eivät ole kirjoittamiani viestejä. En ikinä mustamaalaisi tällä palstalla tai toisi henkilökohtaisia asioita esille. Olen kirjoittanut toivoen yhteydenottoasi.
Miehelle menee.
Ilkeästi kirjoitetut viestit
11
147
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Minä olen ymmärtäväinen ihminen ja annan sinulle paljon anteeksi hetken sulateltuani asiaa.
- Anonyymi00002
Ei täällä kannata ratkoa mitään asioita. Oikeastaan niissä loanheittoketjuissakin riitelee vain asiat keskenään. Ei oikeat ihmiset.
- Anonyymi00003
Ei aivan noinkaan. Oon nimittäin saanut melkoisesti lokaa ja paljon muutakin. Pike
- Anonyymi00004
Täällä ei selvittetämitään.
Tai tunnisteella ketään niikuin jotkut selvästi luulee tuntevansa .
Tää on paikka missä omia tuntemuksia kirjoitetaan auki .
Naiselta. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täällä ei selvittetämitään.
Tai tunnisteella ketään niikuin jotkut selvästi luulee tuntevansa .
Tää on paikka missä omia tuntemuksia kirjoitetaan auki .
Naiselta.Oon kyl vahvasti eri mieltä, etteikö muka tunnisteltais tai selviteltäis. Katsohan lähes mihin tahansa keskusteluun, niin kylläpä vain molempia tapahtuu. Pike
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oon kyl vahvasti eri mieltä, etteikö muka tunnisteltais tai selviteltäis. Katsohan lähes mihin tahansa keskusteluun, niin kylläpä vain molempia tapahtuu. Pike
Huoh.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huoh.
Huokaile mitä huokailet, mulle ihan sama.
- Anonyymi00010
Ei täällä kannata ratkoa. Yhteytemme katkesi, taas. Vaikka mies käytti minua hyväkseen, niin en kirjoita hänestä mitään pahaa. Itseäni syytän. Olisin halunnut olla yhteydessä, mutta täytyy luovuttaa.
- Anonyymi00007
Mitä täällä turhaan mustamaalaa kertoo totuuden mustamaalaaminen kun ei edes onnistu kuin valehtelemalla siinä kohti voi jo ehkä jopa syyttää kunnianloukkauksesta mikä erityisesti on valehtelua kun alkaa pitkän kaavan mukaista tarinaa kertomaan hetken päästä kun on tarinansa kertonu voi kysyä uudestaan varmistuakseen oliko tosi vai valhe
- Anonyymi00008
Kodinrauhanpiirin asioista kirjoittelu on rikos vaikka se olisikin totuus!
- Anonyymi00011
Nyt ei ole kyse kunnianloukkauksesta ja mistään tommosesta. Ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052009
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731055- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.336662- 26651