Petät ilman omantunnon pistosta.
Luulitko, etten saa tietää?
Et edes vaivautunut salaa sitä!
Liikuit toisen kanssa ja halasit ja hempeilit kadulla toisen kanssa. Tajuatko miten nöyryttävää oli töissä kuulla, että sinut oltiin nähty. Minulle väitit rakastavasi ja että perinnön takia et halua julkisesti minun kanssani liikkua.
Petät silmin kirkkain ja valehtelet.
11
189
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Joopa joo, jorinaa taas ..
- Anonyymi00004
Ei ole! Se on pettämistä. Halaa ja hempeilee toisen kanssa. Ihmisellä, jolla on rahaa ja omaisuutta. Hän voi jättää täysin ilman perintöä tekemällä testamentin. Hänellä on oikeus päättää hyväksyykö hän, että ihminen valitsee väärän ihmisen ja alkaa suhteeseen! Todellakin on. Miksi joku haluaa, että väärä ihminen hyötyy, kun hän kuolee ja pääsee osaksi perintöä avioliiton avulla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole! Se on pettämistä. Halaa ja hempeilee toisen kanssa. Ihmisellä, jolla on rahaa ja omaisuutta. Hän voi jättää täysin ilman perintöä tekemällä testamentin. Hänellä on oikeus päättää hyväksyykö hän, että ihminen valitsee väärän ihmisen ja alkaa suhteeseen! Todellakin on. Miksi joku haluaa, että väärä ihminen hyötyy, kun hän kuolee ja pääsee osaksi perintöä avioliiton avulla.
Ei aviopuoliso peri ellei ole sellaista testamenttia. Lapset on perijöitä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aviopuoliso perii, avopuoliso ei peri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lapsia voi manipuloida.Mitä kiltimpää esittää sen paremmat mahdollisuudet perintöön.Lapsethan tykkää kiltin oloisista ,käyttäytyvistä vanhemmista.
- Anonyymi00002
Minua ei kiinnosta sinun perintö, mutta sinua kiinnostaa. Sanoit, että hän ei hyväksy meidän suhdetta ja jättää sinut ilman perintöä. Sekin taisi olla valhe kuten kaikki mitä olet puhunut. Rahasta on ollut koko ajan kyse. Minulla EI ole rahaa ja omaisuutta yhtään. Minä asun vain vuokralla. Toisella on rahaa ja omistaa talon. Siksi sinä liikut toisen kanssa ja halasit ja hempeilit. Olet vain onnenonkija ja rakkaushuijari. Sinun kiinnostus minua kohtaan lopahti, kun tajusit, etten ikinä tule perimään kunnon perintöä vaan vain jokusen satasen.
- Anonyymi00003
No sehän on sitten vaan hyvä jos pääsi ahneesta eroon eikö? Antaa mennä.
- Anonyymi00005
Joo, psykopaateista on sellainen yleinen ohje, että kun tapaat sellaisen, juokse.
- Anonyymi00008
Entä jos psykopaatti kohtaa psykopaatin kaksi naista ja yksi yhteinen tekijä?Kumpi juoksee?
- Anonyymi00009
Lääkärit ja hoitajat on yleensä psykopaatteja koska he pystyy kohtaamaan raakaa lihaa ,verta,suolenpätkiä ja siltikkin toimimaan.Lasten lääkärit on kaikkein psykopaattisimpia sillä lapsen kipu ja haavat empaattisesta tuntuu itsessään ja näin lamaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lääkärit ja hoitajat on yleensä psykopaatteja koska he pystyy kohtaamaan raakaa lihaa ,verta,suolenpätkiä ja siltikkin toimimaan.Lasten lääkärit on kaikkein psykopaattisimpia sillä lapsen kipu ja haavat empaattisesta tuntuu itsessään ja näin lamaa.
En ottaisi lääkäriä puolisokseni ellen itse olisi sellainen.Eron sattuessa statuksella lääkäri saadaan duunari näyttämään aika mitättömältä lasten hoitajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791259
- 751073
- 96947
- 48793
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81688Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40683IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626- 28625
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609