Hurriganesilta uusi albumi?

Onko tänä/ensi vuonna Hurriganesilta tulossa uusi levy? Viimeksi bändi levytti vuonna 2001 vanhoja hittejään kokoonpanolla Remu, Rocka & Harri Merilahti. Nyt kokoonpano on kuitenkin uudistunut ja yhtye myös levyttää vanhoja hittejään "vuoden 2005 soundilla". Syksyllä tulossa?

17

6692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohoijaaa

      ketä kiinnostaa ? ei se ole enää mikään hurriganes, vaan remun epätoivoinen yritys tehdä rahaa.

      • LKKK

        Oikein sanottu,epätoivonen yritys teda hynää.


      • albert ja cisse
        LKKK kirjoitti:

        Oikein sanottu,epätoivonen yritys teda hynää.

        ilman heitä ei voi puhua hurriganesista.noo..ile oli myös aikoinaan jees...


      • Vihainen Ganesfani

        En mäkään diggaa siitä, että Remu tekee keikkaa Hurriganes-nimellä. Olisi mieluummin Remu plays Hurriganesina.


      • duunari

        Rahastusta. Remu tekee duunii Hurriganes on sen sen duuni, sillä se tienaa, mitä muutakaan. Eläkkeestä on tuskin tietoakaan kuten muilla duunareilla.


    • keukeu

      Mikä mättää "uusi kokoonpano soittaa vanhoja hittejään". Hurriganesia et enää koskaan löydä muualta, kuin vanhoilta levyiltä.

      • ....

      • Big Dick

        ...voi kyllä tuoda esiin jotakin uutta ja jännää!? Mites Helsingin keikat syksyllä - näyttää vähän tyhjältä toi listaP


    • vanha fani

      miksi tehdä uusiksi vanhoja hittejä? Alkuperäinen on aina alkuperäinen ja aina parempi kuin uusio! tekis vaikka ihan uusia rokki biisejä eikä mitään vanhan lämmittelyä!!!

      • JEHU

        Olen samaa mieltä vanhat biisit ainoita oikeita ganes-biisejä ja Remu vois kattoo peiliin ja ruveta soittaa biisit vanhalla tyylillä eikä raiskata niitä nykysoundeilla ja yrittäis jatkaa siitä mihin jäivät biisien suhteen siis uusien mahdollisten


      • vai.
        JEHU kirjoitti:

        Olen samaa mieltä vanhat biisit ainoita oikeita ganes-biisejä ja Remu vois kattoo peiliin ja ruveta soittaa biisit vanhalla tyylillä eikä raiskata niitä nykysoundeilla ja yrittäis jatkaa siitä mihin jäivät biisien suhteen siis uusien mahdollisten

        on Remu, haistattaa paskat sillä mitä muut on mieltä niinhän se teki jo vuonna 1 ja 2 silloin kun legenda luotiin.


      • simpanssii
        vai. kirjoitti:

        on Remu, haistattaa paskat sillä mitä muut on mieltä niinhän se teki jo vuonna 1 ja 2 silloin kun legenda luotiin.

        Hurriganes on kuollut ja kuopattu,remu on legenda joka tapauksessa.on hienoa että remu jaksaa rundata ja tuoda oman soundinsa kansan pariin.MUTTA eikö remulta löydy enää energiaa tehdä sitä mitä parhaiten ennen osasi,kuunnelkaapa vaikka hänen engl.kielisiä soolo levyjään,ne kestää kuuntelun vieläkin.Jos minä olisin remu,ottaisin kitaran kainaloon ja painusin mökille tekemään uutta matskua englanniksi,haluaisin näyttää että ukosta löytyy vielä potkua.tekisin kunniahimoisen albumin kunnon hurriganes soundeilla,jos ei biisejä syntyisi en myöskään enää raiskaisi vanhaa hurriganes tuotantoa levyille,livenä se on eri asia kun että levytetään jälkipolville paskaa.Tai ottaisi edes itseään niskasta kiinni ja hioisi bändeineen kunnon live setin jossa olisi uutta cover matskua mukana josta tekisi sitten kunnon live julkaisun.ikävää sanoa ,vaikka olen elämäni digannut remua,hänen laulutyyliään ja energistä rummutustaan olen tosi pettynyt siihen että hänen piti julkaista stick&bones tekno roskaa...Rock kunniaan.Diggaan silti remua,siitä mitä se on tehnyt tämän maan rokin hyväksi.JA missä hurriganes leffa viipyy?T:ROCK KUKKO


      • kanssa pettynyt
        simpanssii kirjoitti:

        Hurriganes on kuollut ja kuopattu,remu on legenda joka tapauksessa.on hienoa että remu jaksaa rundata ja tuoda oman soundinsa kansan pariin.MUTTA eikö remulta löydy enää energiaa tehdä sitä mitä parhaiten ennen osasi,kuunnelkaapa vaikka hänen engl.kielisiä soolo levyjään,ne kestää kuuntelun vieläkin.Jos minä olisin remu,ottaisin kitaran kainaloon ja painusin mökille tekemään uutta matskua englanniksi,haluaisin näyttää että ukosta löytyy vielä potkua.tekisin kunniahimoisen albumin kunnon hurriganes soundeilla,jos ei biisejä syntyisi en myöskään enää raiskaisi vanhaa hurriganes tuotantoa levyille,livenä se on eri asia kun että levytetään jälkipolville paskaa.Tai ottaisi edes itseään niskasta kiinni ja hioisi bändeineen kunnon live setin jossa olisi uutta cover matskua mukana josta tekisi sitten kunnon live julkaisun.ikävää sanoa ,vaikka olen elämäni digannut remua,hänen laulutyyliään ja energistä rummutustaan olen tosi pettynyt siihen että hänen piti julkaista stick&bones tekno roskaa...Rock kunniaan.Diggaan silti remua,siitä mitä se on tehnyt tämän maan rokin hyväksi.JA missä hurriganes leffa viipyy?T:ROCK KUKKO

        Olen itekin pettynyt Ganesien uuteen Sticks and stones-levyyn. Vai oliko se Remun nimissä julkaistu?


      • mie vuan
        simpanssii kirjoitti:

        Hurriganes on kuollut ja kuopattu,remu on legenda joka tapauksessa.on hienoa että remu jaksaa rundata ja tuoda oman soundinsa kansan pariin.MUTTA eikö remulta löydy enää energiaa tehdä sitä mitä parhaiten ennen osasi,kuunnelkaapa vaikka hänen engl.kielisiä soolo levyjään,ne kestää kuuntelun vieläkin.Jos minä olisin remu,ottaisin kitaran kainaloon ja painusin mökille tekemään uutta matskua englanniksi,haluaisin näyttää että ukosta löytyy vielä potkua.tekisin kunniahimoisen albumin kunnon hurriganes soundeilla,jos ei biisejä syntyisi en myöskään enää raiskaisi vanhaa hurriganes tuotantoa levyille,livenä se on eri asia kun että levytetään jälkipolville paskaa.Tai ottaisi edes itseään niskasta kiinni ja hioisi bändeineen kunnon live setin jossa olisi uutta cover matskua mukana josta tekisi sitten kunnon live julkaisun.ikävää sanoa ,vaikka olen elämäni digannut remua,hänen laulutyyliään ja energistä rummutustaan olen tosi pettynyt siihen että hänen piti julkaista stick&bones tekno roskaa...Rock kunniaan.Diggaan silti remua,siitä mitä se on tehnyt tämän maan rokin hyväksi.JA missä hurriganes leffa viipyy?T:ROCK KUKKO

        Tuosta ganes-elokuvasta tuli mieleen, et taisin nähä maininnan et se olis jo...
        Huomasin vaan osoitteessa http://www.saunalahti.fi/~mvilkuna/loveanyway

        Siellä jossain kohtaa stoorissa mainitaan elokuva Hot Wheels-Kuumat Kundit. Kuulin väitteitä et se olis vaan lyhytpätkä, mut en tiiä ku en oo nähny.


    • Garri Hunes

      ole olemassa joten ei se voi mitään levyttääkkään On vain ns. Hurriganes ja sillä taas ei ole mitään tekemistä Sen Ainoan Oikean Hurriganesin kanssa. Paitsi ehkä Remu.

      • beaver jeans

        Cisse Remu Albert ja Ile ne ainoat oikeat Hurriganesit muut on vaan feikkiä!!!!!!!


      • toude
        beaver jeans kirjoitti:

        Cisse Remu Albert ja Ile ne ainoat oikeat Hurriganesit muut on vaan feikkiä!!!!!!!

        Hurriganes hommahan lähti siitä että se oli alkujaankin Remu&Hurriganes.Sittemmin siitä jätetettiin Remu sana pois edestä.Joten nimitys on palannut juurilleen,vaan soitanta on hivenen erilaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe