Miksi et pyydä minua treffeille?
Olen odottanut jo niin kauan...
Miksi kaikkia muita naisia pyydetään treffeille yms. Mutta minua ei ikinä.
Miksi et tee sitä
14
284
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
tunnettuja varmaan pyydetään, tuntemattomia taas ei
- Anonyymi00002
Ei oo rahaa🥹🤚
- Anonyymi00003
Ei kai treffeihin aina rahaa tarvitse, voi ulkoilla ja katsoa leffoja jne.
- Anonyymi00004
Mietippä mahtaisko sussa olla jotain vikaa kun joudut sitä vielä täälläkin itkemään
- Anonyymi00008
Niin sen täytyy olla. 🥺
Mikä vika sinun kaivatussasi on, kun et tee asialle mitään, kirjoittelet vain palstalle?
- Anonyymi00005
Mikset pyydä itse?
- Anonyymi00007
Koska minä en uskalla. 🥺
- Anonyymi00006
Minulle ei tulisi mieleenkään pyytää naista treffeille. Olen vaan liian arka puhumaan ja neuroottinen, niin ei siitä edes tulisi mitään.
- Anonyymi00009
olen varjo entisestä xd tuskin kelpaan kellekkään xd
- Anonyymi00010
Ei minun kanssa kukaan halua olla. 😢 Ainoastaan silloin, jos hän saa siitä kärsimyskorvauksen tai on jotain vailla. Esimerkiksi baarissa usein tullut pettymys, kun vastakkainen sukupuoli tulee samaan pöytään tai juttelemaan niin sitten selviää, että hän on juomaa vailla. 0 kokemusta siitä, että nainen tulisi jossain seuraani , koska hän pitää minusta tai olisin hänen mielestään kiva tai hyvännäköinen. Olen mielestäni kuitenkin ihan mukava mies ja ihan kohtalaisen näköinen.
- Anonyymi00012
Noooo ei kiinnosta
- Anonyymi00013
Siksi koska pihtaat.
- Anonyymi00014
Kaikki kun ei halua aloittaa sänkyhommilla. Saat mennäkin. ei ap.
- Anonyymi00015
Se tapahtuu kun lakkaat odottamasta. Vie itsesi treffeille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011953
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481146Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1711031- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?74692Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.329646- 23637