Anaalisessio isoilla tapeilla

Anonyymi-ap

Oli taas aivan mahtava nautinto ratsastaa isoilla anaalitapeilla . Isoimmat mitkä
käytän on noin 11 cm halkaisija joka venyttää ja on täyteläinen nautinto. Vielä ennen nukkumaanmenoa täytyy runkkaa posliini kullia ja laukaista spermat .
M 64 CD 💃

9

115

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuinka kaun olet harrastanut, tavoitteellisesti, että olet päässyt 11 cm:iin. Ja kuinka kauan on yksi sessio kerrallaan kestänyt?
      Itse olen huomannut, että venyminen tapahtuu todella hitaasti. Pitäisi varmaan kyllä tehdä useimmin.
      T. 7cm

• Anonyymi00004

Moi T cm . Noin 10 vuotta olen tätä harrastanut , suunnilleen kaksi kertaa viikossa. Session kesto noin 0,5 - 1 tunti . Itse aloitin myös pienemmillä tapeilla ja dildoilla , mutta vähitellen siiryin isompiin. Rentoudut ja käytät reilusti liukuainetta ja aikaa kun istut tapin päälle niin pääset nauttimaan isoimmista tapeista , on mahtava tunne kun iso dildo tai tappi liukuu sisään. Jatka vaan harjoitukset ja nauti 👍
        M 64 CD 💃

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Moi T cm . Noin 10 vuotta olen tätä harrastanut , suunnilleen kaksi kertaa viikossa. Session kesto noin 0,5 - 1 tunti . Itse aloitin myös pienemmillä tapeilla ja dildoilla , mutta vähitellen siiryin isompiin. Rentoudut ja käytät reilusti liukuainetta ja aikaa kun istut tapin päälle niin pääset nauttimaan isoimmista tapeista , on mahtava tunne kun iso dildo tai tappi liukuu sisään. Jatka vaan harjoitukset ja nauti 👍
        M 64 CD 💃

Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

M 64 CD 💃

Kiitos. Jotakuinkin noin olen toiminut. Ei taida olla oikotietä.
        T. 7cm

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

Katos emakolla on suuret luulot itsestään. Mitäs jos menisit takas sinne mistä tulit röhkimään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kiitos. Jotakuinkin noin olen toiminut. Ei taida olla oikotietä.
        T. 7cm

T 7cm. Sellainen ilmalla täytettävä tappi on myös nautinto käyttää, kun sen koko voi säätää, venyttää mukavasti ja antaa täyteläisen tunteen, suosittelen . Apilavaseliiniä käytän myös liukastusaineena , se keltainen purkki mikä löytyy ruokakaupoissa , oikein hyvä tuote anaali lelujen kanssa .
        Nautinnollisia hetkiä toivotan.
        M 64 CD 💃

• Anonyymi00002

Typerää.

• Anonyymi00003

Ethän sä muuta osaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ethän sä muuta osaa.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      896
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      734
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      731
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      45
      628
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      521
    Aihe