Kiinnostaa, että kuinka moni mies on maistanut omaa spermaansa tietääkseen miltä se maistuu kumppanin suussa? Minä ainakin olen 🙋♂️
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Aika usein kun runkkaan ni laitan proteiinit taltteen omaan suuhun kädeltä.
- Anonyymi00002
Tottakai. Viimeisestä kerrasta on tosin aikaa. Mutta mulla on käsitys, että maistuu ihan erillaiselle kuin jonkin toisen. Samaa koskee naisia, että oma maistuu ihan erilaiselle kuin oma. Mutta harvalla kestää kantti antaa samaa sukupuolta olevan koskea itseään tai itse koskea. En tiedä omaa sukupuolta olevien kantaa, netissä saa puhua päänsä puhki, mutta tiedän naisten keskustelleen asiasta ilman sen kummempaa oikeaa toimintaa.
- Anonyymi00003
Aika monet naiset on sitä niellyt, eikä kukaan ole sanonut pahalta maistuvaksi. Hyvää on!
- Anonyymi00004
Useimmiten kun runkkaan, laukaisen spermat lautaselle minkä nuolen puhtaaksi. Ihan hyvän makuista, ei kannata heittää hukkaan näin hyvää ainetta.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00005
aina kun olen yksin,mulla on kaveri joka nautti siitä että kunlähesty lähetys nousee pystyyn ja saanko tulla ,jo annatulla saan aina kunnon ruiskeeten voi moitta kaikki nieluun jat pitkin kasvoja
- Anonyymi00006
Olen maistanut omaani ja pari kertaa toisten. Tekis mieli maistaa turistin joka yli 65v mieheltä tulis Uudessakaupungissa... M.
- Anonyymi00007
Mä nuolen aina omat spermani rouvan pillusta ja kun hän ottaa suihin, hän tulee suutelemaan spermat suussaan ja valutta osan niistä minulle, loput hän nielee itse. Pillun nuolemisen jälkeen hän haluaa suudella ja maistaa oman pillunsa mun huuliltani.
Ihanaa molemmin päin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5841221- 76883
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.273678- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189643Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta127593Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496