sata tuhatta aikanaan täyttyy. Olet kateellinen ja katkera ja purat kaiken muihin ihmisiin ennenkaikkea Metsamaniin.
Vastaukset 7
- Anonyymi00003
Olen tosi iloinen suorastaan ratkiriemukas ja nyt voinkin haistatela kaikille minulla on HOPEAPLAGAATTI manilla ei ole hahahahahaa
- Anonyymi00006
Olet Tuusniemen häpeäpilkku.Siks SavonSanomatkaan susta kuulema juttua tee eikä onnitellut .Miten kehtaat edes liikkua saati asua täällä enään.
- Anonyymi00010
Iltalehti kirjotti jutun että metsämani sano olleensa koulukiusattu. Oli hyvä juttu.
- Anonyymi00011
No kun v.tuttaa.
- Anonyymi00013
Oli Timosta hyvä juttu ja Pontiagin hintakin kerrottiin 5500€ ja kuljetus siihen päälle muutama sata euroa .
- Anonyymi00014
mehtonen haukkui myös manin kitin jossain kommenteissa että kyllä kaikkea voikin kadehtia varmaan Valtra ja metsäkärry on ihan ylipääsemätön kateuden lähde
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501