Kun vain saisi joskus sellaisen miehen lähelle ikuisesti joka tykkäisi tosi paljon sellaisesta että vierellä saisi kehrätä ja intohimoisesti kiehnätä, hukuttaa intohimoiseen läheisyyteen ja sen semmoiseen. Kun ei ole sellaisia, miehet tykkää ihan muusta. Minun ongelmani on aina ollut että olen mm. liian intohimoinen sellaisille miehille jotka toivovat loppuelämän kumppania. Miehet eivät ole läheisyydenkaipuisia eikä hellyydenkaipuisia.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Itseasiassa kaipaan tuollaista.
Ongelma on vain että naiset jotka muka tuollaisia ovat kaipaavat sitä nimenomaan miehen tekemänä heille. Ja kun suhdetta mennään vähän eteenpäin se loppuu.
Lisäksi ne naiset jotka tuota ovat kaivanneet ovat aina olleet pyöreähköjä, enkä nykyään enää huolisi sellaista suhteeseen koska tiedän että paino vain nousee suhteen myötä.- Anonyymi00002
Mutta siis lisäyksenä, on miehiä jotka kaipaavat läheisyyttä ja tahtoisivat olla lähekkäin. Halailla ja pusutella sekä osoittaa välittämistä. En ole ainut.
- Anonyymi00004
Ai, itse tunnen vetoa miehiin joilla on vähän massaa tai ovat rotevampia, ovat jotekin miehekkäämpiä ja on mistä ottaa kiinni, leveähköt olkapäät ovat mieleeni enkä niin välitä todella hoikista miehistä. Miehellä pitää olla vartta. Enkä pidä kylläkään todella lihaksikkaista. Toisaalta kemialla on väliä eikä sovinistitkaan ole mieleeni. ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai, itse tunnen vetoa miehiin joilla on vähän massaa tai ovat rotevampia, ovat jotekin miehekkäämpiä ja on mistä ottaa kiinni, leveähköt olkapäät ovat mieleeni enkä niin välitä todella hoikista miehistä. Miehellä pitää olla vartta. Enkä pidä kylläkään todella lihaksikkaista. Toisaalta kemialla on väliä eikä sovinistitkaan ole mieleeni. ap
Toisin sanoen oikein kukaan ei meinaa kelvata apinan aivoillesi?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toisin sanoen oikein kukaan ei meinaa kelvata apinan aivoillesi?
Menikö tunteisiin? Älä sinäkään rupea apinaksi. Minulle kelpaa kyllä, kunhan kunnioittaa naista ihmisenä ja se kemia on todella tärkeää ja se intohimo. Kokonaisuus. ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yleensä pulleat naiset tykkää rotrvimmista miehistä
- Anonyymi00003
Mikset sinä ole minun?🤗
- Anonyymi00005
Koska olemme palstalla enkä tunne sinua. Ehkä löydät mieleisesi naisen. ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koska olemme palstalla enkä tunne sinua. Ehkä löydät mieleisesi naisen. ap
Sanoit ettei minunlaisiani ole. Kyllä on. Ja paljon.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sanoit ettei minunlaisiani ole. Kyllä on. Ja paljon.
Sitä en tiedä onko tosissaan niin, mutta itse en ole kohdannut. Taitavat olla varattuja tai muuten tunteet tms. eivät kohtaa. ap
- Anonyymi00010
Inhoan, jos toinen on koko ajan koskettelemassa, varsinkin julkisilla paikoilla.
- Anonyymi00011
Inhoa pois vaan, jokainen haluaa eri juttuja tai kokee. Täällä palstalla kun tuppaa jotkut ajattelemaan joskus äärimmäisillä tavoilla jonkun lauseen, tarkoituksen tai sanan. Se ei tarkoita jos on intohimoinen, että pitää lääppiä 24/ 7 tai hinkuttaa toista toiset 24h. Eikä se tarkoita aina edes kosketusta, vaan katseita, ajattelua, tmv. Intohimoinen voi olla silti toista kohtaan, muullakin tavalla. ap
- Anonyymi00012
Itse kyllä kaipaan läheisyyttä naiselta, mutta vain yhdeltä. Turha yleistää, että miehet ei muka tykkäisi. Olisin sen naisen halauksessa koko päivän vaikka.
- Anonyymi00013
Sinunlaisissa naisissa on se ongelma, että jaksatte kiehnätä sen viikon. Sitten pitää jo löytää uusi kiehnättävä.
- Anonyymi00016
Olin sellaisen naisen kanssa toistakymmentä vuotta ja aina yritän löytää samankaltaista sen jälkeen, mutta en ole löytänyt. Olen jo heittänyt periaatteessa kirveen kaivoon ja luovuttanut.
- Anonyymi00019
Aloittaja väärä näkökulma! On miehiä jotka haluavat sitoutua vain yhteen Naiseen ja Rakastaa häntä uskollisesti. Meitäkin kummajaisia vielä löytyy... mieheltä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711093
- 641052
- 59834
- 93827
- 43687
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois227673- 50598
- 40580
- 66575
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79573