En kaipaa j-miestä kun en saa häntä.olkoon sitten niin.
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
ei kaikki tarinat kestä ikuisesti
- Anonyymi00019
Ei varsinkaan keksityt tarinat.
- Anonyymi00002
Mä olisin voinu ehkä saadakin. Mutta J mies ei lopulta sitten kelvatnutkaan minulle.
Kun yritin tutusta vähän enenpi viimevuonna nii selvisi vain asioita ja yksityiskohtia jotka vei eri suuntiin ...
Naiselta sivusta.- Anonyymi00003
Taidat olla sopulinainen, joka kyselee asioita toisilta, eikä itse kohteelta. Sellainen tuntuu jotenkin epäreilulta ihmiseltä, joka ottaa asioista selvää ”mielikuvituksessaan”, eikä halua tutustua mieheen itseensä ja kuulla oikeat tiedot häneltä itseltään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat olla sopulinainen, joka kyselee asioita toisilta, eikä itse kohteelta. Sellainen tuntuu jotenkin epäreilulta ihmiseltä, joka ottaa asioista selvää ”mielikuvituksessaan”, eikä halua tutustua mieheen itseensä ja kuulla oikeat tiedot häneltä itseltään.
En ole mikään sopuli
Minä yritin kyllä keskustella
Mutta mies ei kyennyt olemaan mies.
Ujo resukka. Ei halunnut puhua.
Ei oikein sytyttänyt
Kertoo paljon
Olin vain pelkkä pano .
Ja koska tapaamiset oli mahdottomia
Minulle kun ei käynyt se että lähden miehen vuoksi matkustaan
Tai laivalle ...
Jos hän olisi ollut yhtään kiinostunut
Hänellä olisi ollut useampana vuonna mahdollisuus käydä tapaamassa mua jossain lähellä .
Tämä ei käynyt hänelle .
(Mulle tuli eräästä toisesta miehestä
2020
Traumat kun lähdin näkee sitä toiselle puolen Suomea
En tee samaa virhettä uudelleen ) - Anonyymi00005
Siksi sä oletkin sivusta😅🤣 ja vielä matkit toisia tolla sivu vtulal
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole mikään sopuli
Ei oikein sytyttänyt
Kertoo paljon
Olin vain pelkkä pano .
Tai laivalle ...
Hänellä olisi ollut useampana vuonna mahdollisuus käydä tapaamassa mua jossain lähellä .
Tämä ei käynyt hänelle .
2020
En tee samaa virhettä uudelleen )Nyt kannattaa oppia jo jotain. 😉
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole mikään sopuli
Ei oikein sytyttänyt
Kertoo paljon
Olin vain pelkkä pano .
Tai laivalle ...
Tämä ei käynyt hänelle .
2020
En tee samaa virhettä uudelleen )Tuosta tekstistäsi ei tule mieleen kyllä nainen vaan joku kokematon poikanen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuosta tekstistäsi ei tule mieleen kyllä nainen vaan joku kokematon poikanen.
Tai sit se on vaan tossukka muija
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nyt kannattaa oppia jo jotain. 😉
Hakee heitä trans miehiä,se olis oikein! Taiat olla se trans nainen!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hakee heitä trans miehiä,se olis oikein! Taiat olla se trans nainen!
Minusta et transua saa tekemälläkään
Puhu vaan lisää itsestäs - Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuosta tekstistäsi ei tule mieleen kyllä nainen vaan joku kokematon poikanen.
Kyllä vitun kokematon
Jolle on sattunu rikollisia ja muuta ihan paskaa seuraa seuran tarjoajiksi .
Sulla varmaan ollu kaikki aina ihanaa ja hyvin että voi kiusata muita !
Eli päättely meni päin vittua... - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä vitun kokematon
Jolle on sattunu rikollisia ja muuta ihan paskaa seuraa seuran tarjoajiksi .
Sulla varmaan ollu kaikki aina ihanaa ja hyvin että voi kiusata muita !
Eli päättely meni päin vittua...Satun lähinnä vihaamaan miehiä kun ”rikollisia” miehiä yrittänyt tunkeutua elämääni, joten olen kauimpana kyllä kiusaajista. Olen vaan oppinut vihaamaan miehiä ja olen siis mies, enkä olisi koskaan voinut ajatella että miehet yleensä voisivat antaa noin huonon kuvan itsestään.
- Anonyymi00011
Kukahan sitten J-mies lienee? Itekin olen miehenä naisystävän tarpeessa, Edes höpöteteltäis yhessä niitä näitä...
Jotenkin meillä sukset menee ristiin alvariinsa. Hän muutti seudun pääkaupunkiin. Mun autonsa teki pakit. Seuraavaan saantiin on monta mutkaa eessä.
On ehkä vain bussimatkoi edessä.
Sekin on tullut aatoksiin, että onkohan se kuuluisa Hungerlan Hulda mun seuraava tyttöystävä.
HH on siitä kuulu, että se seuraava tavataan vasta poutapilven päällä - jos kässäät! - Anonyymi00012
😥😥😥😥
- Anonyymi00013
Sanos muuta.Ei tämä kaipaus johda yhtään mihinkään
- Anonyymi00014
Minä kaipaan J-miestä ja mikään noista edellä olevista ei ollut sitten multa.
- Anonyymi00018
Varmaan aika monikin, kun niitä on Suomessa satojatuhansia. 😄
- Anonyymi00020
Eiks tää Jiiiiii kirjain oo vähän niinku provo tarkoituksel tehty S24. Jiii manit laittaa näit itse tänn, tai jollain o obsessio vaa tost kirjaimest.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Varmaan aika monikin, kun niitä on Suomessa satojatuhansia. 😄
Mutta eihän tällä palstalla ikävöidä kaikki J-alkuisia. Jokaisella on mielessä se yksi ja tietty J-mies. Ei tietenkään ole mahdotonta kaivata vaikka samaa ihmistä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eiks tää Jiiiiii kirjain oo vähän niinku provo tarkoituksel tehty S24. Jiii manit laittaa näit itse tänn, tai jollain o obsessio vaa tost kirjaimest.
Sittenhän kaikki muillekin kirjaimille tehdyt olisivat sitä. Vähemmän huomaavat kiinnittävät usein huomiota kirjaimiin vaikka se varsinainen tunniste on ujutettu muualle huomaamattomasti.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sittenhän kaikki muillekin kirjaimille tehdyt olisivat sitä. Vähemmän huomaavat kiinnittävät usein huomiota kirjaimiin vaikka se varsinainen tunniste on ujutettu muualle huomaamattomasti.
Noin puolet o Jiii Manin itensä kirjoottamii.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Noin puolet o Jiii Manin itensä kirjoottamii.
Mutta hän ei ole se mies, jota naiset kaipaa, sen voi sanoa jo suoraan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta hän ei ole se mies, jota naiset kaipaa, sen voi sanoa jo suoraan.
Ei tietty oo, mut suuri osa Jii kaipaajist o Jiiimanin kehittelemii mieilivitus naisia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tietty oo, mut suuri osa Jii kaipaajist o Jiiimanin kehittelemii mieilivitus naisia.
En minä ole j mies vaanM-nainen.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itseasiassa tämän J-manin motivaatio saattaa olla sotkea oikeita, naisilta tulevia J-mies viestejä, koska itse haluaisi olla naisen tilalla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Itseasiassa tämän J-manin motivaatio saattaa olla sotkea oikeita, naisilta tulevia J-mies viestejä, koska itse haluaisi olla naisen tilalla.
Osuit ytimeen, lähes kaik Jii aloituksist o provoja ja Jmanin itsensä skriivaamii.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Osuit ytimeen, lähes kaik Jii aloituksist o provoja ja Jmanin itsensä skriivaamii.
Onneksi kuitenkin menee läpi oikeita viestejäkin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onneksi kuitenkin menee läpi oikeita viestejäkin.
Kukkaan ei ota niit enää tosissaa. Oikeisii viestii vastailee vai se yksi Jman. Kandeeko siis enää ruokkiii sitä?
Ei siis kandee käyttää J kirjaint ennää. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kukkaan ei ota niit enää tosissaa. Oikeisii viestii vastailee vai se yksi Jman. Kandeeko siis enää ruokkiii sitä?
Ei siis kandee käyttää J kirjaint ennää.Taidat olla kateellinen J:lle? 😁
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taidat olla kateellinen J:lle? 😁
Miten voi ol, kade sille et aikuset immeiset skriivailee kirjaimen kans, vuos tolkul. Edes koko nimi ei, kerro tääl mittään ja silt nimmen sijaan käytetään pelkkää kirjaint.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei siis kandee käyttää J kirjaint ennää.Olet sinä kyllä kateellinen mies ja otat todella tressiä J-miehestä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olet sinä kyllä kateellinen mies ja otat todella tressiä J-miehestä.
Olenko nainen taikka mies, ni eippä välii.
Siun Jman o yl 65 vuotias kennenkä kaa sie tääl skriivailet. Siun aivot silt, haluu ajatella et skriivailet sen oman jiiiin kans.
E siis voi kadehtii Jmania ja teit. - Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Trolli olet joka paikassa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olenko nainen taikka mies, ni eippä välii.
Siun Jman o yl 65 vuotias kennenkä kaa sie tääl skriivailet. Siun aivot silt, haluu ajatella et skriivailet sen oman jiiiin kans.
E siis voi kadehtii Jmania ja teit.Niin olen ajatellutkin että se Jman on vanhempi kuin J-mies ja se todellakin kuullostaa pahalta ja rumalta.
- Anonyymi00042
Kukaan ei ole pysäyttämätön tässä maailmassa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tämä j-mies on kuulemma sercei (jan)nuorten tyttöjen auttaja!
- Anonyymi00017
on hyvä, minä kun vapaata aikaa niin saksalaisenkin ..juttujajos tasavirralla toimivia POWER MOSFET driver jouluvaloihinkin...
- Anonyymi00024
Oikea selvennys tulee sitten vasta kun selvenee 😁
- Anonyymi00026
Ehkä ei powermosetit ole ihan parhaita jouluvaloissa🤔 Niihin löytyy varmaan parempiakin vaihtoehtoja
j - Anonyymi00044
Sinä rysnyn kätyri et kuulu tänne suomeen varasteleen,nallet on saaneet kuulemma jalat alleen,samate jouluvalot ja palhon muuta,painele sinne mettään tai ilmoitan putinille! Sotaak olet paossa täällä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685