En saa sinua! Asumisyksikkö henkilökunta Ei pidä minusta. Ilman heidän lupaa. En saa sinua rakastaa
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Olisit ollut täydellinen ja sinun kanssasi olisin halunnut avioon ja saada perheen. Asumisyksikkö henkilökunta EI pidä minusta ja en saa sinua rakastaa. Emme saa ikinä muuttaa yhteen. He ovat estäneet minun yrityksen ottaa sinuun yhteyttä. Olit parasta. Rakastin sinua.
- Anonyymi00009
kuulostaa siltä, että et kerro kaikkea, koska jos asumisyksikkö on päättänyt evätä yhdessä asumisen/elämisen, se on luultavasti varotoimi, jolla suojellaan molempia osapuolia toisiltaan ja koko asumisyhteisön toimivuutta...🤔🙃
-pientareelta - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
kuulostaa siltä, että et kerro kaikkea, koska jos asumisyksikkö on päättänyt evätä yhdessä asumisen/elämisen, se on luultavasti varotoimi, jolla suojellaan molempia osapuolia toisiltaan ja koko asumisyhteisön toimivuutta...🤔🙃
-pientareeltaEn voi kertoa tänne. Sori vaan
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
-pientareeltaSyy miksi näin on. En voi tänne kertoa. Minulla ei ole lupa kertoa. Ei liity minuun. Enempää en voi kertoa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Syy miksi näin on. En voi tänne kertoa. Minulla ei ole lupa kertoa. Ei liity minuun. Enempää en voi kertoa.
Onks joku tutkinta menossa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onks joku tutkinta menossa?
Ei ole tutkintaa menossa.... Asumisyksikköt EIVÄT tykkää... Että heidän asukkaiden asioista puhutaan missään. Tämäkin on siinä rajalla Asumisyksiköt EIVÄT halua, että heidän asukkaiden asioita missään kertoo niin, että asukas voidaan tunnistaa. Yleisellä tasolla voi kertoa. Asumisyksiköt EIVÄT halua, että
voidaan tunnistaa paikasta mistä missään puhutaan. - Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole tutkintaa menossa.... Asumisyksikköt EIVÄT tykkää... Että heidän asukkaiden asioista puhutaan missään. Tämäkin on siinä rajalla Asumisyksiköt EIVÄT halua, että heidän asukkaiden asioita missään kertoo niin, että asukas voidaan tunnistaa. Yleisellä tasolla voi kertoa. Asumisyksiköt EIVÄT halua, että
voidaan tunnistaa paikasta mistä missään puhutaan.Ei tietenkään saa puhua tunnisteellisesti.Eikä etunimikäännole aina se nimi vaan tunniste sille kenen haluaa tunnistavan tekstin eli ikävöinti sellaisen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00018 kirjoitti:
voidaan tunnistaa paikasta mistä missään puhutaan.Asumisyksikön pomot voi tykätä kyttyrää jos asukkaat huomas epäkohtia asuinyksikössään ja vaativat vaikka korjauksia.Raha puhuu.Voi näin kyllä vaikuttaa asuinyksikön asukkaiden hintoihin korottavasti ne korjaukset.
- Anonyymi00035
Anonyymi00010 kirjoitti:
En voi kertoa tänne. Sori vaan
Oletko mennyt joskus vainoamaan asuinyksikön jotain asukasta ja se on tiennyt kuka olet ja et uskalla ottaa vastuuta?Vai rakkaasiko on tehnyt väärin ja pelkää kostoa?
- Anonyymi00003
Trolli
- Anonyymi00023
En ole ikävä kyllä. Haluaisitko sinä, jos asuisit asumisyksikössä, että paikka missä asut tunnistetaan? Haluaisitko, että kaikki saisivat sen tietää? Tokkopa haluat. Siellä asumisyksikössä on muitakin asukkaita ja tokkopa he haluaa, että heidän asumisyksikkö tunnistetaan. Asumisyksikkö ovat heidän koti.
- Anonyymi00004
Kaikki tahot ovat estaneet minun yrityksen ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää treffeille....
- Anonyymi00031
Onko näin tosiaan?Silloin jos tahot on virallisia tahoja ,sinun on parempi uskoa niitä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onko näin tosiaan?Silloin jos tahot on virallisia tahoja ,sinun on parempi uskoa niitä.
Ei K lta sit tää aloitus
- Anonyymi00005
Minä en ansaitse rakkautta ja onnea heidän mielestään. En halua ketään muuta kuin sinua.... En huoli ketään sinun tilalle. Ehkä joskus saamme rakastaa?
- Anonyymi00006
❤️
- Anonyymi00027
Siihen täytyy olla syy. Jospa teillä on liikaa ikäeroa tai ette ole kehitysasteelta samalla tasolla, jolloin siihen liittyy toisen hyväksikäyttö.
- Anonyymi00007
usein ajattelen hänen sitä syvällä siellä mutta miksi ajatella enään kadotin hänet jo
- Anonyymi00013
Halusin, että tiedät... Se riittää minulle. Muista, että minulle sinä olit täydellinen. Älä ikinä muutu. Pysy aina omana itsenään. Sinä saat vielä jonkun, jonka asumisyksikkö hyväksyy. Sinä olet rakkauden arvoinen ihminen!!!!
- Anonyymi00030
Ei toisten sanomiset muuta itseään kohtaan olevia inhoja,ei kukkaan edes rakkain ihminen voi vaikuttaa oman itsensä kuvaan itsestään.
- Anonyymi00014
Sinä olet täydellinen juuri omana itsenään!
- Anonyymi00016
Poliisi
- Anonyymi00025
Kuka on poliisi? Miten poliisi tähän liittyy?
- Anonyymi00017
Muista, että minä en kääntänyt selkää, koska en rakastanut sinua vaan asumisyksikkö henkilökunta EI hyväksy minua. Älä luule, että rakkauteni olisi sammunut. Rakastan sinua aina. Muistan hetket, kun sain sinua rakastaa ja olla sinun elämässä. Ne hetket kannattelee, kun olen yksin. Harmi, että asumisyksikkö tuli sinun elämääsi. Ehkä joskus vielä muutat pois ja sitten asumisyksikkö henkilökunta EI voi estää meidän onnea ja rakkautta. Pysy vahvana. Luota itseesi. Sinä pystyt siihen.
- Anonyymi00019
Ei K lta 😂😂😂😂 ei oo
- Anonyymi00020
Vaikka sopisi😅
- Anonyymi00021
Näitä on täällä muitakin
- Anonyymi00022
Pöhköjä
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pöhköjä
Onko pöhköä rakastaa ihmistä, joka asuu asumisyksikössä? Hekin ovat ihmisiä
- Anonyymi00024
Te, jotka väitätte, että olen trolli? Haluaisitteko, että jos asuisitte asumisyksikössä tai teidän omainen asuisi? Että missään kerrottaisiin tarkkaan siitä paikasta? En usko. En usko, että kukaan haluaa tai kukaan omainen haluaa lukea. Se on omaisille ja läheisille vaikea paikka, että omainen tai läheinen asuu asumisyksikössä. Ei se ole sellainen asia, josta kaikille haluaa kertoa.
- Anonyymi00029
Omaiset ei välitä tuollaisista seikoista.Sinun pitää kertoa omaisille olevasi siellä koska he voi olla muuten huollissaan sinusta.
- Anonyymi00028
No onhan sinulla vielä Toyota palsta ja Suoli24.
- Anonyymi00037
Voit vaikka apsilla käydä onhan se melkein matkan varrella
- Anonyymi00036
Niin että palstasetä plus muut mitenkä- naapurisots on parasta. No drama kants
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2291964
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601154- 20985
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125686- 38669
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201587- 38418
- 50418
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42412