Kiinnostaa, että kuinka moni mies on maistanut omaa spermaansa tietääkseen miltä se maistuu kumppanin suussa? Minä ainakin olen 🙋♂️
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Aika usein kun runkkaan ni laitan proteiinit taltteen omaan suuhun kädeltä.
- Anonyymi00002UUSI
Tottakai. Viimeisestä kerrasta on tosin aikaa. Mutta mulla on käsitys, että maistuu ihan erillaiselle kuin jonkin toisen. Samaa koskee naisia, että oma maistuu ihan erilaiselle kuin oma. Mutta harvalla kestää kantti antaa samaa sukupuolta olevan koskea itseään tai itse koskea. En tiedä omaa sukupuolta olevien kantaa, netissä saa puhua päänsä puhki, mutta tiedän naisten keskustelleen asiasta ilman sen kummempaa oikeaa toimintaa.
- Anonyymi00003UUSI
Aika monet naiset on sitä niellyt, eikä kukaan ole sanonut pahalta maistuvaksi. Hyvää on!
- Anonyymi00004UUSI
Useimmiten kun runkkaan, laukaisen spermat lautaselle minkä nuolen puhtaaksi. Ihan hyvän makuista, ei kannata heittää hukkaan näin hyvää ainetta.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00005UUSI
aina kun olen yksin,mulla on kaveri joka nautti siitä että kunlähesty lähetys nousee pystyyn ja saanko tulla ,jo annatulla saan aina kunnon ruiskeeten voi moitta kaikki nieluun jat pitkin kasvoja
- Anonyymi00006UUSI
Olen maistanut omaani ja pari kertaa toisten. Tekis mieli maistaa turistin joka yli 65v mieheltä tulis Uudessakaupungissa... M.
- Anonyymi00007UUSI
Mä nuolen aina omat spermani rouvan pillusta ja kun hän ottaa suihin, hän tulee suutelemaan spermat suussaan ja valutta osan niistä minulle, loput hän nielee itse. Pillun nuolemisen jälkeen hän haluaa suudella ja maistaa oman pillunsa mun huuliltani.
Ihanaa molemmin päin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011192
- 78659
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110607Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34584Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 44542
- 77540
- 66508
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468