Hallitsemaan tunteitaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00002
Kiitos vaan.
- Anonyymi00003
no eipä täällä elämässä kannatakkaan tuntea muuta kuin vihaa katkeruutta ja surua it is what it is
- Anonyymi00004
Jos tuo on se ikivanha juttu niin anna jo olla :)
- Anonyymi00005
mä olen vaan käsitellyt tätä naiseksi muuttumista palstalla
- Anonyymi00006
Mikä se tilanne oli?
- Anonyymi00007
Tunteet on jotain jotka ei useimmilla ole hallittavissa mä olen joutunu aloittamaan vaikeimman tunteen hallinnalla viha on tunne jonka hallinta vaatii jatkuvaa työtä mulla ei enään tähän ikään niinkään kun vaan siinä kohti voi poistua paikalta kun itsestä tuntuu että kohta keittää yli sen opin joskus idioottien kanssa väitellessä ne on jo lähtöjään väittelyitä joihin ei kannata lähteä väittelevät vaikka yön päiväksi tavalla tai toisella eivät välitä siitä ovatko oikeassa vaiko eivät se yhteistä narsistin kanssa että heidän mielipiteensä on se ainoa oikea mielipide si taas kun on aina vain mielipide henkilökohtainen ei koskaan välttämättä oikea tai väärä mielipide kun ei aina perustu faktoihin mielipide henkilöstä se olisi aina hyvä perustaa tietoon tietoa henkilöstä taas ei voi olla jos ei tätä tunne käytös kertoo jotain mutta monesti käytöksellekin löytyy syy ja syy on yleensä aina pintaa syvemmällä käytös ei usein ole se millä elämä pilataan vaan käytöksestä johtuvat seuraukset käytöksestä onnuseimmin se maine haitta mikä johtaa tien pystyyn nousemiseen monesti nykyisen kaltaisessa yhteiskunnassa/maailmassa pystysuoraa seinää on v ittumaista kiivetä mu ei toki mahdotonta sekään kun vaan keinon keksii töitä joutuu vaan tekemään sata kertaa enemmän kuin mitä edes jyrkässä ylämäessä
- Anonyymi00008
Mitä ihmeen noloa siinä on? Jossain vaiheessa pitää lakata murehtimassa mikä on noloa ja mikä ei. Ja elää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2051989
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731045- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77717Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.335658- 25646