Oli taas aivan mahtava nautinto ratsastaa isoilla anaalitapeilla . Isoimmat mitkä
käytän on noin 11 cm halkaisija joka venyttää ja on täyteläinen nautinto. Vielä ennen nukkumaanmenoa täytyy runkkaa posliini kullia ja laukaista spermat .
M 64 CD 💃
Anaalisessio isoilla tapeilla
9
115
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kuinka kaun olet harrastanut, tavoitteellisesti, että olet päässyt 11 cm:iin. Ja kuinka kauan on yksi sessio kerrallaan kestänyt?
Itse olen huomannut, että venyminen tapahtuu todella hitaasti. Pitäisi varmaan kyllä tehdä useimmin.
T. 7cm- Anonyymi00004
Moi T cm . Noin 10 vuotta olen tätä harrastanut , suunnilleen kaksi kertaa viikossa. Session kesto noin 0,5 - 1 tunti . Itse aloitin myös pienemmillä tapeilla ja dildoilla , mutta vähitellen siiryin isompiin. Rentoudut ja käytät reilusti liukuainetta ja aikaa kun istut tapin päälle niin pääset nauttimaan isoimmista tapeista , on mahtava tunne kun iso dildo tai tappi liukuu sisään. Jatka vaan harjoitukset ja nauti 👍
M 64 CD 💃 - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Moi T cm . Noin 10 vuotta olen tätä harrastanut , suunnilleen kaksi kertaa viikossa. Session kesto noin 0,5 - 1 tunti . Itse aloitin myös pienemmillä tapeilla ja dildoilla , mutta vähitellen siiryin isompiin. Rentoudut ja käytät reilusti liukuainetta ja aikaa kun istut tapin päälle niin pääset nauttimaan isoimmista tapeista , on mahtava tunne kun iso dildo tai tappi liukuu sisään. Jatka vaan harjoitukset ja nauti 👍
M 64 CD 💃Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
M 64 CD 💃Kiitos. Jotakuinkin noin olen toiminut. Ei taida olla oikotietä.
T. 7cm - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
Katos emakolla on suuret luulot itsestään. Mitäs jos menisit takas sinne mistä tulit röhkimään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiitos. Jotakuinkin noin olen toiminut. Ei taida olla oikotietä.
T. 7cmT 7cm. Sellainen ilmalla täytettävä tappi on myös nautinto käyttää, kun sen koko voi säätää, venyttää mukavasti ja antaa täyteläisen tunteen, suosittelen . Apilavaseliiniä käytän myös liukastusaineena , se keltainen purkki mikä löytyy ruokakaupoissa , oikein hyvä tuote anaali lelujen kanssa .
Nautinnollisia hetkiä toivotan.
M 64 CD 💃
- Anonyymi00002
Typerää.
- Anonyymi00003
Ethän sä muuta osaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ethän sä muuta osaa.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161896
- 81734
- 57731
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?45628- 46613
- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71546Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35525- 26521