Olen suomalainen.

Anonyymi-ap

Minä oon vähintään yhtä suomalainen kun Suomi. Tosin eihän Suomi valitettavasti ole ennee niinkuin ennen.
Silloin kun Laila Kinnunen ja Olavi Virta vielä laulelivat, silloin oli suomalaisuus voimissaan.
Nyt kun vielä Spede, Vesku, Simo ja Tapani Kansa ovat poissa, niin jotenkin tuntuu siltä että peli on pelattu.
Marjanpoimijat pitää tuuva ulkomailta ja metänraivoojat. Ei tule mittää, tässä käy vielä huonosti, sanonpahan vain. Vuottakkee voin olla viärässä, yleensä kyllä oikeessa.
Terviisipoijaksi en ruppee. Soitellaan. Moi.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jäi iltalääkeet ottamatta?

• Anonyymi00002

Minäpä olen Perussuomalainen ja ylpeä siitä.

• Anonyymi00003

Olen Suomalainen, lauloi Olavi Ilmen.

• Anonyymi00008

Suomi on ruotsalainen

• Anonyymi00004

Mullapa oli kansakoulussa laalusta ja liikunnasta kympit. Niillä oun pärjännä hyvin tässä mualimassa ja jäläkiverroo pittää makssoo vielä tännää vuonna, vaekka ounnii elakkeella.
      Sitä vaen porskutellaan mänemmää, vaekka vähä välillä keinuttaahi.

• Anonyymi00005

Jossai välissä moposta kettingit puonnu. Joo, mutta Maguran kahvat oli aekonnaan Jupitteri mopossa muisttaakseni.
      Pensa makso 54 pennii liter . Mitä se tekköö nykyrahassa? Kymmenen senttiihä on n.60 pennii. Vai mitä? Hähhäh, voi hyvä taivahan talikynttelit tätä elämmee.

• Anonyymi00006

Mä olen ruotsalainen 🙋‍♂️

• Anonyymi00007

Jag trur, jag trur på sommaren, ja trur på sol igen. Va trur dy på. Jag viet inte rigtit, men Jaska gå vila nyförtiden i alla fall. Ny måste slyta det här skitbratning. Ellei hur.
      Näe Men heij. Abbas Agneta,.hun...världens vackraste flicka 1970 tulet. Överlegsen. Oijoijoi, vi var så......unga....oohh...förlot 1970 talet, neij tulet.
      Trevliga hälsningar jag måste gä ny muate. Gud natt. Hyvvee yötä. Ih libe dihh.

• Anonyymi00009

Helan går, tralla-tra-tralla- tralla-lei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1975
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      153
      1280
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1183
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      71
      1163
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      180
      1048
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      54
      729
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe