Vaikka onkin suht lämmintä vielä niin pitäisi asennuttaa -99 td voyageriin ennen lumia moottorinlämmitin. Tarjous oli sisähaaroittimella asennettuna 480€. Onko muilla kokemuksia paketin hinnasta. Himppasen tuntui kalliilta mutta onkohan näin?
Lohkolämmitin asennusta
6
1221
Vastaukset
- Voyageriin
Onko minkä liikkeen hinta?Itsellänikin ois sama operaatio ennen talvea.
- Halvemmaksi
tulee kun itse asennuttaa, eikä ole vaikea urakka. Paketti johtoineen taisi olla jotain 250 euron luokkaa. Sopivia koloja kyllä koneenkyljestä löytyy kolmekin, että sujauta vaikka keskimmäiseen ja helpoin sisäpistokkeelle vienti taisi olla kuskinpuolelta. Jos vähänkään on remppa miehen vikaa niin rohkeasti asennuttelemaan.
- GVD00
Vaikuttaa Autokeskuksen hinnalta. DEFA sisähaaroituksella maksoi e360 asennettuna laadukkaassa, mutta ei-merkkikorjaamossa vuosi sitten. Ja jos osaaa, tulee itse tehden vieläkin halvemmaksi.
- jääpuikko
Erään varaosaliikkeen Karjaalta. Heillä on asennus-,rengas-,ilmastointihuolto/asennuspalveluita.
Calixilla ei tietääkseni edes ole lämppäriä tähän malliin, joten hinta oli Defan. Tuo Defan lämmitinhän laitetaan letkun väliin.
Kyllähän sitä remonttia on paljon tullut tehtyä ja sen itsekkin meinasin sinne laittaa, mutta laiskotti. Ajattelin että ei se paljon voi maksaa tuollainen homma teetettynäkään mutta mutta..
Tuon paketin hinta Lohjalta oli muuten ilman asennusta n. 300€. - GVD00
jääpuikko kirjoitti:
Erään varaosaliikkeen Karjaalta. Heillä on asennus-,rengas-,ilmastointihuolto/asennuspalveluita.
Calixilla ei tietääkseni edes ole lämppäriä tähän malliin, joten hinta oli Defan. Tuo Defan lämmitinhän laitetaan letkun väliin.
Kyllähän sitä remonttia on paljon tullut tehtyä ja sen itsekkin meinasin sinne laittaa, mutta laiskotti. Ajattelin että ei se paljon voi maksaa tuollainen homma teetettynäkään mutta mutta..
Tuon paketin hinta Lohjalta oli muuten ilman asennusta n. 300€.Etsin vanhan Autokeskukselta saamani hinta-arvion; oli e420 töineen. Saamasi hinta-arvio tuntuu melkoisen korkealta - ei edes A-keskus päässyt samaan. Tosin tämä oli vasta arvio. Lupullista hintaa en tiedä, kun päätin teetättää järkevämpään hintaan toisessa paikassa.
- urvellsson
Mites tänään tuo hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997