Jatkuvasti uhoten Venäjää vastaan, saattaen Suomen kansaa todelliseen vaaraan.
https://m.youtube.com/watch?v=NG_gg1dMzA4
Alex Stubb aiheuttaa vakavan vaaran Suomelle!
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ymmärtääkö ihmiset???
- Anonyymi00002
Ihmiset ymmärtävät että venäjä on ihmiskunnan suurin uhka. Russorealismi on siis ihan paikallaan.
- Anonyymi00003
Onhan se selvääkin selvempi asia, ettei mikään muu valtio kuin Venäjä ole meille uhka ja se uhka on ollut jäytävänä aina ja nyt kun olemme siitä paskasta irtautuneet kunnolla ja liittyneet muuhun maailmaan ja Natoon, niin tilanteemme on huomattavasti turvallisempi.
- Anonyymi00004
Kannattaako nukkuvaa karhua härnätä. Jotenkin vielä muistan viime kerran kun lyötiin päätämme karjalan mäntyyn. Aleks on vain niin nuori.
- Anonyymi00005
On ne putinistit vaan hauskoja. Nauttivat kun saavat halveerata oman maansa valtionjohtoa. Valveutunut suomalainen kyllä ymmärtää mitä nämä ajavat takaa.
- Anonyymi00006
Sait viestiin putinin mutta persu jäi puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460