Voi se olla Jumalan puhutteluakin, mutta on sillä parempikin merkitys.
Armon sade tuoreuttaa rutikuivan maan. Samalla Suomessakin aika lähelle maan pintaa nousseet raskasmetallit painuvat syvemmälle, neutraloituvat.
Rankkasateita tulossa
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Asiaan liittyvä linkki,
https://yle.fi/a/74-20235992 - Anonyymi00002
Jumalan runsas armo,
https://www.youtube.com/watch?v=OFg9yS0919E
Tällä sanomalla on yhteys Perhoon, - Anonyymi00003
Vedestä onkin ollut pula jopa niin vettä vesivoima tuottanut ennätyksellinen vähän sähköä. Sadojen suhteen kuivuus ei kuitenkaan ole haitannut, ei Jumala ole niin rankaissut veden vähyydellä. Vain vesisähkön tuotanto on ollut nihkeää.
Vaikkakaan ei veden määrä ole yhtään sen vähäisempi, koska veden määrä maapallolla on vakio. Ei sitä tule mistään lisää eikä varsinaisesti häviä mihinkään, se vain muuttaa muotoaan tai sekoittuu johonkin muuhun aineeseen.
Kun evoluutio sattumalta tuotti veden maapallolle, ei se ole sitä enää tehnyt lisää. Onneksi sitä kokonaismääräisesti riittävästi vaikka paikallisia puutteita voikin esiintyä ja joskus jopa olla vähän liikaakin hetkellisesti jossain.
Kyllä sattumakin joskus onnistuu, ei siltä kaikki mene aina pieleen. - Anonyymi00004
Keuruun seurat
- Anonyymi00005
Forecan mukaan, Keuruulla on ihan hyvä sää ehtoolliskirkkoon asti, sitten alkaa satamaan ja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522