Hei kaikille
Onko nudisti rannalla ruissalossa mitään mahdollisuuksia toteuttaa seksi akteja ns dogging tyyliin. Olisimme vaimoni kanssa kiinnostuneita ulkoilma seksistä turun suunnalla ensi viikon ma-ti
Ruissalon naku ranta
16
239
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Menkää hevon vittuun perslävet
- Anonyymi00002
Aika vapaa mielisiä ihmisiä siellä kyllä on eli kannattaa kokeilla.
Eilenkin oli kivastii porukkaa. Yksi todella kaunis nainen oli myös täysin posliinina kävelemessä ympäriinsä, eikä häntä yhtään näyttänyt häiritsevän miesten katseet taisi olla näytelemässä paikkojaan.
Kaunis oli hänen pillusa, sain katsoa sitä todella läheltä.- Anonyymi00004
Siis se vaalee lyhyt hiuksinen?? Mielettömän makee tapaus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis se vaalee lyhyt hiuksinen?? Mielettömän makee tapaus.
Samanlainen sontatykki ku muutkin
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samanlainen sontatykki ku muutkin
Äläs nyt avaudu ittestäs enempää.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Äläs nyt avaudu ittestäs enempää.
Sää mää ja bään persesuoli avautui buaahaa
- Anonyymi00005
Voisitte pysyä poissa pilaamasta näitä harvoja Suomen epävirallisiakin nakurantoja. Yyterin maine pilattiin näkyvällä seksillä ja Porin kaupunki ei enää siksi suostu virallista nakurantaa edes harkitsemaan. Seksitreffit muualle kiitos.
- Anonyymi00008
Ei se ole pilaamista jos ihaillen toista katsoo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se ole pilaamista jos ihaillen toista katsoo.
Sairasta paskaa
- Anonyymi00012
Itse käyn aina välillä nudistirannoilla ja ruissalossakin joitakin vuosia sitten. Itse nautin alastomuudesta ja toisten katseista siksi muut ainaskaan minua häiritse vaikka katselisivatkin. En ole miehistä koskaan kokenut riesaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sairasta paskaa
Mitäs olet.Delaa haisuli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itse käyn aina välillä nudistirannoilla ja ruissalossakin joitakin vuosia sitten. Itse nautin alastomuudesta ja toisten katseista siksi muut ainaskaan minua häiritse vaikka katselisivatkin. En ole miehistä koskaan kokenut riesaa.
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00006
Ei siellä käy kun homoja
- Anonyymi00007
Oisko kuitenkin Ruissalon nakuranta ja nudistiranta.
- Anonyymi00011
Sulle on niuvanniemen lastenallas speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulle on niuvanniemen lastenallas speden kanssa samassa kopissa buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661