Podetko huonoa omatuntoa jostain?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
En pode. En ole käytäytynyt/kohdellut huonosti.
- Anonyymi00002
Mä oon käyttäytynyt huonosti mut anteeksi en koskaan pyydä vaan nainen saa pyytää! mieheltä
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä oon käyttäytynyt huonosti mut anteeksi en koskaan pyydä vaan nainen saa pyytää! mieheltä
Ei mies kirjoittaisi tuollaisia. Mies kantaisi vastuunsa tekemisistään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En koskaan pyydä anteeksi. Sai mitä ansaitsi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Trollihan se on.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
niin jotkut yrittää keinolla millä tahansa pilata jonkun elämän ja sitten uhriutuvat
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Trollihan se on.
Totta tuokin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä sä oot joku alle 25 vee lapsi
Jolle ei oo opetettu vastuunkantoa kotona !.
Sellaiset ellää kostossel ja muille vastaaville typeryyksille.
Mutta jos sä oot iältäsi jo aikuikuinen
Pitää käyttäytyä hyvin.
Eikä mennä tämän ajan perisyntiin vastuuttumuutee mukaan .
Politiikot ei kanna sanoistasi tai teoistaan vastuuta
Nii. Miten kansa sen sitten tekisi... - Anonyymi00022
Poden, en ollut kaukaa viisas ja siksi olen viimeiset 10 vuotta työttömänä ennen eläkkeelle pääsyä? En pelannut korttejani oikein, alistuin kohtalooni tavallaan. Oletus, Burn outin olisin voinut toisellakin tapaa hoitaa kuin olemalla asiasta hiljaa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Poden, en ollut kaukaa viisas ja siksi olen viimeiset 10 vuotta työttömänä ennen eläkkeelle pääsyä? En pelannut korttejani oikein, alistuin kohtalooni tavallaan. Oletus, Burn outin olisin voinut toisellakin tapaa hoitaa kuin olemalla asiasta hiljaa?
Etkö tee mitään töitä? Alan vaihto tms.?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Työn tekeminen on harraastus ja elämäntapa. Näin se on mennyt aina.
- Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ikä on este työllistymiselle. 60+ ikäinen ei kelpaa työmarkkinoille, ymmärrän sen, että nuoria on suosittava työllistämisessä, koska he ovat tulevaisuus. Työttömiä on paljon enemmän kuin töitä olis tarjolla. Siinä suurin syy suurelle työttömien määrälle.
- Anonyymi00003
En pode ja anteeksi olen pyytänyt kun olen käyttäynyt huonosti.
- Anonyymi00010
en ole pystynyt vapautumaan kunnolla tässä elämässä kun viimeksi alle 12 v
- Anonyymi00019
Mitä sinulle silloin tapahtui?
- Anonyymi00011
olen niin pahasti traumoissani
- Anonyymi00014
Mihin ne traumat liittyy?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mihin ne traumat liittyy?
lapsuuteen ja nuoruuteen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
lapsuuteen ja nuoruuteen.
Luotatko sinun häneen?
- Anonyymi00023
Ei välttämättä koske sinua, eikä ole tarkoitus väheksyä kokemaasi.
Haluan silti sanoa, että sinne trauma kin taakse on joskus helpompi mennä kuin tunnustaa, miten ihmisiä kohtelee. Jotkut kun löytävät sanan toiminnalleen, jäävät siihen ikään kuin jumiin, sen sijaan että työstäisivät sitä traumaa. On olemassa tietysti erilaisia ja eri asteisia traumoja. On kuitenkin tärkeää työstää asioita ammattilaisen avulla, eikä esimerkiksi osaamattomien tai internetin ohjeiden mukaan
Tosiasiat on hyvä ensin tunnustaa, että mikä on traumaa ja mikä jotain muuta. - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei välttämättä koske sinua, eikä ole tarkoitus väheksyä kokemaasi.
Haluan silti sanoa, että sinne trauma kin taakse on joskus helpompi mennä kuin tunnustaa, miten ihmisiä kohtelee. Jotkut kun löytävät sanan toiminnalleen, jäävät siihen ikään kuin jumiin, sen sijaan että työstäisivät sitä traumaa. On olemassa tietysti erilaisia ja eri asteisia traumoja. On kuitenkin tärkeää työstää asioita ammattilaisen avulla, eikä esimerkiksi osaamattomien tai internetin ohjeiden mukaan
Tosiasiat on hyvä ensin tunnustaa, että mikä on traumaa ja mikä jotain muuta.Aivan helvetin oivaltava kommentti. Kiitos.
- Anonyymi00012
keskusteleminen on vaikeaa ja ihmiset ylipäätään
- Anonyymi00015
Eli podet, mutta et pysty keskustelemaan?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eli podet, mutta et pysty keskustelemaan?
pystyn varmasti puhumaan oikean ihmisen kanssa sellaista en ole vielä tänä päivänä löytänyt.
- Anonyymi00013
Tavallaan joo. Ujominä poistui häkeltyneenä paikalta. Annoin kylmän ja tunteettoman kuvan vaikka olin ihastunut.
- Anonyymi00016
Tapahtuiko se vai kerran?
Sehän on silloin pinkki juttu? - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tapahtuiko se vai kerran?
Sehän on silloin pinkki juttu?pikku
- Anonyymi00024
Täs on sun pysäkki,tähän sä jäät,mun on aika olla se kuka mä oon,ilman häpeää.
Sanat:Erika vikman- Anonyymi00026
Miten hän aiheutti sinulle häpeää?
Eikös häpeä synny itsessä, ei toisen aiheuttamana? Jos jonkun sanat saavat häpeän nousemaan, niin silloinhan se jollain tavalla kolahtaa. Jos ei kolahda niin ihminen ei reagoi tai ei reagoi tunteella. - Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miten hän aiheutti sinulle häpeää?
Eikös häpeä synny itsessä, ei toisen aiheuttamana? Jos jonkun sanat saavat häpeän nousemaan, niin silloinhan se jollain tavalla kolahtaa. Jos ei kolahda niin ihminen ei reagoi tai ei reagoi tunteella.Juuri noin se on stalkkerinkin tapauksessa, ettei hän koskaan kolahtanut minulle millään tavalla!
- Anonyymi00027
En hymyillyt hänelle vaikka hän hymyili minulle.
- Anonyymi00028
En pode.
- Anonyymi00029
Ehkä pelkuruuteni on saanut minut hämilleen, mutta toisaalta lohdutan itseäni sillä, että tuskin lopputulos olisi ollut silloin eri vaikka olisin mitä sanonut.
- Anonyymi00033
Mitä sitten sanoit ja miksi noin ajattelet?
- Anonyymi00035
Se jää mysteeriksi, mutta on se mahdollista.
- Anonyymi00037
Olet aivan oikeassa! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä itseäni todella paljon nuoremman henkilön kanssa! Aika outoa, että silti jatkoit kyttäämistä, vaikka en sanonut sinulle koskaan mitään!
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä itseäni todella paljon nuoremman henkilön kanssa! Aika outoa, että silti jatkoit kyttäämistä, vaikka en sanonut sinulle koskaan mitään!
Kuules, en koskaan voisi harkita suhdetta lähes äitini ikäisen kanssa!
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitä sitten sanoit ja miksi noin ajattelet?
En kommentoi.
- Anonyymi00034
Poden huonoa omaatuntoa siitä, etten sanonut stalkkerille suoria sanoja siitä, etten pidä hänestä, enkä hänen stalkkaamisestaan! Tiedän tasan tarkkaan miksi hän jatkoi stalkkaamista, mutta koska kaikki on jatkunut jo aivan liian kauan, en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan! Kyse on yli kymmenestä vuodesta ja jos hän ei itse ymmärrä sitä, miksi en pidä hänestä edes ystävänä, se on vain ja ainoastaan hänen ongelmansa! Nyt ollaan kohta siinä pisteessä että tietoa lähtee eteenpäin, koska alan olla ihan loppu stalkkaajan toimintaan! Näen painajaisia ja ovesta ulos lähteminen on yhä vaikeaa! Hän on tehnyt elämästäni helvettiä jo monen vuoden ajan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661