paljastava pukeutuminen, antelias, ym ym
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mahdatko semmoisen naisen joskus saaada-epäilen.
- Anonyymi00002
No en mä mitään matamia halua
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No en mä mitään matamia halua
Minkälainen nainen on silloin jos se on matami? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla miten miehet määrittelee matamin?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minkälainen nainen on silloin jos se on matami? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla miten miehet määrittelee matamin?
Et tiedä vai et muista? No tässä on: https://www.akuankka.fi/hahmo/49/matami-mimmi
- Anonyymi00003
ok 😃
- Anonyymi00005
Miehen ihannenainen, hänellä paljastava pukeutuminen. Mahtaisitko sitten vielä tykätä, jos olisitte yhdessä? Muut miehet katselisivat silmät kiiluen. Etkö olisi yhtään mustasukkainen?
- Anonyymi00006
Pyydä joulupukilta pumpattavaa
- Anonyymi00008
"Ihannenainen" voi ja saakin olla ihan mitä vaan.
Mutta se mitä mies tarvii on paljon enemmän, vaikka ei olekaan "ihannenainen" tuollain. - Anonyymi00009
Mun ihanne miehellä on upea auto ja hymykuopat.
- Anonyymi00017
Laittaako se ne joka aamu heti kun herää ja otta pois illalla nukkumaan mennessä?
- Anonyymi00010
Minun ihannemies on fiksu ja tunneälyinen. Kiinnostunut maailmasta ja huumorintajuinen. Löysin jo hänet.
- Anonyymi00012
ajan yli :)
- Anonyymi00011
Mun ihannemiehellä on musta Amex ja muuta ei tarvitse.
- Anonyymi00013
Jaha. Listojen laatija on palannut...
Kohta on kymmenen samaa aloitusta taas hieman eri versioina. - Anonyymi00014
Ihanaa, olen vastakohta ihanteellesi, minulla on purrut kynnet ja kynsinauhat, ja pukeutuminen ei ole paljastavaa, yhtään.
- Anonyymi00015
Sama täällä 🤣
- Anonyymi00016
Sitten me emme voi olla edes kavereita koskaan! Minä alan etsiä ikäistäni miestä suhteeseen!
- Anonyymi00018
Mahtaa olla naisella huono iho, jos hänellä on aina meikkiä. Aina naisraukan edes joskus pestä naamansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2222246
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 74849
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731