Mitään tullut tai tule.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Eikö edes aamukakka tuu. Hyvää huomenta.
- Anonyymi00005
He ovat varmaan muumeja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
He ovat varmaan muumeja.
Kyllä se näin täytyy olla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
He ovat varmaan muumeja.
Ymmärrän apn pointin. Aistimukset ja fiilis toisesta harvemmin kohtaa, jollei itse uskalla olla aloitteellinen. Mielikuvia on helppoa synnyttää, mutta et ne muuttuisi mahdollisiksi vaatii se aina omaa aktiivisuuttakin, että niistä syntyisi onnistuminen.
- Anonyymi00002
Toivottavasti ihana blondini ei ajattele näin. Voisit olla prinsessani.
- Anonyymi00003
kuin Tauno Palo, tulitikkutyttö ja 14-vuotiaS nainwn
- Anonyymi00004
Provo!
- Anonyymi00009
Jätä sitten oikeasti mut rauhaan mies jos mielipide on tämä
Naiselta - Anonyymi00010
Minä haluaisin olla sen naisen oma Mössykkä, mutta miten minua voi rakastaa? En puhu en pukahda. Pidän itseäni aina lähtökohtaisesti ei-toivottuna kaikkialle. Olen tosi hankala siksi. Tekisi kyllä hyvää minulle olla hänen halittavanaan, rakastettuna ja hänelle rakkaana. Mieheltä.
- Anonyymi00011
Tiedäthän, että se ei koskaan toteudu sinun kanssasi.
En puhu en pukahda. Pidän itseäni aina lähtökohtaisesti ei-toivottuna kaikkialle. Olen tosi hankala siksi. Joo olet kuin painajainen Marssista...
- Anonyymi00012
God send rains, kiitos Jeesuksen. Aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=GpBFOJ3R0M4 - Anonyymi00013
Ei kelvannut miehelle edes ystäväksi nainen.
- Anonyymi00014
https://youtu.be/ks_qOI0lzho?si=G_FpNlaicPdvZnIu
Tunnisteena vaikka tuo nyt eräälle miehelle.
Nyt oikeesti tarttisin sua, oon hajoomassa lopullisesti ♥️ - Anonyymi00015
Ei tullu eikä enää tulekkaan iteppähän olit ilkeä minulle ei minulla enää ole ikävä eikä mitään tunteita sua kohtaan
- Anonyymi00016
Ei tulekaan yhdenkään paljon nuoremman kanssa, niin se vain on!
- Anonyymi00018
Minä alan etsiä sellaista miestä johon voisin rakastua! Kuuntelen ihania lauluja ja tuntuu siltä, että elämästäni puuttuu jotain todella tärkeää!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä alan etsiä sellaista miestä johon voisin rakastua! Kuuntelen ihania lauluja ja tuntuu siltä, että elämästäni puuttuu jotain todella tärkeää!
Mies mielellään vain muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00017
hävisit jo kauan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661