Uskotaan me jo tämä, että paikkakunnan isäntäemäntä-kruunupäät- ykköspari -on julistamista vaille totta!
Useimmat kaupungin jukaisut paperi/kaupungin kotisivut / netti/ lehtijutuissa olevissa kuvissa ovat samat joutavat paikalla, niiden kuvakulmista.,
vähempi olisi enempi.
Ai niin, se on hieman epäselvää, kumpi "taluttaa " toista?
Kansallispukuiset linssiluteet
16
250
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Onhan se komee pari,takki lienee 60luvulta housut lököttää niin että putoaako vai ei., kyllä tarttis jo vähän isommat ostaa näyttää jo hiukkasen liian pieneltä mutta jos se näyttää omaan silmään hienolta kaikki ok.hiukka vanhanaikaista mutta onhan ne käyttäjätkin jo lähes 80vuotta.Hik.Hik
- Anonyymi00002
En tiiä. Mitähän tässä vielä nähdää ennenkuin....
- Anonyymi00003
Keisari ilman vaatteita, kävisikö vaihdon välillä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Keisari ilman vaatteita, kävisikö vaihdon välillä?
Mitä onko isosuiset valehdelleet itsensä etusivulle? Jallussa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä Kepun emoj TAAS VALEHTELEE???!!! Osaatko koskaan puhua TOTTA???
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jallu lehti on loppunut jo vuonna 2014.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloitus on siis niin vanhoista asioista!
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinä nähdään kepulaisten paha unohtamistauti eli Dementia .Yx elää markkaaikaa ja VHS kasettiaikaa .Tämä elää 12 vuotta sitten tapahtunutta aikaa.Pitäisi mennä heidän jo dementia kotiin kun noin viiraa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siinä nähdään kepulaisten paha unohtamistauti eli Dementia .Yx elää markkaaikaa ja VHS kasettiaikaa .Tämä elää 12 vuotta sitten tapahtunutta aikaa.Pitäisi mennä heidän jo dementia kotiin kun noin viiraa.
Miten on, kun sanotaan, että Saksassa pitäisi osata muutakin tehdä kuin aukoa suutaan?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista puli puli.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toki luulisi hänelle löytyvän paikka Karpalokodista sitten kun/jos se joskus on aiheellista. Hänen ansiostaan se laitos on tänne saatu. Mitäpä oot itse Pyhäjärven eteen tehnyt?
- Anonyymi00013
Kuka kähmi hotelinrantaan?
- Anonyymi00014
Setämies petraa paikkaa perintöprinssille,mutta kyllä kansa tietää mitä vilunki peliä tässä pelataan.Aika muuttuu vanha hapatus joutaa jo muistelupiiriin.Enää ei mennä vanhan arvokkaan suvun mukaan uudet ihmiset tulevat ja päättävät kaupunkimme asioista.Nämä perinne kirjat joutavat jo nuotioon emme halua lukea enää näitä valheita mitä niihin on sepustettu.On aivan yhdentekevää montako kantturaa on ollut navetassa ja montako piikaa ja renkiä on töitä ollut tekemässä näille isännille nälkäpalkalla ne saa mennä unohdukseen emme halua enää tätä roskaa.Lopetetaan nämä Ollin tuokiot ne ovat vaan näiden muutamien egon pönkittämistä.Roskaa
- Anonyymi00015
Pönötykset riittää jo. Ne edustaa pysädyksen aikakautta.. Mitäpä uutta??
- Anonyymi00016
Eipä nämä rengit ja piiat päässeet kyläkirjoihin,kelpasivat vaan työntekijöiksi sinne sontakuorman päälle.Kun tuli joulu tai juhannus renki joutui lähtemään talosta ettei vaan saanut liian ravitsevaa ruokaa.Olen elänyt ajan josta kirjoitan,vielä vanhainkodissakin yritti nämä isännät viedä näiden vähäosaisten leivistä leikkeleet omaan suuhunsa.Kirjoitetaan historia oikein eikä enää valehdella,näiden isäntien pojat ovat nyt olleet päättämässä ja se näkyy," minä tiedän minä määrään,minun suosikit saa seistä vieressäni paistatella suosiossani.Jos teen virheen nämä suosikit selvittävät sotkuni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581