Olen kysynyt vaimoani kimppasseksiin useita kertoja.
Olemme juteltu vaimoni tulosta mukaan kahden miehen kanssa.
Viimein hän sanoi suostuvansa tietyin säännöin.
Saisimme panna häntä kimpassa ja jopa usein hyvältävkuulosti mutta......
Vaimoni ei halua useampaa miestä, voi ottaa rakastajan ja haluaa olla vapaasti myös tämän miehen kanssa.
Saan olla välillä mukana ja välillä vaimo panee vain rakastajan kanssa tämän kotona.
Vaimo valitsee miehen kenelle antaa seksiä.
Mies saa panna vaimoani halutessaan joko yksin tai kimpassa.
Minä saan välillä olla mukana mutta saan panna vaimoa miehen jälkeen halutessani.
Aika rankat säännöt mutta taidan suostua kun haluan myös nähdä kun vaimoa panee toinen mies.
Olen kysynyt
15
452
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Olen myös nussiessani vaimolleni kuiskinut että saat olla kiltti kaverilleni ja antaa ihanaa pilluasi samanlailla kuin annat minulle, eri kavereiden ihan nimeltä samalla fantasoiden ja kehun vaimo samalla, tunnen kuinka vaimoni kiima lisääntyy ja saa helpommin orkkuja. Vielä ei ole sanonut että antaisi kavereille mutta on ihanaa edes fantasoida.
- Anonyymi00005
Samoin myös vaimoni kanssa rakastellessa puhuttu vieraista miehistä.vaimo saa helpommin orgasmin ja minulla seisoo tosi kovana.
- Anonyymi00010
Vittu mikä hehettävä hymiö pelle. Delaa dorka.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samoin myös vaimoni kanssa rakastellessa puhuttu vieraista miehistä.vaimo saa helpommin orgasmin ja minulla seisoo tosi kovana.
Täällä odottaa vieraan iso kulli tilaisuutta! M.55
Mieti nyt hyvä mies.
- Anonyymi00002
Pitää myöntää että että itselleni on tullut bi seksiin kokeilu haluja niin että saisin samaan aikaan nauttia kaverista vaimoni kanssa.
- Anonyymi00011
Hyi saatana taas tuo porsas tyrkyllö.
- Anonyymi00016
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pitää myöntää että että itselleni on tullut bi seksiin kokeilu haluja niin että saisin samaan aikaan nauttia kaverista vaimoni kanssa.
Voit nuolla vaimosi klittaa, kun panen isolla kyrvällä takaa ja purkutan siemenet vaimoosi ja sitten voit lipittää pillua. M.55
- Anonyymi00003
Typerä
- Anonyymi00004
Mitäs olet.
- Anonyymi00012
Mitäs sikailet.
- Anonyymi00009
Diipa daapa
- Anonyymi00013
hönö
- Anonyymi00014
Täällä vaimollesi hyvä ja luotettava isolla varustettu mies, joka tyydyttää vaimon ja itseni. M.55
- Anonyymi00017
Kun itse kysyin vaimoltani kimppaseksistä niin vaimoni sanoi ettei ole valmis siihen että minä panisin toista naista.
Kysyin mitä mieltä hän olisi jos toinen olisi mies ja kimpassa pantaisiin häntä?
Vaimo kysyi olenko tosissani?
Kerroin olevani tosissaan ja vaimoni suostui kimppaan ja sain luvan valita miehen hänelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901766
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40941- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te53578Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556- 21547