Haaveilen että oisin sun homo nainen johon tyyydytät himosi,kaikki.muu käy mutta ei kakka leikit lihava,laiha,iso,pieni muna,ikä max75 tehdäänkö hyvää
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kik pantti11
- Anonyymi00002
Missä
- Anonyymi00004
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Katos kokkelipää taas sekoilee pikkukikkelinsä kaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Katos kokkelipää taas sekoilee pikkukikkelinsä kaa.
Sää mää ja bää on kokkelipää sekoilee pikkukikkelinsä kanssa buaahaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sää mää ja bää on kokkelipää sekoilee pikkukikkelinsä kanssa buaahaa
Mitäs buaahaa kokkelipää määkijä sekoilet. Sää mää ja bää mitäs vedät kokkelia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitäs buaahaa kokkelipää määkijä sekoilet. Sää mää ja bää mitäs vedät kokkelia.
Sää mää ja bää on kokkeli nokka buaahaa
- Anonyymi00003
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00006
Sinähän se sirkus friikki olet. Ethän muusta osaa sanoakkaan kun sirkus.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinähän se sirkus friikki olet. Ethän muusta osaa sanoakkaan kun sirkus.
Sää mää ja bää on sirkus friikki buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sää mää ja bää on sirkus friikki buaahaa
Jaahas sitäkin siis olet. On sulla täällä näköjään seuraakin. Painu hönö sirkukseen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jaahas sitäkin siis olet. On sulla täällä näköjään seuraakin. Painu hönö sirkukseen.
Sää mää ja bää on hönö buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5821205- 76869
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.269672- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä179633Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88580Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta121563Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496