Olen narsissi

Anonyymi-ap

Tunteeton hirviö. En välitä muista kuin itsestäni. Viihdyn hyvin yksin. Ketään en tarvitse elämääni.

46

336

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä. ja syyllistää uhria. Helppo huudella kun eristetty kaikesta

• Anonyymi00004

Kenet on eristetty ,mieskö?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nainen

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nainen

Vain niin.Mistä tiedät?Oletko kysellyt kuulumisia?
        Minäkö olen huollissani eräästä miehestä tämmösen asian suhteen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vain niin.Mistä tiedät?Oletko kysellyt kuulumisia?
        Minäkö olen huollissani eräästä miehestä tämmösen asian suhteen.

*Muutamat nuoret aikuiset kyllä on eläneet eristetyn näköistä elämää.Sitä se tämä nettiaika teettää.Jokaisen oma asia kuitenkin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tästä tarinasta vois kirjoittaa 20 vuotisen tarinan,taitaa olla,ett nainen on kiusattunna!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tästä tarinasta vois kirjoittaa 20 vuotisen tarinan,taitaa olla,ett nainen on kiusattunna!

Sähän sen tiiät kun nurkan takana naureskelet

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sähän sen tiiät kun nurkan takana naureskelet

Kumpikin asuneet 20 v.samassa talossa?Niin tuosta nurkka jutusta saa käsityksen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kumpikin asuneet 20 v.samassa talossa?Niin tuosta nurkka jutusta saa käsityksen.

Aika pitkä aika olla auttamatta kun tietää kerta.Olet syyllinen koska et auta.

• Anonyymi00003

Kirjoitat väärällä palstalla. Mene narsismipalstalle.

• Anonyymi00005

Narsissijutut kuuluu kukkapalstalle.

• Anonyymi00012

Aika hyvä huomio.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oho!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Musta daalia vai punanen daalia.

• Anonyymi00007

Se on ihan okei.

• Anonyymi00008

Narsissit yrittää sysätä pilkaten muille oman narsissinsa ja tässä aloituksessa juurikin niin teet. Valhettelee mustaa valkoiseksi ja kääntää kaiken nurinperin. Häpeä.🤷‍♀️

• Anonyymi00013

Saunan tuoksuista vttuaan jakamaan saunatonttulle sen klaanille.

• Anonyymi00016

Minä tykkäsin jo sinisestä yli 20v.sitten eli minä olen sininen nainen et sinä plagioia.varastit jopa idean uuteen minun puheluni perusteella ja eräästä postauksestani Metan alustal.Pysyhän sinä vaan siinä vaaleanpunasessa hullu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä tykkäsin jo sinisestä yli 20v.sitten eli minä olen sininen nainen et sinä plagioia.varastit jopa idean uuteen minun puheluni perusteella ja eräästä postauksestani Metan alustal.Pysyhän sinä vaan siinä vaaleanpunasessa hullu.

Millon se plagioia menee sinne niuvaan?

• Anonyymi00022

Nunnuka,nunnuka ? hienovttu jolle ei sanota ei muuten se suuttuu.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nunnuka,nunnuka ? hienovttu jolle ei sanota ei muuten se suuttuu.

Tää ketju täys teinejä! No koulun alkuun ei enää pitkästi aikaa nii pääsevät sinne hillumaan.

• Anonyymi00029

Mitä on narsismi?

”Häiriötasoinen narsisti on itsekeskeinen, huomionkipeä, kateellinen ja hyväksikäyttävä. Narsisti kokee olonsa uhatuksi itseään osaavampien seurassa. Siksi narsisti voi saada esimerkiksi työpaikalla paljon pahaa aikaan.

Persoonallisuushäiriön keskeisiä piirteitä ovat vaurioitunut itsetunto ja minäkäsitys. Narsisti tarvitsee peilikseen yleisön, joka todistaa hänen erinomaisuutensa.”

Tuleekos tällaista täällä palstalla vastaan? Todellakin tulee ja tässäkin aloituksessa on tarkoitus ja joku tarvitsee yleisöä kateuden kohdettaan mollatessa.

Eli ap on varmuudella narsisti ja hän haluaa trollata jotain naista josta on aloituksen tehnyt.

Mutta kuka tuo kateellinen narsisti ap on joka tarvitsee yleisön trollaamiseensa suomi24 keskustelupalstalla? No suomi24 ylläpidosta se tieto löytyy jos sitä tarvitaan.

• Anonyymi00031

Menkööt vaikka huvilatelttaan takapihalle ja jakakoot sieltä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mikä hiton sininen ja vaaleanpunainen?
        Värejä toki mutta mihin liittyvät?
        Itsekkin olen aina tykännyt enempi sinisestä kuin vaaleanpunaisesta.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä en ole plagioinut ketään ja mun sininen naama on jo ikuisuuksia vanha kuva.
        Äläpä yritä maalittaa siellä.
        Minä olen tykännyt sinisestä väristä jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi00037

Miksi helv*tissä kenenkään pitäis sulle jakaa tai kellekään!

Oot säälittävä tapaus etkö raukka mistään saa naista? Palstalle pitää tulla trollaamaan. Ällöttävää sakkia! Ootko niin helkkarin ruma et naiset ei susta kiinnostu?

Ei oo sit ihme ett pitää vinkua sitä yhtä asiaa netissä trollaamalla!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Menkööt vaikka huvilatelttaan takapihalle ja jakakoot sieltä.

Jakakaa ihan vaan keskenänne sitä naista ei selvästi kiinnosta pätkän vertaa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miksi helv*tissä kenenkään pitäis sulle jakaa tai kellekään!

Oot säälittävä tapaus etkö raukka mistään saa naista? Palstalle pitää tulla trollaamaan. Ällöttävää sakkia! Ootko niin helkkarin ruma et naiset ei susta kiinnostu?

Ei oo sit ihme ett pitää vinkua sitä yhtä asiaa netissä trollaamalla!

Se haluaa naisen tekemään ruokaa hänelle, siivomaan ja pesemään pyykkiä ja varmaan myös tekemään pihatöitä! Sellaiseen minä en koskaan suostu ja siitä pidän aina kiinni!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Se haluaa naisen tekemään ruokaa hänelle, siivomaan ja pesemään pyykkiä ja varmaan myös tekemään pihatöitä! Sellaiseen minä en koskaan suostu ja siitä pidän aina kiinni!

Vaikuttaa kyl joltain teinipojilta nää vtun vinkujat lisäks jotain koulupudokkaita ja vajakkeja taitavat olla myös eikä heillä mitään käryä miten tyhmiä nuo juttunsa.

Tällasia täällä sit pyörii minäkin kuvitellu aina ett aikuiset täällä ”keskustelee” mut joo anonyymipalsta tietysti houkuttelee just tällasia.

• Anonyymi00014

Narsissit kukkii keväällä... narsistit läpi vuoden!

• Anonyymi00023

Niinpä näkyy.Niitä kylvetään aikalailla ja ne lisääntyy vaan.

• Anonyymi00020

oikeasti, niin kun haluaisi tutustua johonkin naiseen, mutta wi einkutella ovikelloja kuin joku VALEPollisi,k ...

nooh... niin Vale-Komisario kuin Rekka-Valw miwea

• Anonyymi00024

Mies mä tiesin tämän kyllä .
      Olit liian kaltaiseni joissakin mielipiteissä joskus .
      Mutta minä olen parantanut
      Muuttunut jos niin saa sanoa .
      Olen nykyään aito itseni .
      Löysin itseni .
      En miellytä ketään ..
      Sinä taas tarvitset vain
      Alistujanaisia aidosti ...
      Sinä et sitä aijo ikinä tehdä .
      Muuttua tai kehittyä ..
      Olet jumissa niissä asioissa joka jaiäoinmme joskus

Etkö halua äidosti minä tuntea minua .
      Tai kunnioita yhtään mun rajoja !
      Hyvä mene vain ...
      Minun oli suojeltava itseä sinulta
      Kun kukaan muu ei sitä tee!!!
      Hyvästi Mies.

Naiselta

• Anonyymi00030

Onneksi et sentään lihansyöjäkasvi.

• Anonyymi00033

Aloittaja saattaa olla niin epäkypsä että uskoo että haukkuminen ja syyllistäminen toisivat hänen kaipaamansa ihmisen hänen kontrollinsa alle. Toisinsanoen aloittaja tarvitsee sitä jotakuta, mutta sitä ei taida aloittajan seura kiinnostaa. Ja tuollaisia kirjottelevasta kannattaakin pysyä sopivan kaukana.

• Anonyymi00035

Ei tuo koskaan, vaikka aloittaja luulee sinnikkäästi, että näin tulee käymään!
        Epäkypsä pösilö, kuka hakee hyötyä toisesta ihmisestä ja kaikkeen syynä.
        Ei selviä elämän perusasioista itsenäisesti näinpä tarvitsee jonkun luuttuamaan kotinsa lattioita ja ohessa hoitamaan kaiken muunkin.
        Epäkypsällä tarkoitetaan henkilöä kenellä on vääristynyt kuva, monista elämän normi asioista. Ei osaa rakastaa ketään vaikka verhoilee kaiken, myös tekemisensä rakkauden pumpuliseen kauniiseen harhaan.Kaikista pahinta on mielestäni se, että henkilö on täysin häikäilemätön ja vaikuttaa hyvin periksiantamattomalta.
        Tyyppi ei vain käsitä, että nainen ei ole kiinnostunut hänestä eikä tule vastaan häntä eikä muutenkaan tukemaan häntä.

• Anonyymi00046

Olen kyllä ymmärtänyt sen jo aikoja sitten, miten narsisti toimii. Ja se on varmaa etten koskaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään narsistin kanssa! Nuoremmalla siskollani on jonkin verran narsistisia piirteitä! Ja panin siksi välit poikki häneen! Kun hän soitti minulle, hän kertoi omat asiansa ja kun olisi ollut minun vuoro puhua, hän ilmoitti ettei hänellä ole enää aikaa kuunnella minua ja kun sitä jatkui tarpeeksi kauan ilmoitin hänelle, etten halua pitää mitään yhteyttä häneen!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ei tuo koskaan, vaikka aloittaja luulee sinnikkäästi, että näin tulee käymään!
        Epäkypsä pösilö, kuka hakee hyötyä toisesta ihmisestä ja kaikkeen syynä.
        Ei selviä elämän perusasioista itsenäisesti näinpä tarvitsee jonkun luuttuamaan kotinsa lattioita ja ohessa hoitamaan kaiken muunkin.
        Epäkypsällä tarkoitetaan henkilöä kenellä on vääristynyt kuva, monista elämän normi asioista. Ei osaa rakastaa ketään vaikka verhoilee kaiken, myös tekemisensä rakkauden pumpuliseen kauniiseen harhaan.Kaikista pahinta on mielestäni se, että henkilö on täysin häikäilemätön ja vaikuttaa hyvin periksiantamattomalta.
        Tyyppi ei vain käsitä, että nainen ei ole kiinnostunut hänestä eikä tule vastaan häntä eikä muutenkaan tukemaan häntä.

Ei nää ole mitään aikuisia miehiä tai jos on niin älykkyys on lapsen tasolla.

• Anonyymi00036

Hehheh. Narsissit eli kruununarsissit (Narcissus) ovat narsissikasvien (Amaryllidaceae) heimon suku. Ne ovat monivuotisia sipulikasveja. Kukat ovat yleensä väriltään keltaisia, valkoisia tai keltavalkoisia ja niissä on lisäteriötorvi. Lehdet ovat kapeita, tasasoukkia ja tylpähköjä. Luonnossa narsisseja kasvaa Etelä-Euroopasta Japaniin ulottuvalla vyöhykkeellä. Narsisseista on kehitetty jo satoja vuosia erilaisia puutarhanarsisseja eri lajien risteytysten tuloksena. Puutarhamuotojen ulkokiehkuran kehälehdet ovat joko samanvärisiä kuin torvikin tai erivärisiä. Suomessa niitä kasvatetaan hyvin yleisesti koristekasveina pihoilla, puutarhoissa ja kasvihuoneissa. Tunnetuin laji on keltanarsissi eli pääsiäislilja (Narcissus pseudonarcissus).

• Anonyymi00040

Liekö narsissit yksin viihtyy. Yleensä kaipaavat hovin ympärilleen.

• Anonyymi00047

Niinpä, mielistelemään häntä!!

• Anonyymi00044

Ei ole uusi tieto minulle!!

• Anonyymi00048

tienny pienest saakka et on monsteri :) eipä siinä viihtyny hyvin yksin ei oo koskaan jaksanu keskustella syvällisiä höpöhöpöjä tyttösten kanssa jos ne on sellasta kissan silittely pskaa

• Anonyymi00049

oon niin äijä versus muut naiset ja sille ei mahata mitään enään tässä vaiheessa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1706
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1111
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1063
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      100
      992
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      812
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe