AI-yhteenveto Naiset hakevat lavatansseista ennen kaikkea hyvää seuraa, iloista tunnelmaa ja sujuvaa yhteistä tanssikokemusta. Tanssilavalla arvostetaan sosiaalisuutta, hyvää hygieniaa ja toisten huomioon ottamista.Avaimet onnistuneeseen tanssiin ja naisten toiveet voi tiivistää seuraavasti:Hyvä ja huomaavainen vienti: Viejän ei tarvitse olla ammattitanssija. Tärkeintä on selkeä ja pehmeä rytmissä pysyminen, joka saa parin tuntemaan olonsa turvalliseksi.Kunnioitus ja kohteliaisuus: Tanssiin hakemisen tulee olla ystävällistä. Keskustelu tanssin lomassa tai sen jälkeen on arvostettua.Siisteys ja pukeutuminen: Hyvä tuoksu ja siistit vaatteet tekevät vaikutuksen. Esimerkiksi puhtaat sukat/kengät ja raikas hengitys ovat perusasioita.Positiivinen asenne: Virheitä ei tarvitse pelätä. Lattialle lähdetään pitämään hauskaa, ja pieni itseironia tai hymy pelastaa paljon.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Naiset on naisten paras seuraa ja sitten kärvistellään miehille.
- Anonyymi00005
Naisen pieni hymy tekee ihmeitä, mutta 2026 sitä pitää monesti pyytää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Harvemmin on omalle kohdalle tanssipariksi sattunut täysin hymyttömiä naisia. Millä lavoilla näitä kohtaatte?
Toki tiedän näöltä yhden joka ei koskaan tanssiessaan hymyile mutta hänen kanssaan en itse ole tanssinut. Järkyttävän hyvä tanssija kyseessä...
M60 - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä hyvä mies pyydä naista hymyilemään! Pyyntöä pidetään nolona ja kiusallisena. Jos haluat hymyn, yritä tehdä tai sanoa jotain, mikä saisi naisen hymyilemään. Ja hymyile itse, hymy saattaa tarttua.
- Anonyymi00002
Mutta miehen hyvän tanssijan hyvä olla. Ei paineita...
- Anonyymi00003
Mitäpä, jos te arvon lafyt tanssisitte keskenänne. Minusta tuo olisi loistava juttu. Ei tarvitsisi kitistä miehistä koko ajan, milloin ne on mitäkin.
Minua hävettää naisena teidän toisten naisten käytös ja puheet! - Anonyymi00004
Edelleenkin, ei havsintoja tuollaisista naisista. Millä lavoilla niihin törmäät?
- Anonyymi00008
Nämä on näitä "miksi naiset ei ota minuun kontaktia, miksi eivät flirttaile minulle" -avautumisia. Ja sitten "naiset on ihan pilalla" -kiukuttelut perään. No mikä niissä tilanteissa on ollut se yhteinen tekijä? Tai paremminkin kuka?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nämä on näitä "miksi naiset ei ota minuun kontaktia, miksi eivät flirttaile minulle" -avautumisia. Ja sitten "naiset on ihan pilalla" -kiukuttelut perään. No mikä niissä tilanteissa on ollut se yhteinen tekijä? Tai paremminkin kuka?
Kerrankin nainen on hiljaa. Siinäkin on pointtinsa. Saattaa olla että nainen on euforisessa tilassa täydellisen viennin ansiosta.
- Anonyymi00010
Lavatanssin päätarkoitus on sosiaalinen yhdessäolo, yhteisöllisyyden vaaliminen ja liikunnasta nauttiminen. Se toimii matalankynnyksen kohtaamispaikkana, jossa ihmiset voivat jakaa kokemuksia, tutustua uusiin ihmisiin ja nauttia elävästä musiikista.Lavatanssin keskeisiä elementtejä ovat:Sosiaalinen kanssakäyminen: Lavatanssit perustuvat avoimuudelle ja hyvälle käytökselle. Se on vuorovaikutusta, jossa yhdistyvät katsekontakti, tanssin ilo ja yhteinen rytmi.Yhteisöllisyys: Tanssilavat kokoavat yhteen eri ikäisiä, taustaisia ja eri puolilta Suomea tulevia ihmisiä.Liikunta ja hyvinvointi: Tanssi on erinomaista aerobista liikuntaa, joka kehittää koordinaatiota, tasapainoa ja kehonhallintaa, tarjoten samalla henkistä virkistystä.Kulttuuriperintö: Perinteikkäät lavatanssit ovat olennainen osa suomalaista kesäkulttuuria, ja niissä vaalitaan tanssilajeja, kuten valssia, tangoa, foksia ja humppaa.
- Anonyymi00011
"Lavatanssin päätarkoitus on sosiaalinen yhdessäolo, yhteisöllisyyden vaaliminen ja liikunnasta nauttiminen."
Ei päde ainakaan minuun mikään noista väittämistä.
Syyt minun lavatanssiin ovat syvemmät...
Ehkä väittämä osuu paremmin sinkuille kuin pariskunnille. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Lavatanssin päätarkoitus on sosiaalinen yhdessäolo, yhteisöllisyyden vaaliminen ja liikunnasta nauttiminen."
Ei päde ainakaan minuun mikään noista väittämistä.
Syyt minun lavatanssiin ovat syvemmät...
Ehkä väittämä osuu paremmin sinkuille kuin pariskunnille.Tuo mitä kommentoit oli tod näk tekoälyvastaus. Joku niitä tänne väkisin tunkee.
- Anonyymi00013
Huonohampaisen miehen kannattaa laittaa hammashygieniansa kuntoon, ennenkö yrittää keskustella naisten kaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782480Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32837
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33472