Kannattaako pitää kirpputoria joka on jatkuvasta kiinni,tämä työvoima yhdistys kirppari pohjolankadulla jälleen kiinni ei ole uutta.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Eivät saa rehellisiä ihmisiä tekemään hommia.Eihän se voi toimia,kun sinne myyntiin lahjoitetuista tavaroista vievät parhaat päältä.Kepeät mullat!
- Anonyymi00002
Näinhän se menee,rätit ja lumput myyntiin,ja kalliimmat esineet menee oman auton niska limassa kannetaan kotiin maljakot,ja kalliimmat hopea esineet ollaan seurattu ei ole tullut myyntiin mitä minäkin yhden huoneiston tavarat toin.
- Anonyymi00007
Vein sinne koru rasioita arvokkaitakin osa.olen käynnyt joka päivä katsomassa mutta ei ole ollut myynnissä ei vitriinissäkään ole näkynyt.minne olette vieneet ne toin sitä varten että menevät myyntiin en teidän taskuihin. Kysyn missä on korurasiat.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vein sinne koru rasioita arvokkaitakin osa.olen käynnyt joka päivä katsomassa mutta ei ole ollut myynnissä ei vitriinissäkään ole näkynyt.minne olette vieneet ne toin sitä varten että menevät myyntiin en teidän taskuihin. Kysyn missä on korurasiat.
Ei se auta täällä kysellä. Käy paikan päällä heiltä itseltään kysymässä.
Varmaan väittävät että mennyt heti kaupaksi ja siks et oo kerinnyt niitä näkemään - Anonyymi00009
Kuulin että ei saa edes palkkaa niin kertoi eräs myyjä siinä liikkeessä.on kyllä ihme pitäjät vievät kalleimmat korut ym... tavarat omiin autoihin ei tule myyntiin todistettu on tapaukset niin teki edellinenkin yrittäjä
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulin että ei saa edes palkkaa niin kertoi eräs myyjä siinä liikkeessä.on kyllä ihme pitäjät vievät kalleimmat korut ym... tavarat omiin autoihin ei tule myyntiin todistettu on tapaukset niin teki edellinenkin yrittäjä
Ei työttömät palkaa tarvii
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eräs työntekiä sanoi, että on rahallisesti joutunut auttamaan työnantajaa ottamalla henkilökohtaisen lainan. aika pahasti on vellit ja puurot sekaisin, mut eiköhän tää nyt loppunut lopullisesti
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eräs työntekiä sanoi, että on rahallisesti joutunut auttamaan työnantajaa ottamalla henkilökohtaisen lainan. aika pahasti on vellit ja puurot sekaisin, mut eiköhän tää nyt loppunut lopullisesti
Mihin ne rahat menee? Pitäskö sitä tavaraa myydä
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän niitä tavaroita kannata ottaa, myy ja ottaa rahat.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän niitä tavaroita kannata ottaa, myy ja ottaa rahat.
En lahjoita enää mitään kun itse pitävät kalliit tavarat vievät iltaisin omiin autoihin tämä on tosi asia nähty on
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se auta täällä kysellä. Käy paikan päällä heiltä itseltään kysymässä.
Varmaan väittävät että mennyt heti kaupaksi ja siks et oo kerinnyt niitä näkemäänOlen käynnyt joka päivä ei näy yhtäkään esinettä myynnissä tuokaa omistajat takaisin tavarat kotonanne ne ei ole teille tarkoitettu vaan myyntiin
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen käynnyt joka päivä ei näy yhtäkään esinettä myynnissä tuokaa omistajat takaisin tavarat kotonanne ne ei ole teille tarkoitettu vaan myyntiin
Tavara ei vaihdu. Hinnat kovat.
- Anonyymi00003
Jostain päin rannikkoa tullut yrittämään tänne kun ei pärjänneet sielläkään. Täällä jo yksi konkurssi tässä kirpussa kohta toinen tässä samassa kirpussa.
- Anonyymi00004
Ee ollun tännäänkään aaki!
- Anonyymi00005
Ja kalliit paikat on!
- Anonyymi00006
Kuka nämä hinnoittelee?? Aivan tolkuttoman hintaisia
- Anonyymi00013
On menny kummaksi, käyn Iisalmessa lomilla kirpputoreilla. Miten on samat pöydät ja samat tavarat vuoden ajasta riippumatta? Eikö vaahteramäen kirppuun löydy enää myyjiä? Hirmu vähän asiakkaitakin. Mutta jos samat tuotteet myynnissä eikä uusia myyjiä tule niin kannattaako edes käydä? Parhaat reunapaikat ja kaks ensimmäsitä riviä ja monta muutakin paikkaa näkyy olevan vakituisessa käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241395
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain911301Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411269Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2441179Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571046- 67965
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492515912- 83891
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42720- 66694
- 42620
- 37593
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15578- 34565
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28539- 93530
- 65518
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39495- 92485
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.40484