Tulee vielä se yksityiskohta, miten joku voi muistaa jonkin pienen asian pitkän ajan takaa kuten tämän, mikä tänne todella pitkän ajan kuluttua siitä, kun se oli täällä mainittu eli "et sinä voi täällä antaa mitään opetuksia".
Ei kukaan muu, ellei juurikin kuulu kyseisiin asioihin.
Terkkuja edelleen 👋
Kuin pisteenä iin päällä
6
192
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Onkohan jollain silikonirinnat 😂
- Anonyymi00002
Onhan se juu tärkeää miettiä tuollaista 👍
- Anonyymi00003
Toinenkin yksityiskohta on, kun alkuaikoina kirjoitin yhden ainoan kerran, että mies miehelle ja tarkoitin kylläkin muuta kuin mitä siitä voisi olettaa, niin kukapa muu kuin asiaan osallinen pystyisi tulemaan kirjoittamaan sen vuosien päästä juurikin minun tekstiini kommentoiden ja naureskellen. Olin anonyymi vieläpä.
- Anonyymi00005
Luuletko oikeasti olevasi ainut jolle on noin kirjoitettu?
- Anonyymi00004
Mitähän sinä selität onko lääkitys kohillaan vai unohditko ottaa
- Anonyymi00006
Nää tekstit hallitsee liikaa elämääsi jos muistat jotain tuollaista. Itse monesti unohdan negatiiviset sonta jutut sanmantien kun suljen tän. Jotain kivaa juttua saatan hetken mielessä mutustella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581