Jäkiviisautta

Anonyymi-ap

Miksiköhän pää lyö aina nähdessä aivan tyhjää ja jälkeenpäin sitten miettii, että olisihan sitä voinut tehdä niin tai näin?
Kaikki yksityiskohdat ja hyvät vaihtoehdot tajuaa vasta joskus tunnin päästä, vaikka normaalisti pää toimii välillä vähän liiankin vikkelään.
Mukavaa päivää!

13

174

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama.

• Anonyymi00002

Koska olet ihastunut tai rakastunut minuun. Mietit liikaa miten käyttäydyt. Helpoin olisi kun vain tulisit ja halaisit minua. Tiedät että sylini odottaa sinua. Todella ihana on mielessäni. Näkemisestä on jo liian kauan.

• Anonyymi00003

Ei liity aloittajaa.

• Anonyymi00005

uuuh 😘

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

uuuh 😘

Fiksuna keksit jonkun tavan päästä lähelleni. Laitat rohkeutta peliin, niin tiedän ottaa sinut syleilyyni.

• Anonyymi00004

Prosessoikohan sitä niitä fiiliksiä niin, ettei siksi muu ajattelu onnistu vai onko se jännitystä, vaikka ei se omalla kohdalla ihan siltäkään tunnu, kai🤔?
      Ap

• Anonyymi00007

Todennäköisesti joo. Itse kun näen kaivattuani, pyrin olemaan yståvållinen ja normaali, enkä silti edes tajua mitä puhun. Koita siinä sitten luoda jotain todellista yhteyttä :)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Todennäköisesti joo. Itse kun näen kaivattuani, pyrin olemaan yståvållinen ja normaali, enkä silti edes tajua mitä puhun. Koita siinä sitten luoda jotain todellista yhteyttä :)

Joo.
        Mä en pysty edes puhumaan 😆

• Anonyymi00008

Hän sekoittaa pasmasi, joillakin on sellainen vaikutus.

• Anonyymi00011

Se on helppoa, kun molemmat menee yhtä jumiin 😂

• Anonyymi00010

Rakastuessa käy noin.

• Anonyymi00012

Ettei vain jo nallikin löisi tyhjää.

• Anonyymi00013

Eilenkin olis ihan hyvin voinut esittää hukkuvaa tai rantaan ajautunutta hyljettä. No jälkiviisaus, mikä jälkiviisaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      172
      1532
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1098
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      954
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      895
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      811
    6. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      782
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      771
    8. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      739
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      701
    Aihe