Polvistuminen, fellaatio ja valta-asema

Anonyymi-ap

Kuten aiemminkin, olen sitä mieltä, ettei sukupuolelle saa antaa enempää merkitystä kuin sille kuuluu.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2de81506-bf4a-4579-989b-a1db4210f792

Meriläisen kanssa olen samaa mieltä siitä, ettei naisen aina anneta haluta seksiä niin voimakkaasti kuin miehen. Minähän en ole sellaisista "kielloista" koskaan mitään piitannut, mutta tunnistan Meriläisen nimeämän kaksoisstandardin.

Haluaisin kuitenkin kommentoida kriittisesti tapaa, jolla Meriläinen rinnastaa vääränlaisen vallankäytön ja fellaation:

"Meriläinen ja Pakkanen keskustelevat jaksossa myös valtaan pyrkien (sic) tai vallassa olevien naisten seksualisoinnista.

– Sen tarkoitus ei ole todellakaan kunnioittaa tai ihailla, vaan halutaan pudottaa nainen polvilleen miehen eteen ottamaan suihin, Meriläinen sanoo."

Vääränlainen vallankäyttö on väärin. Jokaisen vapaata tahtoa tulee kunnioittaa.

Fellaatiossa sen sijaan naisen "alempana oleminen" ja miehen "edessä" oleminen ovat anatomisista syistä johtuvia välttämättömyyksiä, sillä emme voi mitään sille, että miehen penis on hänen vartalonsa etupuolella ja että naisen on siihen yltääkseen madallettava päänsä sijaintia. Samantekevää lienee, onko nainen polvillaan, risti-istunnassa vai kyykyssä, joten käsite "polvistuminen" ei sinänsä fellaatiosta puhuttaessa viittaa alisteiseen valta-asemaan vaan siihen, että täysi-ikäisen naisen seistessä miehen edessä miehen penis on naisen suuta alempana.

No, tähän on poikkeuksia. Fellaatiossa nainen voi olla myös miehen yllä tai takana, mutta emme käsittele niitä tapauksia nyt tässä.

Pointti on kuitenkin se, että en pidä fellaation rinnastamisesta vallankäytön kohteena olemiseen. Sille ei mielestäni ole perusteita. Vielä vähemmän pidän siitä, että "polvistuminen" fellaation yhteydessä nähdään tarkoitushakuisesti jonain muuna kuin naisen asennon mukauttamisena sellaiseksi, että penis on naisen suun kohdalla.

Minulla on muuten puutarhan hoitoon tarkoitettu pienehkö polvipehmustelevy yöpöydän kaapissa. Polvillaan olemisessa ikävintä eivät ole kuvitelmat alisteisesta valta-asetelmasta vaan polviin kohdistuva paine, jos polvet ovat kovaa lattiaa vasten.

🦄

12

94

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyi S**tana! Ei H*lvetti! Erehdyin katsomaan tuon kuvan, nyt pitää oksentaa monta päivää putkeen.

• Anonyymi00002

Raportoin kommenttisi.

Sinulla ei ole oikeutta kiusata Meriläistä.

🦄

• Anonyymi00004

Nyt selvisi mihin oman ikäiset naiset on piiloutunut. Luulen niitä 70v eläkeläisiksi. Työkaverit luulivat minua vasta 35-vuotiaaksi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Raportoin kommenttisi.

Sinulla ei ole oikeutta kiusata Meriläistä.

🦄

Sinun koko aloituksesi otsikkoa myöten on erittäin inhottavaa ja sairasta saastaa alusta loppuun. Sinä saat kirjoittaa mitä tahansa saastaa täysin vaapaasti ilman mitään kontrollia, ja muiden pitäisi vaan seurata vierestä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinun koko aloituksesi otsikkoa myöten on erittäin inhottavaa ja sairasta saastaa alusta loppuun. Sinä saat kirjoittaa mitä tahansa saastaa täysin vaapaasti ilman mitään kontrollia, ja muiden pitäisi vaan seurata vierestä.

Mikä siinä on inhottavaa tai sairasta? 😄 Asiallinen teksti.

🦄

• Anonyymi00003

Polvipehmusteet on hyvä keksintö muutenkin :). Kyllä varmasti pärstäkertoimella on väliä kenet valitaan duuniin ja kenet ei. Eli munhan pitäis olla duunissa automaattisesti tällä logiikalla 🙃.

Toisaalta jos esimies on mies kuten ne vissiin useimmiten on, ne saattaa pitää mua "haa-reminsa" uhkana että veisin sen naiset. Haa-remi on tässä asiayhteydessä esimiehen itselleen muodostama kupla minkä puhkeamista hän pelkää. Siis vaikkei hänellä olisi minkäänlaista konkreettista sutinaa alaistensa kanssa.

Haa-remiajattelu saattaa olla alitajuista, tiedostamatonta toimintaa ja ehkä geneettistä. Esimiesasemassa olevat ovat enimmäkseen ahneita, itsekkäitä ja häikäilemättömiä. Ne tekevät kaikkensa säilyttääkseen ja haaliakseen yhä lisää ja lisää mainetta ja mammonaa. -💊-.

• Anonyymi00005

Jos mies on vastaanottavassa asemassa ja on muuten passiivinen niin sehän on melkein kuin naisen mieheen kohdistunut hyökkäys, "r**skaus". Mies voi rehennellä ja hihkaista: Kattokaa! Ilman käsiä!"

Eli vitsi piilee siinä että se ois olevinaan jotenkin haastavaa ilman että mies käyttää käsiään, ikään kuin rinnastettavissa polkupyörän ajeluun ilman käsiä. Jännämiehen vitsi = Ilman käsiä vai? Oota mä haen kirveen 😄. Creep. Duplass ☝👌. -💊-.

• Anonyymi00006

Valitettavasti kuulostat niin kemiallisesti sekavoittuneelta, etten koe järkevänä valintana vastata sinulle. Korjaathan, jos tulkitsin väärin.

🦄

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos mies on vastaanottavassa asemassa ja on muuten passiivinen niin sehän on melkein kuin naisen mieheen kohdistunut hyökkäys, "r**skaus". Mies voi rehennellä ja hihkaista: Kattokaa! Ilman käsiä!"

Eli vitsi piilee siinä että se ois olevinaan jotenkin haastavaa ilman että mies käyttää käsiään, ikään kuin rinnastettavissa polkupyörän ajeluun ilman käsiä. Jännämiehen vitsi = Ilman käsiä vai? Oota mä haen kirveen 😄. Creep. Duplass ☝👌. -💊-.

Ei, ei polvipehmusteita. Roosa aiheuttaa kaaosta.

Tunnistan haaremiajattelun, olen nähnyt sitä.
        Mies haluaa omistaa.

Kasvoin poika ja miesporukassa ja ne vitsaili
        (sen ajan trendi, avoin sovinismi) naisen nylkemisellä jne.
        Ilman käsiä vitsit, siitä onkin aikaa.
        (laittaa korvatulpat takaisin)

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Valitettavasti kuulostat niin kemiallisesti sekavoittuneelta, etten koe järkevänä valintana vastata sinulle. Korjaathan, jos tulkitsin väärin.

🦄

Tänä viikonloppuna mulla pysyy korkki kiinni. No jos vitamiinit lasketaan niin sitten. Kemiaa meidän kehoissa on muutenkin jo ihan luonnostaan. Voi toki ilmetä poikkeavuuksia. Sanoisin että vain lääketieteellisin testein ne saataisiin selville. Kävisin ottamassa verenkuvani jos niiden hinta olisi kohtuullinen. -💊-.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei, ei polvipehmusteita. Roosa aiheuttaa kaaosta.

Tunnistan haaremiajattelun, olen nähnyt sitä.
        Mies haluaa omistaa.

Kasvoin poika ja miesporukassa ja ne vitsaili
        (sen ajan trendi, avoin sovinismi) naisen nylkemisellä jne.
        Ilman käsiä vitsit, siitä onkin aikaa.
        (laittaa korvatulpat takaisin)

Kyllä, mies haluaa olla Jumala 🛐. Jumalkompleksi näkyy vahvimmin niissä ketkä esittää olevansa koviksia ja hakee muiden huomiota. Mitä enemmän tuo itseään julki että minäpä osaan tämän ja tuon, sitä epävarmempia sellaiset ressukat ovat. Ylikompensaatiota, sanoisin. Monet lankeavat ansaan eli se on silti toimiva strategia niille keille se sopii, kun eivät pärjää rehellisessä pelissä. -💊-.

• Anonyymi00007

Ei, ei, ei

En kestä Roosa Meriläistä katsottuna enkä kuultuna. Puheen sisältö, ei.

Haastattelijalla on waltava r- vika. Miksi sitä ei ole korjattu koulussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe