Minä oon vähintään yhtä suomalainen kun Suomi. Tosin eihän Suomi valitettavasti ole ennee niinkuin ennen.
Silloin kun Laila Kinnunen ja Olavi Virta vielä laulelivat, silloin oli suomalaisuus voimissaan.
Nyt kun vielä Spede, Vesku, Simo ja Tapani Kansa ovat poissa, niin jotenkin tuntuu siltä että peli on pelattu.
Marjanpoimijat pitää tuuva ulkomailta ja metänraivoojat. Ei tule mittää, tässä käy vielä huonosti, sanonpahan vain. Vuottakkee voin olla viärässä, yleensä kyllä oikeessa.
Terviisipoijaksi en ruppee. Soitellaan. Moi.
Olen suomalainen.
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Jäi iltalääkeet ottamatta?
- Anonyymi00002
Minäpä olen Perussuomalainen ja ylpeä siitä.
- Anonyymi00003
Olen Suomalainen, lauloi Olavi Ilmen.
- Anonyymi00008
Suomi on ruotsalainen
- Anonyymi00004
Mullapa oli kansakoulussa laalusta ja liikunnasta kympit. Niillä oun pärjännä hyvin tässä mualimassa ja jäläkiverroo pittää makssoo vielä tännää vuonna, vaekka ounnii elakkeella.
Sitä vaen porskutellaan mänemmää, vaekka vähä välillä keinuttaahi. - Anonyymi00005
Jossai välissä moposta kettingit puonnu. Joo, mutta Maguran kahvat oli aekonnaan Jupitteri mopossa muisttaakseni.
Pensa makso 54 pennii liter . Mitä se tekköö nykyrahassa? Kymmenen senttiihä on n.60 pennii. Vai mitä? Hähhäh, voi hyvä taivahan talikynttelit tätä elämmee. - Anonyymi00006
Mä olen ruotsalainen 🙋♂️
- Anonyymi00007
Jag trur, jag trur på sommaren, ja trur på sol igen. Va trur dy på. Jag viet inte rigtit, men Jaska gå vila nyförtiden i alla fall. Ny måste slyta det här skitbratning. Ellei hur.
Näe Men heij. Abbas Agneta,.hun...världens vackraste flicka 1970 tulet. Överlegsen. Oijoijoi, vi var så......unga....oohh...förlot 1970 talet, neij tulet.
Trevliga hälsningar jag måste gä ny muate. Gud natt. Hyvvee yötä. Ih libe dihh. - Anonyymi00009
Helan går, tralla-tra-tralla- tralla-lei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501975- 1531280
- 941183
- 711163
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801048- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674