Joka nurkalla niitä luuleeko porukka tosiaan että lähtevät Korpi kyliinkin käymään kesä kuumalla paskojen teiden varsiin, Sekä Moni hinnoittelee ulos itsensä kyllä turistit tietää hinnat tasan tarkkaan eivät maksa yli hintoja mistään tavarasta
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hinnottelu on kyllä uskomatonta. Halvemmalla saa uuden kaupasta.
- Anonyymi00002
Teillähän on outoja kirpputoreja siellä. Tai valikoivat silmät ja mieli. Kun itse olen käynyt kirpputoreilla, niin muualla kuin Kiuruvedelläkin, mukaani tarttuu vain tavaraa, joka maksaa kunnosta riippuen korkeintaan 10-20% uuden alkuperäisen hinnasta. Ainahan joku pistää kovan hinnan jollekin, mutta yleensä siinä lukee silloin 'uusi' tai ' käyttämätön' eikä se silloinkaan uuden hintainen silti ole.
- Anonyymi00004
Missä sellaisia kirppareita
ja niin älykästä tavaraa on,
että itse "mukaan tarttuvat"...? - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä sellaisia kirppareita
ja niin älykästä tavaraa on,
että itse "mukaan tarttuvat"...?Mistä noin älykästä kommentointia löytyy, Kiuruvedeltäkö? En minä maksa mitään, ellen saa sitä myös mukaani, Sinäkö jätät sinne?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä noin älykästä kommentointia löytyy, Kiuruvedeltäkö? En minä maksa mitään, ellen saa sitä myös mukaani, Sinäkö jätät sinne?
Ka en jätä, jos mukaan tarttuvat.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ka en jätä, jos mukaan tarttuvat.
Jos meinaan niin eteviä ovat, että itse mukaan tarttuvat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos meinaan niin eteviä ovat, että itse mukaan tarttuvat.
Niitähän voisi opettaa tekemään vaikka millaisia temppuja. Voisi perustaa kirpputorille sirkuksen, kirppujen kanssa tai ilman.
- Anonyymi00003
"Turisti se sanoi, että kymppi ompi liikaa,
vitonenkin käytetystä tavarasta piisaa..." - Anonyymi00005
Se on tämä huutokauppakeisari pelleily.
"Hölmö jos ei puolta tarjoa.."
Sitten sitä lyödään hintaan tuplasti että kuvitellan
saavan kivan hinnan.
Minulta menee ylihinta tuotteet ohi.
(Esim. käytetty maastotakki, 70 €..) - Anonyymi00006
Kalliita on tavarat kirppiksillä, olen huomannut. No viisas ei osta !
Lie jonkun elinkeino kyseessä, mutta hutera sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931028Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei301952- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630